השוק

המסעדה האהובה נסגרת אחרי 10 שנים: "הערת שוליים מפוארת"

'ברוט' התל אביבית סוגרת את הדלתות אחרי עשור של פעילות. בר היין שהפך למוקד עלייה לרגל בעיר ללא הפסקה, יפסיק את הפעילות בחודש פברואר, בפעם האחרונה בהחלט
מערכת ice |  2
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחת המסעדות הוותיקות והמוערכות בתל אביב, ברוט ששרדה משבר קורונה, את המחאה החברתית וכמובן חלק נכבד ממלחמת 'חרבות ברזל', סוגרת את הדלתות אחרי עשור של פעילות. בר היין שהפך למוקד עלייה לרגל בעיר ללא הפסקה, יפסיק את הפעילות בחודש פברואר, בפעם האחרונה בהחלט.
בעלי הבית, השפים עומר בן גל ויאיר יוספי, יהיו חתומים על פרידה קולינרית כואבת במיוחד, כמי שקמה במקום בר היין של עודד חצבני ששכן במקום לפני כן היא זכתה לקהל לקוחות נאמן, שנהנה מתפריט ייחודי ולא שגרתי כלל.
 
כתב כלכליסט חיליק גורפינקל נפרד: "במהלך שנותיה יצא לה לא פעם שם של מקום לא ידידותי לסועדיו, כולל הקבועים שבהם. כמי שביקר בה פעמים רבות, ואף ראיין כאן יותר מפעם אחת את בעליה, אני יכול להעיד שאני אמנם מבין למה התכוונו המבקרים אבל בדיוק כמו בעליה, מעולם לא חשבתי שלהתחנף ללקוחות הוא חובת בעלים קדושה. להיפך. אני מעדיף הומור, וכזה היה בשפע בברוט. " למי שבא לפרוק עלינו בעיות מהבית אנחנו לא נהיה ידידותיים" אמרו לי בראיון לפני שנתיים"
עוד הוא סיפר: "סגירתה של ברוט יכולה בקלות להיתפס, אם רוצים להיגרר לאמירות בומבסטיות, כתעודת עניות לקולינריה המקומית. אלא שהאמת היא הרבה יותר פשוטה ובנאלית. אולי גם עצובה. אין הרבה מקום לקולינריה גבוהה במציאות הנוכחית של מלחמה שמגיעה אחרי הפיכה משפטית ומגיפה. העובדות מוכיחות זאת השכם והערב. כש'סנטי' ו'או.סי.די' עוברות להמבורגרים, מסעדת 'איי' עדיין לא נפתחה מחדש וכל שאר מסעדות הפיין דיינינג מדשדשות גם הן, אלו הן עובדות, לא תאוריות. לצערי הרב, ברוט תישאר הערת שוליים מפוארת בדברי ימי המטבח המקומי, אם יש כאלה בכלל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפסד ענק!!
    יעל 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת המסעדות הכי טובות בארץ ביי פאר מכל מסעדה אחרת. לא יאמן שהם סוגרים .. האוכל הכי יצירתי, מושקע, אישי, מחושב וטעים שאכלתי. תודה על מה שהייתם.
    סגור
  • 1.
    אלה שתמכו ברפורמה לא הגיעו אליכם
    נו באמת 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה כי הם עניים ימנים דתיים ביביסטים אוכלים רק כשר אין מקום לפלצנות
    סגור