טלוויזיה

הוט בפרויקט מרגש: כך תנציחו את יקיריכם על המסך

הוט מודיעים על פתיחת פרויקט הנצחת החללים והנופלים במסגרת שידורי הוט3 וה-VOD, ומזמינים אנשים שאיבדו את יקיריהם להנציחם בשידורים המיוחדים שיערכו ביום הזיכרון
שירה יום טוב | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
רגע אחרי פסח יחולו בזה אחר זה ימי הזיכרון והעצמאות שיאחדו את מדינת ישראל סביב זכרון החללים וציון שנות עצמאותה של מדינת ישראל. ביום הזיכרון, שיחול מערב יום ראשון, ה-12 במאי ולאורך יום שני ה-13 במאי, נתאחד עם זכרם של חללי ונופלי נפגעות האיבה ומערכות ישראל מתחילת המאה הקודמת, כאשר השנה מעגל השכול התרחב בעקבות השביעי באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. 
אלפי שמות נוספו לרשימת החללים הלאומית, והתארגנויות ההנצחה רבות. בתוך אלה, ביום הזיכרון, יוקדשו שידורי ערוץ HOT3 וכן קטגוריה ב-HOT VOD כמדי שנה לסרטי הנצחה אישיים. בחברה קוראים לציבור לשלוח סרטי הנצחה שהוכנו על ידי קרוביהם ומוקירי זכרם של הנופלים והנרצחים.
מהוט נמסר כי,"בצל מלחמת חרבות ברזל, יום הזיכרון השנה מביא איתו עוד אלפי סיפורים כואבים ומרגשים. בערב יום הזיכרון וביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה יוקדשו שידורי ערוץ HOT3 וכן קטגוריה ב-HOT VOD כמדי שנה לסרטי הנצחה אישיים.
 
"בימים אלו עמלים בחברה על איסוף סרטי הנצחה אישיים שהוכנו על ידי קרוביהם ומוקירי זכרם של הנופלים והנרצחים. חברת HOT תעשה כמיטב יכולתה לשלב את הסרטים במסגרת השידורים אולם מפאת שיקולים טכנולוגיים ומגבלת מקום לא נוכל להתחייב לשבץ את כל הסרטים שיוגשו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה