טלוויזיה

האח הגדול מול הכוכב הבא: פצצות הרייטינג במלחמה הראשונה

לראשונה קשת 12 תציב את הכוכב הבא מול האח הגדול, בקרב הרותח על פסגת הרייטינג בקטגוריית הפריים טיים. האח הגדול עד כה דרסה כמעט את כל התוכניות של המתחרה, אבל הפעם ניצבת מולה הכוכב הבא עתירת הרייטינג. הקרב יוכרע הלילה
מערכת ice | 
הכוכב הבא האח הגדול (צילום יחצ)
קשת 12 עד הערב (רביעי) התחמקה מלשים את העונה התשיעית של הכוכב הבא אל מול האח הגדול של רשת 13, אבל הפעם זה קורה: תוכניות הריאליטי עתירות הרייטינג והצופים נפגשות לראשונה ראש-בראש בקרב הענקיות.
תוכנית הכוכב הבא החלה ביום שני שעבר, כאשר פרק הבכורה גרף 21.5% רייטינג, גם למחרת בפרק השני המשיכה הכוכב הבא להפציץ עם 20.5% רייטינג. גם ביום שני האחרון המשיכה הכוכב להביא נתונים יפים עם 20.9% רייטינג.
 
גם ברשת 13 חווים תקופת זוהר מחודשת עם האח הגדול שמפוצצת את המסכים והרשתות והחברתיות. בהשקת התכנית, לפני כמעט חודשיים, גרפו דיירי האח הגדול 21.4% רייטינג. 
 
מתוך 24 התוכניות האחרונות של האח הגדול שנבדקו עד שבוע שעבר , תוכנית הריאליטי של רשת 13 ניצחה בקרב על הפריים טיים מול קשת - 16 פעמים, ניצחון ב-66% מהפעמים. בתוכנית ההשקה קיבלה האח הגדול - 21.4% רייטינג אל מול חתונה ממבט ראשון שקיבלה 13.9% רייטינג.
והפירוט: מול המתמחים עונה 4 התמודדה האח הגדול וניצחה בכל הפעמים (100%), מול חתונה ממבט ראשון התמודדה האח הגדול 12 פעמים  וניצחה ב-9 פעמים (75%), והקרב מול מאסטר שף היה הקשה במיוחד ומתוך 7 פעמים ניצחה האח הגדול פעמיים בלבד (28.5%). ממוצע התוכנית עומד כרגע סביב ה-16.8 אחוזי רייטינג.


הערב נפגשות שתי התוכניות החמות של הקיץ בקטגוריית הפריים-טיים של ישראל. הערב ב-21:15 ימשיך שלב האודישנים של הכוכב הבא בקשת 12, ובאותה שעה ישודר פרק 29 של האח הגדול ברשת 13. האם האח הגדול יצליחו לעבור את המשוכה הקשה ביותר עד כה? או שקשת 12 ינחלו הפסד עם תכנית הדגל שלהן אל מול הפצצה המתקתקת? הצופים יכריעו מי תנצח בקרב הענקיות כבר הערב.
 
הוויכוח בין אילנה לדניאל באח הגדול. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה