ויראלי

עוקץ "המפונים" נחשף: כך מוציאים מכם כסף במרמה

הגיעו מספר תלונות במהלך הימים האחרונים וגם הופץ תיעוד של המקרה שבו מתחזים למפונים מהצפון גורפים סכומים בכביש: ״לפני כשבוע בצומת פל ים אור עקיבא רכב עומד בצד הכביש ובן אדם לידו עומד ומנופף לאנשים לעצור״, מספר האדם שצילם את העוקץ ב"שידור חי"
מערכת ice | 
צילום shutterstock, freepik, פלאש 90/ חיים גולדברג
על פי פרסום של דניאל עמרם, עוקץ חדש שוטף את הרחובות ויותר נכון את הצמתים. אנשים אשר מתחזים למפונים מהצפון בעקבות המלחמה, אוספים לכאורה כסף במרמה בצד הכביש.
לדבריו הגיעו מספר תלונות במהלך הימים האחרונים וגם הופץ תיעוד של המקרה: ״לפני כשבוע בצומת פל ים אור עקיבא רכב עומד בצד הכביש ובן אדם לידו עומד ומנופף לאנשים לעצור״, מספר האדם שצילם את העוקץ ב"שידור חי".
 
עוד הוא הוסיף: ״עצרנו לו אמר לנו שהוא מפונה מהצפון וחסמו להם את האשראי וידידים אמורים לבוא ולהביא להם טיפה דלק אז הבאנו להם 200 שקל ברכה והלכנו, שבוע לאחר מכן אנחנו רואים אותם באותו צומת בידיוק מבקשים את אותו הדבר ואומרים את אותם הסיפורים״.
רק לאחרונה, ביטוח לאומי הוציא הבהרה על מענקי השיבה למפונים, כאשר יישובים במרחק 4-7 ק"מ בדרום יוכלו לשוב לבתיהם באופן הדרגתי. מי ששב לביתו יקבל בעד כל יום – 200 שקל מבוגר, 100 שקל לילד (על משקל מענקי האכלוס). הביטוח הלאומי קידם את יישום ההחלטה והגיע עד לשלב הפרסום אבל התעכב בשל כוונת הממשלה להעביר החלטה מתקנת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה