שיווק ופרסום
למען החיילים: חברות המדיה המובילות יוצאות במיזם מרגש
חברות המדיה המובילות: CTV, מגה מדיה, JCDECOUX, נור, אדרי דיגיטל מדיה וחוצות זהב תורמות שטחי פרסום לטובת קמפיין הוקרה מיוחד שנעשה בשיתוף האגודה למען החייל. כל הפרטים
חברות המדיה המובילות, בעלות שטחי פרסום, תורמות למען חיילי צה"ל.
בימים שבהם חיילי צה"ל ניצבים בחזית הלחימה ומגינים על ביטחון אזרחי ישראל, האגודה למען החייל משיקה קמפיין שילוט חוצות רחב היקף, תחת המסר הפשוט, האנושי והעוצמתי: "פשוט תודה".
הקמפיין, שייחשף לקראת יום העצמאות ה-77 של מדינת ישראל, מהווה מחווה של הוקרה לכל חיילי וחיילות בסדיר ובמילואים, על תרומתם, עמידתם ומסירותם בתקופה מאתגרת זו של מלחמת "חרבות ברזל".
הודות למבצע התגייסות יוצא דופן, שטחי הפרסום לקמפיין נתרמו כולם ללא עלות על ידי חברות המדיה המובילות: CTV, מגה מדיה, JCDECOUX, נור וחוצות זהב. הקמפיין יחל להופיע על מאות שלטי חוצות מרכזיים ברחבי הארץ החל מה-29/4, וילווה את אזרחי ישראל בימים שלפני ובמהלך חגיגות העצמאות.
ירון בארי, מנכ"ל האגודה למען החייל התייחס לקמפיין ואמר: "חיילי צה"ל הם הלב הפועם של מדינת ישראל. הם נושאים על גבם את הביטחון שלנו, תוך הקרבה אין-סופית ורוח אדירה של שליחות. השנה, יותר מתמיד, אנחנו חבים להם תודה ענקית – תודה על האומץ, על הנחישות, על המחויבות להגנה על הבית. הקמפיין הזה הוא מחווה קטנה לעומת גודל הנתינה שלהם, אבל הוא מבטא את ההוקרה והאהבה שמרגיש כל אזרח בישראל. בשם אזרחי המדינה כולה – פשוט תודה."
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



