שיווק ופרסום
שחר חסון ולוסי איוב כובשים את המסך | דירוג הפרסומות הטובות
חברת כרטיסי האשראי משיקה את אתר התיירות Max travel, באמצעותו לקוחות יוכלו להזמין טיסות, מלונות, חופשות וחברות תעופה ונופש. לרגל השקת האתר החדש, החברה מעניקה הטבה מיוחדת ללקוחותיה | דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
חברת כרטיסי האשראי Max יצאה בקמפיין חדש לצורך השקת אתר Max travel. מדובר באתר תיירות אשר מיועד ללקוחות חברת כרטיסי האשראי בלבד לצורך הזמנת טיסות, מלונות וחופשות במחירים אטרקטיביים, כולל מגוון רחב של חברות תעופה ונופש. באמצעות כרטיס האשראי של Max, הלקוחות יוכלו להזמין חופשה ולקבל כסף חזרה להזמנת החופשה הבאה.
לקוחות שסגרו לעצמם חופשה מפנקת, יהיו זכאים לקבל 10% קאשבק למימוש בהזמנה הבאה. מלבד זאת, החברה הישראלית משיקה את שירות MAX Adventure - הכולל מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה במחירים משתלמים. במימוש אחת האטרקציות, לקוחות Max ייהנו מעד 10% קאשבק.
חסון, שמוצג כדמות הילדותית והמשעשעת בכל הפרסומות של חברת Max, מתלונן כי הוא לא צבר מספיק חוויות במהלך החופשה. לוסי איוב, המשמשת כדמות הבוגרת והמחושבת מבין השניים, מדגישה בפניו כי חברת כרטיסי האשראי מציעה פתרון מושלם לאותה בעיה נפוצה.
על הקמפיין המשעשע והיצירתי אחראי משרד הפרסום מקאן. מיטב המוחות במשרד הפרסום מקאן בחרו להעביר את המסר המסחרי של חברת כרטיסי האשראי באמצעות שימת דגש ובאמצעות הצגת סיטואציות חברתיות שכל אחד יכול להזדהות איתן.
גלית הראל, מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית ב-Max, סיפרה על מהות המהלך השיווקי של חברת כרטיסי האשראי: "כולנו רוצים לטוס יותר, כולנו מתחילים לתכנן את החופשה הבאה כבר עם החזרה מהחופשה האחרונה וכולנו משוועים לנורמליות שתאפשר לעשות את זה גם ברמת המחיר וגם ברמת הספונטניות.
Max נכנסה לעולמות התיירות כחלק ממהלך אסטרטגי. הקמפיין בא לבשר שמהיום לכל לקוח בעל כרטיס Max יש רק אתר אחד שבו כדאי לו להזמין טיסות ומלונות: Max Travel.
זה לא טריוויאלי להעלות קמפיין שעוסק בחו"ל בתקופה בה חלים שיבושים בטיסות, אך מכיוון שאנחנו מאמינים במהלך לטווח ארוך, הלכנו בביטחון עד הסוף עם וייב חו"לי נחשק ועם הפרזנטורים שלנו שמשלבים בהומור ובחן את המסרים שלנו לצרכנות פיננסית חכמה.
זה לא טריוויאלי להעלות קמפיין שעוסק בחו"ל בתקופה בה חלים שיבושים בטיסות, אך מכיוון שאנחנו מאמינים במהלך לטווח ארוך, הלכנו בביטחון עד הסוף עם וייב חו"לי נחשק ועם הפרזנטורים שלנו שמשלבים בהומור ובחן את המסרים שלנו לצרכנות פיננסית חכמה.
הפלטפורמה שהקמנו נותנת ללקוח אפשרויות שימקסמו לו את החופשה מקצה לקצה ובקמפיין ההשקה בחרנו להדגיש את בעיקר את העובדה שהיא מאפשרת לו לטוס שוב עם הכסף שהוא צובר בכל הזמנת חופשה ב-Max Travel. הטבת ההשקה של 10% קאשבק, מעבר לכך שהיא אטרקטיבית מאד, מתכתבת עם עולמות הקאשבק שמזוהים מאד עם Max גם בהצעות הערך של הכרטיסים המובילים שלנו".
דבר המשרד
הפיצוח בקמפיין הזה היה החיבור בין התובנה הצרכנית למשפט הקונספט (ולמרחיקי לכת, גם שם המותג): ״מקסימום בחו״ל הבא״. התובנה הצרכנית היא ההרגשה הזאת שמלווה את חווית החו״ל של כולנו, הישראלים במיוחד והיא תחושת FOMO סביב כל מה שרצינו להספיק בטיול ולא הצלחנו.
הפיצוח בקמפיין הזה היה החיבור בין התובנה הצרכנית למשפט הקונספט (ולמרחיקי לכת, גם שם המותג): ״מקסימום בחו״ל הבא״. התובנה הצרכנית היא ההרגשה הזאת שמלווה את חווית החו״ל של כולנו, הישראלים במיוחד והיא תחושת FOMO סביב כל מה שרצינו להספיק בטיול ולא הצלחנו.
עם מוצר מעולה כמו Max travel, כבר בזמן הזמנת החופשה הקרובה, אנחנו מקבלים כסף לחופשה הבאה - ככה שהחו״ל הבא קרוב יותר. לא הספקנו לחוות את כל האטרקציות בטיול הנוכחי? מקסימום בחופשה הבאה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בהפקת פרויקט?
האתגר הכי גדול היה העובדה שלאור לוחות הזמנים הקצרים מאוד, לא יכלנו לצלם בחו״ל. לאחר בחינת מספר אלטרנטיבות ובזכות העבודה האדירה של חברת ההפקה, שדאגה לצלם קטעים ייעודיים לסרט בלונדון, זכינו ליצור סרט שגם המלך צ׳ארלס לא ישים לב שצולם ברובו בישראל.
האתגר הכי גדול היה העובדה שלאור לוחות הזמנים הקצרים מאוד, לא יכלנו לצלם בחו״ל. לאחר בחינת מספר אלטרנטיבות ובזכות העבודה האדירה של חברת ההפקה, שדאגה לצלם קטעים ייעודיים לסרט בלונדון, זכינו ליצור סרט שגם המלך צ׳ארלס לא ישים לב שצולם ברובו בישראל.
סיפור מבניית הקמפיין
מאחר ואת קטעי הנסיעה במונית צילמנו בארץ, היינו צריכים למצוא מונית לונדונית בישראל. מסתבר שהיו 7 כאלה ורק 1 שמישה. הבעיה? ההגה שלה בצד שמאל כנהוג בארץ הקודש.
מאחר ואת קטעי הנסיעה במונית צילמנו בארץ, היינו צריכים למצוא מונית לונדונית בישראל. מסתבר שהיו 7 כאלה ורק 1 שמישה. הבעיה? ההגה שלה בצד שמאל כנהוג בארץ הקודש.
מה שעשינו היה לצלם את כל הסרט באפקט מראה ולשים לב לכל התנועות לאורך כל הדרך. גם הבמאי הגיבור (אסף הראל) שהיה צריך לתת הנחיות וכיוונים, כשבמוניטור הוא רואה הכל הפוך, היה לא פשוט. על כל האתגרים שניצבו בדרכנו, הצלחנו להוביל קמפיין מנצח.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
לאבלי!
לאבלי!
קרדיטים
MAX:
סמנכ״לית רגולציה ותקשורת שיווקית: ליעד ברזילי
מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית: גלית הראל הכט
מנהלת פרסום: גבריאלה נחום
MAX:
סמנכ״לית רגולציה ותקשורת שיווקית: ליעד ברזילי
מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית: גלית הראל הכט
מנהלת פרסום: גבריאלה נחום
McCANN:
ניהול לקוח: מעין ענבי, יובל ערן, תמר אלתרמן
קריאייטיב: רן אלון, עומרי צידון, עומר קירשטיין, ליאור ברגמן, אופק צימרמן
אסטרטגיה: עמית פס, שלומי נחמיאס, ארבל רובינשטיין
הפקה: בן ויניק, איה רביד
סטודיו מקאן
יוניברסל: מיכל ליבסקינד, ניצן בלום, אור דרור
מקאן דיגיטל: עומר זגורי, אור ברקן, אביעד אשכנזי, נועה בירגר, גיא יריב
בימוי: אסף הראל
חברת הפקה: ראבל
ניהול לקוח: מעין ענבי, יובל ערן, תמר אלתרמן
קריאייטיב: רן אלון, עומרי צידון, עומר קירשטיין, ליאור ברגמן, אופק צימרמן
אסטרטגיה: עמית פס, שלומי נחמיאס, ארבל רובינשטיין
הפקה: בן ויניק, איה רביד
סטודיו מקאן
יוניברסל: מיכל ליבסקינד, ניצן בלום, אור דרור
מקאן דיגיטל: עומר זגורי, אור ברקן, אביעד אשכנזי, נועה בירגר, גיא יריב
בימוי: אסף הראל
חברת הפקה: ראבל
הפרסומת המוסיקלית של בנק מזרחי טפחות, בכיכובם של השחקנים חן אמסלם ודביר בנדק והזמרת נסרין קדרי, משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. בקמפיין החדש, הבנק מאתגר את המתחרים שלו בשוק (הפועלים, דיסקונט ולאומי) ומציע שירות חדש - וואטאספ ישיר לבנקאי האישי. בכך, לקוחות הבנק יוכלו להיעזר בבנקאי האישי שלהם לצורך פעולות בחשבון. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן".
במקום השלישי ניצבת חברת הנדל"ן שיכון ובינוי. החברה הישראלית יצאה בקמפיין מוסיקלי ויצירתי לרגל השקת פרויקט המגורים OLAM, אשר יוקם באזור נווה אילון שבאור יהודה.
הזמר קובי אוז והספורטאית האולימפית רז השרקו נבחרו לשמש כפרזנטורים של חברת הנדל"ן ולהוביל את הקמפיין החדש שלה. השניים נבחרו להוביל את הקמפיין נוכח העובדה כי הם מגלמים את ערכי פרויקט המגורים החדש שלה; תרבות, ישראליות, מצוינות, חוסן חברתי וקהילתיות. על הפרסומת אחראית סוכנות השיווק Market Blend.
אחריה, מופיעה הפרסומת של חברת התעופה ארקיע, אותה מוביל בהצלחה רבה השחקן והקומיקאי אוראל צברי. בקמפיין החדש, חברת התעופה הישראלית מכריזה כי במהלך עונת הקיץ היא תטוס לכ-30 יעדים ישירים. כידוע, כוכב תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" נבחר להוביל את המהלכים השיווקיים של ארקיע, אשר יוצגו בתקשורת המסורתית ובמדיה החברתית.
חברת האנרגיה דור אלון הצליחה אף היא למשוך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. בקמפיין החדש, אותו מוביל השחקן והקומיקאי אמיר שורוש, החברה הישראלית מכריזה על פעילות ההגרלה נושאת הפרסים החדשה שלה תחת הכותרת "קניות לשנה במתנה".
שורוש, שמגלם את דמותו של ראמזי מתוכנית הטלוויזיה "קופה ראשית", מספר על ההגרלה המיוחדת בעזרת בובת פיתום קטנה העונה לשם "דודא". ההגרלה תיערך עד ה-27 ביוני והיא תתאפשר ברכישה של 30 שקלים ומעלה בסניפי אלונית/מיני סופר אלונית או בתדלוק של 20 ליטר באחת מתחנות הדלק.
עוד ב-
במסגרת הפעילות, יוגרלו עשרה זוכים בפרס הראשון והם ייהנו מקניות לשנה מתנה. 100 הזוכים הנותרים יקבלו שובר תדלוק בסך 200 שקלים. על הפרסומת אחראי משרד הפרסום מנצ'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



