מדדים ומחקרים

בזק נכנסה לדירוג יוקרתי: זה המדד שבו הצטיינה

מגפת הקורונה ומשבר האקלים העלו את הרגישות בשוק ההון, אצל המשקיעים והמוסדות הפיננסיים, לאיכות הניהול של האחריות התאגידית בחברות ובזק נכנסה לעשירייה הראשונה של החברות המובילות בישראל בתחום ה-ESG  עפ"י מדד בלומברג
 
מערכת ice | 
גיל שרון יו"ר בזק (צילום רמי זרנגר; קובי גדעון: פלאש 90)
חברת בזק נכנסת לראשונה לעשירייה הראשונה של החברות המובילות בישראל בתחום האחריות התאגידית (ESG), מתוך כלל החברות הציבוריות בישראל המדורגות על ידי בלומברג בנושא. בזק היא גם בעלת הדירוג הגבוה ביותר בישראל מתוך חברות התקשורת הישראליות במדד זה. הדירוג מבוצע באופן שוטף על ידי Bloomberg, חברת הדירוג המובילה בעולם בתחום ה-ESG.
ה-ESG הוא תחום הבוחן את השפעת החברה בהיבטי סביבה, חברה וממשל תאגידי, כאשר כל אחד מהם כולל פרמטרים רבים בתחומים של זיהום אויר, אנרגיה ירוקה, יחסי עבודה, לקוחות, אתיקה והגינות, מעורבות חברתית, ניהול סיכונים ועוד.
 
מגפת הקורונה ומשבר האקלים העלו את הרגישות בשוקי ההון, אצל המשקיעים והמוסדות הפיננסיים לאיכות הניהול של האחריות התאגידית בחברות. בזק מתמקדת בשנים האחרונות בתחום, והיום, יותר מאי פעם, נדרש שיפור מתמיד בביצועים גם בתחום זה. חברה הפועלת על פי כללי האחריות התאגידית ומשקיעה לא רק בתוצאות העסקיות, אלא גם בהשפעות שלה על הסביבה בה היא פועלת, היא גם בסופו של דבר חברה טובה, יציבה ובריאה יותר.
תחום האחריות התאגידית הופך משמעותי יותר בכל העולם, והופך לנושא מרכזי לפיו משקיעים, לקוחות ועובדים מעריכים את החברה. הוא משפיע על מכלול של דברים, החל משווי החברה בבורסה וכלה ברצון של עובדים חדשים להצטרף אליה. בשנים האחרונות בזק עוברת תהליך עמוק בתחום האחריות תאגידית,  שהחל עם ההחלטה להיכנס  אליו, והמשיך עם פעילות רציפה לשיפור פעילות החברה בכל אחת מהנגזרות הרלוונטיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה