שיווק ופרסום

רגע אחרי שהודיע שנגמל: חנוך דאום מקבל ג'וב מפתיע

אחרי שהודיע על גמילה ממשקאות ממותקים: חנוך דאום עובר למים בקמפיין ראשון לתמי4 שרק לאחרונה סיימה את הקשר עם עידן חביב
מערכת ice | 
החיים הם תקופה קשה (צילום מסך קשת 12)
אחרי שנפרדה לאחרונה מעידן חביב שהיה הפרזנטור שלה בשנים האחרונות, מותג המים תמי4 של שטראוס מים משיק קמפיין ראשון ופרזנטור חדש - השחקן, הסטנדאפיסט, התסריטאי והסופר המוכר חנוך דאום.
דאום מככב לראשונה בפרסומת החדשה של החברה המובילה בישראל לפיתוח וייצור מערכות טיהור וסינון מים, תמי4. החברה, פותחת את עונת הקיץ בקמפיין ייחודי והומוריסטי. אחרי שסיפר בטור דעה לאחרונה על הגמילה ממשקאות ממותקים והמעבר לשתיית מים כחלק מאורח חייו, חנוך דאום מצטלם לראשונה לקמפיין של תמי4.

בקמפיין הקיץ החדש של תמי4, דאום בפרסומת הומוריסטית ושנונה שהמסר שלה נועד  לעודד את כולם  לשתות יותר מים בקיץ. בפרסומת, דאום  יציג כיצד שתיית מים עם תמי4 היא פשוטה, נגישה, נוחה וגורמת לכולם לשתות יותר מים. הקמפיין בבימויו של רועי כפרי, חברת ההפקה מרקט מסטר ומשרד הפרסום אדלר חומסקי, ישודר בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות.
הבחירה בחנוך דאום כפרזנטור של תמי4 הייתה טבעית, שכן הוא מתכתב עם ערכי המותג ומייצג את כולם עם אופיו הישראלי, האותנטי והחיבור שלו לבית – בדיוק כמו תמי4, שכבר הפכה לחלק בלתי נפרד מהמשפחה ומהבית הישראלי.
טלי אליצור סמנכ"לית השיווק שטראוס מים ישראל: "הקיץ אנחנו משיקים קמפיין הומוריסטי שמציב במרכזו מסר פשוט – עם תמי4 כולם שותים יותר מים. חנוך דאום, שמביא איתו קול אישי, ישראלי ואותנטי, הוא הבחירה הטבעית להוביל את המסר הזה. הקמפיין נבנה מתוך הבנה שכשיש פתרון איכותי, טכנולוגי ונוח לשתייה – קל לכולם להפוך את שתיית המים להרגל יומיומי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה