שיווק ופרסום
רותם סלע ועידן תלם מאחדים כוחות בקמפיין לדיסקונט: דירוג הפרסומות
דיסקונט מכריז כי מעתה בני 14 ומעלה יוכלו לפתוח חשבון בנק וליהנות מחבילת הטבות שכוללת מענק הצטרפות, פיקדון גמיש בריבית קבועה של 4% ופטור מעמלות עו"ש עיקריות ומעמלת דמי כרטיס | דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
בנק דיסקונט בבשורה לצעירי ישראל: עצמאות כלכלית מגיל 14 וחבילת הטבות ייחודית. בפרסומת החדשה, בה כיכבו הפרזנטורית רותם סלע והיוטיובר עידן תלם המכונה 'אינדה גיים' (Inde Game), נחשפו הצופים למהלך החדש של בנק דיסקונט - פתיחת חשבון צעיר.
סלע הכריזה כי מעתה בני 14 ואילך יוכלו לפתוח חשבון בנק בדיסקונט וליהנות משלל הטבות שונות. בכדי להעביר את המסר השיווקי לקהל היעד, בדיסקונט החליטו לצרף לקמפיין את היוטיובר המפורסם, אשר אחריו עוקבים לא פחות מכ-980 אלף בני נוער בפלטפורמות הדיגיטליות. על המהלך הפרסומי הבולט של בנק דיסקונט אחראי משרד הפרסום 'אדלר חומסקי ורשבסקי'.
בעוד היוטיובר בן ה-26 נהנה ממשחק מחשב משעשע, רותם סלע מספרת על היתרונות בפתיחת חשבון בנק צעיר בדיסקונט. המצטרפים ייהנו ממענק בסך 280 שקלים. בני 14-15 יצטרכו להגיע לאחד מסניפי הבנק בליווי ההורים לצורך פתיחת חשבון בנק. בתום ההליך, המצטרפים יקבלו כרטיס 2go.
בני 16-18 יוכלו לפתוח חשבון בנק חדש דרך האפליקציה של דיסקונט ובאופן דיגיטלי הם יוכלו להפעיל את הכרטיס האשראי החדש שיקבלו דרך הבנק. בנוסף, המצטרפים הצעירים ייהנו מפיקדון גמיש בריבית קבועה של 4% לתקופה של 12 חודשים ועד 20 אלף שקלים עם תחנת יציאה שבועית. חשוב לציין, ניתן להפקיד רק הפקדה אחת לעו"ש לקוח.
חבילת ההטבות כוללת פטור מעמלות עו"ש עיקריות ומעמלת דמי כרטיס. יתרה מכך, המצטרפים ייהנו מתוכנית הטבות נוספת שבנק דיסקונט עבור הצעירים - מפתח 14-18. התוכנית מעניקה 15% הנחה במגוון רשתות.
הטבות בעמלות עו"ש עיקריות עד גיל 25 כוללות פטור מעמלת פעולה על ידי פקיד ופטור מעמלת פעולה בערוץ ישיר. בנוסף, המצטרפים ייהנו מפטור מעמלת מינימום לפעולות המבוצעות על ידי פקיד ובערוץ ישיר.
דבר המשרד
זו השנה השלישית בה אנחנו עולים עם קמפיין קיץ עבור בני נוער וידענו שאנחנו צריכים לחדש להציג את שלל ההטבות בזווית חדשה, מעניינת ועדכנית. בפעם הראשונה, רצינו לתת את הבמה לצעירים ולהדגיש שההצלחה שלהם היא בזכותם, אנחנו כאן רק כדי ללוות אותם בדרך לעצמאות כלכלית.
דבר המשרד
זו השנה השלישית בה אנחנו עולים עם קמפיין קיץ עבור בני נוער וידענו שאנחנו צריכים לחדש להציג את שלל ההטבות בזווית חדשה, מעניינת ועדכנית. בפעם הראשונה, רצינו לתת את הבמה לצעירים ולהדגיש שההצלחה שלהם היא בזכותם, אנחנו כאן רק כדי ללוות אותם בדרך לעצמאות כלכלית.
סיפור בניית הקמפיין
צפינו באין ספור סרטונים ביוטיוב של עידן תלם (אינדה גיים) כדי להבין את הסגנון שלו של בחור מצליחן שהתחיל בגיל מאוד צעיר והפך לכוכב הרשת המוביל. מפה לשם, עשינו סאבסקרייב וביטלנו ישיבות כדי לשחק במחשב.
צפינו באין ספור סרטונים ביוטיוב של עידן תלם (אינדה גיים) כדי להבין את הסגנון שלו של בחור מצליחן שהתחיל בגיל מאוד צעיר והפך לכוכב הרשת המוביל. מפה לשם, עשינו סאבסקרייב וביטלנו ישיבות כדי לשחק במחשב.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
קמפיין לצעירים בגילי 14-18 הצריך חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה כדי להעביר את המסר בצורה מעניינת שתתמוך באסטרטגיה של 'מאמינים בך יותר' ומלווים בדרך לעצמאות כלכלית עם חבילת ההטבות הכי שווה בשוק, הנותנת מענה נרחב לצרכי קהל היעד.
קמפיין לצעירים בגילי 14-18 הצריך חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה כדי להעביר את המסר בצורה מעניינת שתתמוך באסטרטגיה של 'מאמינים בך יותר' ומלווים בדרך לעצמאות כלכלית עם חבילת ההטבות הכי שווה בשוק, הנותנת מענה נרחב לצרכי קהל היעד.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
אינד'ה גיים, אפשר סלפי?
אינד'ה גיים, אפשר סלפי?
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיבור של רותם סלע יחד עידן תלם (אינדה גיים) על הסט. היא עזרה לו להרגיש בנוח מול המצלמה והוא לימד אותה את שפת הגימריים.
החיבור של רותם סלע יחד עידן תלם (אינדה גיים) על הסט. היא עזרה לו להרגיש בנוח מול המצלמה והוא לימד אותה את שפת הגימריים.
קרדיטים
לקוח דיסקונט:
מנהלת מחלקת שיווק לקוחות- קרן ברנע
מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית- יעל ברמק
לקוח דיסקונט:
מנהלת מחלקת שיווק לקוחות- קרן ברנע
מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית- יעל ברמק
אדלר חומסקי:
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
ניהול לקוח: גל יניב, קרן רייבנבך, יעל שגיב, חן סגל, תמר יפרח, רוני טסטה
מפיק: ירדן ברנר
מנהלת קראייטיב דיזיין: ג'ני חודורקובסקי
צוות קראייטיב: רון פולק, אליהו גל, יעל קורן, נועם גלזר
מנהל ממשקים: ליאור בן-שלום הירש
מדיהקום: שירי פרידמן, עינת מוניס, יונית כהן ברק
מחלקת התוכן: עדנה צורן, דניאל נדב קאופמן
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה הפקות
בית פוסט: גורסמן TV
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
ניהול לקוח: גל יניב, קרן רייבנבך, יעל שגיב, חן סגל, תמר יפרח, רוני טסטה
מפיק: ירדן ברנר
מנהלת קראייטיב דיזיין: ג'ני חודורקובסקי
צוות קראייטיב: רון פולק, אליהו גל, יעל קורן, נועם גלזר
מנהל ממשקים: ליאור בן-שלום הירש
מדיהקום: שירי פרידמן, עינת מוניס, יונית כהן ברק
מחלקת התוכן: עדנה צורן, דניאל נדב קאופמן
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה הפקות
בית פוסט: גורסמן TV
בדירוג הפרסומות הטובות של השבוע של אתר Ice, מככב הקמפיין החדש מבית היוצר של אדלר חומסקי ורשבסקי של מעדן החלב מילקי המיוצר על ידי קבוצת שטראוס. כידוע, המוזיקאים נס וסטילה, האחראים על הלהיטים "חרבו דרבו", "באמפרים" ו-"תיק קטן", נבחרו לשמש כפרזנטורים הרשמיים של מעדן החלב המפורסם במדינה. הקמפיין הוצג לראווה הן במדיה החברתית והן בתקשורת המסורתית (פרינט וטלוויזיה).
נוכח העובדה כי מדובר בצמד מוסיקלי צעיר ומצליח, הוחלט לפרסם סדרת סרטונים ברשתות החברתיות בכדי למשוך את קהל היעד הנדרש אל המוצר האהוב. בקטעי הצפייה שעלו למדיה החברתית, נס (נסיה לוי) חושדת כי הקולגה סטילה (דור סורוקר) גנב לה את מעדן החלב, אותו היא שמרה לעצמה לרגע מפנק במיוחד.
במקום השני מופיעה הפרסומת החדשה של תמי 4, בכיכובו של התסריטאי והיוצר חנוך דאום. לאחר עבודה משותפת עם הזמר עידן רפאל חביב, הקומיקאי נבחר להוביל את המהלכים הפרסומיים העתידיים של חברת המים. על פי הפרסום של אתר "מאקו", דאום יחליף את חביב אשר שימש במשך חמש השנים האחרונות כפרזנטור הרשמי של תמי 4.
בתמונה: חנוך דאום בקמפיין של תמי 4. (צילום: גבע טלמור)
הזמר פבלו רוזנברג הודיע כי הוא מצטרף לצוות של חברת הביטוח 'הכשרה GO' , חברת הבת של 'הכשרה חברה לביטוח בע"מ', אחת מחברות הביטוח והפיננסים הוותיקות בישראל. על הקמפיין של חברת הביטוח אחראי משרד הפרסום 'Blanco'. בקמפיין החדש, החברה מכריזה על 50% הנחה בביטוח המקיף לרכב.
אחריה, מככבת הפרסומת של קופת החולים לאומית בה משתתפת השחקנית והקומיקאית קרן מור. בפרסומת החדשה, קרן מור מגלמת את דמותה של כוכבה מסדרת הטלוויזיה "קופה ראשית" ומכריזה על השירות המיוחד של לאומית.
בעת עבודתה כקופאית בסופר, אחת העובדות מספרת לכוכבה על הקושי שבקביעת תורים מהירים. הקופאית המפורסמת ממהרת להמליץ לה על קופת החולים לאומית, שמעניקה שירות נגיש ומהיר למבוטחיה. על הפרסומת החדשה אחראי משרד הפרסום 'פיגמנט'.
הקמפיין של בנק One Zero הצליח למשוך את תשומת הלב של צופים רבים במהלך השבוע. הבנק מציע למשרתי ומשרתות המילואים מסלול בנק חינם לכל החיים. בשנתיים הראשונות להצטרפות, משרתי המילואים ייהנו משירותי הבנק ללא התחייבות של העברת משכורת והם לא יידרשו לשלם עמלות עו"ש ודמי כרטיס.
עוד ב-
בנוסף, הם יהיו זכאים לפטור מעמלת המרת מט"ח בעסקאות בחו"ל ובעמלות רכישות והעברות מט"ח בחשבון, פטור מלא מדמי משמרת במסחר בניירות ערך, עמלות מוזלות במסחר בשוק ההון, פיקדונות בריבית הגבוהה בישראל ותנאים נוספים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



