ויראלי

אופירה אסייג חוגגת יום מאושר: "שתמשיכי לבלוע את העולם וליהנות"

אסייג כתבה בברכה לחברתה הטובה לאה שנירר: "לאההה, יום הולדת הכי שמח בעולם אהובה שלי, אני מאחלת לך שתמשיכי לבלוע את העולם וליהנות מכל רגע בדיוק כפי שאת עושה. אני אוהבת אותך. והכי חשוב, תמשיכי להיות מספר 1 בעולם הפילאטיס כי מה ששלך אהובה שלי, לאה שלי".
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

כמה ימים אחרי שמדינת ישראל עצרה את הנשימה, כאשר זיהו מערכות הביטחון של ארצות הברית לראשונה את ירי הכטב"מים האיראניים לעבר ישראל, לאה שנירר עסוקה כבר בחגיגות יום ההולדת שלה. ומי אם לא חברת הטובה אופירה אסייג התייצבה מיד לברך אותה כמו שרק היא יודעת.

אסייג כתבה: "לאההה, יום הולדת הכי שמח בעולם אהובה שלי, אני מאחלת לך שתמשיכי לבלוע את העולם וליהנות מכל רגע בדיוק כפי שאת עושה. אני אוהבת אותך. והכי חשוב, תמשיכי להיות מספר 1 בעולם הפילאטיס כי מה ששלך אהובה שלי, לאה שלי".
רק השבוע, בטורה השבועי במאקו, כתבה המגישה הוותיקה: "לילה קשוח עם רסקיו עבר על עם ישראל. אני לא מכירה בית אחד שבו הטלוויזיה לא דלקה וכולם אכלו ציפורניים וחיכינו לטילים מאיראן. קולטים? אנחנו עם ישראל, יושבים ומצפים בחרדות אין סופיות ש-330 טילים וכטב"מים איראניים ינחתו על אדמתנו, ולכו תדעו מה יהיו הנזקים. רעדנו, לא נרדמנו, הילדים הסתובבו בין המיטות והחדרים, הפלאפון עבד שעות נוספות, הרסקיו התחיל להתרוקן, החות'ים והעיראקים המשועממים הצטרפו לחוג הרוע - ואז מערכת היירוט השביתה 99% מהטילים והשביתה להם את השמחה. איזה ילדות יש לילדים שלנו? מלחמות, קורונה, טילים, אנטישמיות עולמית, פחדים, חוסר ודאות. נשבעת לכם שאני מתגעגעת לילדות שלי בדימונה, יושבת על הברזלים עם החברות שלי וצוחקת כל הערב בלי דאגות, בלי ווואטסאפ, בלי צבע אדום, בלי מסיכה ובלי טילים מאיראן".
כזכור, בבוקר למחרת אסייג כתבה באינסטגרם שלה בסטורי שהעלתה: "לראשונה בהיסטוריה, אלוהים ישמור מה נעשה לנו, מה יהיה איתנו? איך הגענו למצב הזה?", בציוץ אחר כתבה: "דניאל הגרי עושה עבודת קודש" ולאיראנים והחות'ים היא כתבה: "יימח שמכם אמן".
 

כזכור, דובר צה"ל אישר במסיבת עיתונאים: "לפני זמן קצר איראן שיגרה כלי טיס בלתי מאויישים משטחה לעבר שטח מדינת ישראל.  צה"ל נמצא בכוננות גבוהה ומגבש תמונת מצב בכל עת. מערך ההגנה האווירית נמצא בכוננות גבוהה במקביל למטוסי חיל האוויר וספינות חיל הים שנמצאים במשימת הגנה על שמי המדינה.  צה"ל במעקב אחר כלל המטרות".
עוד אמר דניאל הגרי: "אנו מבקשים מהציבור להישמע ולהיצמד להנחיות פיקוד העורף ולהודעות דובר צה"ל הרשמיות בנושא. צה״ל מוציא לפועל את תכנית ההיערכות. שירותי הgps יושבתו במקומות מסוימים. נא להימנע מהפצת שמועות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין גבול
    אשת התקשורת 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטמטום בתוך ייצור חי אחד
    סגור
  • 1.
    למה לבלוע ?
    נתי 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתאים לתוכן הכתבה
    סגור