שיווק ופרסום
עמוס תמם בגרסת AI: בנק הפועלים בקמפיין מוסיקלי לכבוד יום העצמאות
לכבוד יום העצמאות ה-77 למדינת ישראל, בנק הפועלים מציג קמפיין מוסיקלי חדש אשר נוצר על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית. על הקמפיין הייחודי אחראים משרד הפרסום "גיתם BBDO" וחברת elevaitor

בערב יום העצמאות, תשודר הפרסומת החדשה של בנק הפועלים בכיכובו של השחקן עמוס תמם. על הקמפיין החדש, שנוצר באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית, אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO" וחברת elevaitor.
במהלך הפרסומת, נראה השחקן עמוס תמם מסתובב בתחנות בולטות בהיסטוריה הישראלית בעודו שר את הגרסה המלאה לשיר "בוא לגדול איתנו בבנק הפועלים". השיר הומצא על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית במיוחד עבור הפרסומת החדשה של בנק הפועלים.
זו לא הפרסומת הראשונה של בנק הפועלים אשר נוצרה על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית. כזכור, בחודש ינואר האחרון בנק הפועלים הכריז על מהפכה בשירות והשיק את אלה - מנהלת שיווק מבוססת בינה מלאכותית.
זו לא הפרסומת הראשונה של בנק הפועלים אשר נוצרה על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית. כזכור, בחודש ינואר האחרון בנק הפועלים הכריז על מהפכה בשירות והשיק את אלה - מנהלת שיווק מבוססת בינה מלאכותית.
כלי ה-AI הייחודי נועד לסייע לבעלי עסקים בקידום השירותים שלהם ברשתות החברתיות. מי שלקח חלק בהובלת הקמפיין לצד השחקן עמוס תמם, הוא המסעדן בינו גבס המכונה "ד"ר שקשוקה".
עוד ב-
במסגרת הקמפיין שהושק בחודש ינואר האחרון, סוכנת השיווק מספקת שירותי ניהול שיווק סושיאל אוטומטיים לעסקים של בנק הפועלים וזאת ללא עלות למשך חצי שנה. לאחר מכן, השירות החדש יתבצע בתשלום ועלותו יסתכם ב-8 דולר בלבד לחודש למשך חצי שנה נוספת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה