שיווק ופרסום

עידן חביב נפרד בכאב: מסיים את הקשר אחרי 5 שנים

בשטראוס מים מנהלים כעת חיפושים אינטנסיביים אחר פרזנטור חדש שיוכל למלא את החלל שחביב משאיר מאחוריו, כאשר הוחלט כי לא ימשיך להוביל את הקמפיינים לתמי 4
מערכת ice | 
עידן חביב (צילום שי פרנקו)
עידן חביב, הזמר והיוצר הישראלי, מסיים את תפקידו כפרזנטור הבלעדי של חברת תמי 4. על פי הפרסום של מאקו, הפרידה הזו מסמנת את סיומה של תקופה ארוכה ומוצלחת שבמהלכה הפך חביב לפנים המוכרות של המותג. לאחר חמש שנים של שיתוף פעולה פורה עם החברה מבית שטראוס מים, בהן הופיעו בקמפיינים גם בני משפחתו של הזמר, הגיע הזמן לשינוי כיוון.
צוותי הפרסום במשרדי החברה מנהלים כעת חיפושים אינטנסיביים אחר פרזנטור חדש שיוכל למלא את החלל שחביב משאיר מאחוריו. בעוד בשטראוס מסרבים להגיב. השאלה המעניינת כעת היא מי יהיה הפרזנטור הבא שיצטרך למלא את הנעליים של חביב ולייצג את אחד המותגים הבולטים בשוק המים הישראלי.

חביב הפך לדמות מוכרת על המסך עם כל פתיחת עונת הקיץ הלוהטת, תמי4 השיקה בעבר קמפיין פרסומי רחב בהובלת הפרזנטור עידן חביב, במטרה לעודד את הציבור לשתות יותר מים בימי הקיץ החמים, ומציעה ללקוחות חדשים להתקדם לבר המים tami4edge+ וחודשיים התנסות.
בקמפיין הקודם המשיך בנרטיב ההומוריסטי של המותג, עם הפרזנטור עידן חביב, שאוהב מאוד את התמי4 שלו. במסגרת הפרסומת, חביב מתארח בביתו של חבר, בנו של החבר שקוע בטלפון ואביו שמתוסכל מכך, מאיים לזרוק לו את המכשיר מהחלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה