שיווק ופרסום

אמיר שורוש בקמפיין משעשע לדור אלון | הפרסומות הטובות של השבוע

הקמפיין של דור אלון משך את תשומת ליבם של הצופים בעקבות השקת פעילות הגרלה נושאת פרסים חדשה. 10 הזוכים בפרס הראשון, ייהנו מקניות לשנה מתנה בסניפי אלונית/מיני סופר אלונית | דירוג 5 הפרסומות הטובות של השבוע 
מערכת ice | 
אמיר שורוש (צילום מנצ')
הקמפיין של חברת האנרגיה דור אלון, בכיכובו של השחקן והקומיקאי אמיר שורוש, הצליח למשוך את תשומת ליבם של צופים רבים במהלך השבוע האחרון. דור אלון, שמעוניינת לאתגר את המתחרות שלה בשוק ביחס לחוויית הלקוח, הכריזה על פעילות ההגרלה נושאת הפרסים החדשה שלה תחת הכותרת "קניות לשנה מתנה".
ההגרלה מתקיימת בין האריכים 27.5 עד 27.6 והיא תתאפשר ברכישה של 30 שקלים ומעלה בסניפי אלונית/מיני סופר אלונית או בתדלוק של 20 ליטר ומעלה באחת מתחנות הדגל ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות, יוגרלו עשרה זוכים בפרס הראשון והם ייהנו מקניות לשנה מתנה. 100 הזוכים הנותרים בפעילות ההגרלה יקבלו שובר תדלוק בסך 200 שקלים. 
מי שבישר על המהלך האסטרטגי של חברת האנרגיה הישראלית הוא אמיר שורוש, כוכב "ארץ נהדרת" ו-"קופה ראשית". הקומיקאי והשחקן המוכר גילם בקמפיין את דמותו של ראמזי, העובד החרוץ והנאמן של סופר "שפע יששכר", אליו נחשפים הצופים בסדרה "קופה ראשית".
בכדי להעביר את המסר השיווקי של חברת האנרגיה הישראלית בצורה האפקטיבית ביותר, מיטב המוחות במשרד הפרסום מנצ' החליטו לצרף לצידו של ראמזי בובת פיתום קטנה העונה לשם "דודא". בכך, ביקשו המומחים במשרד הפרסום מנצ' ליצור קרבה והזדהות עם המותג הישראלי ולהוביל לפעולה אקטיבית בקרב הצרכנים. 
יפעת, סמנכ"לית השיווק של דור אלון, סיפרה: "לאחר שביססנו את מיני סופר אלונית כפתרון הכי נוח לקניית מוסרי סופר על הדרך, הקמפיין החדש שלנו מדבר על רגע שכולנו מכירים מקרוב - חוזרים מהעבודה, רעבים, יש דודא למשהו טעים ופתאום נזכרים שצריך גם לקנות משהו קטן לארוחת ערב.
בדיוק בשביל זה יש את מיני סופר אלונית - עצירה זריזה, בלי תורים, בלי חיפושי חנייה והכי חשוב - עם כל מה שצריך מהסופר. אנחנו ממשיכים לחזק את הערך של המותג דרך קונספט ‘ארוחת הערב’- שמציג ללקוחות את כל מה שמחכה להם על המדף: פסטה, רטבים, גבינות, פירות, ירקות, פיצות קפואות ועוד מלא פתרונות טעימים. בקרוב נשיק הפתעות חדשות ומדליקות עם רמזי שלנו, במהדורה ייחודית ומוגבלת".
 
דבר המשרד 
אין ספק שהדודא שלנו זה לעבוד על קמפיינים כיפים וקריאייטיבים כמו הקמפיין הזה. עם כל הכבוד לדודא, זה לא היה יכול לקרות בלי לקוח מושלם ומוקרם כמו דור אלון,
וכמובן בלי הסופר פרזנטור המוכשר שלנו, אמיר שורוש.
סיפור מבניית הקמפיין
אין אחד שלא מכיר את הרגע הזה בערב, בסוף יום העבודה, כשהרעב משתלט והבטן מתחילה לדבר. מהתובנה הזו נולד הקמפיין שלנו ונולד הכוכב הקטן והחצוף שלו – דודא.
בובת פיתום שאומנם נראית כמו ראמזי, אבל היא הכי לא ראמזי. היא רעבה, עצבנית, חצופה וחסרת סבלנות. בובת הפיתום הקטנה מייצגת את אותו רעב בלי נשלט, בדרך הכי דיסטרפטיבית ומצחיקה שיש.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
כשזה מגיע לקמפיינים של מיני סופר, אסור לרדת ברף הקריאייטיבי. חייבים להמשיך לחדש ולהפתיע. הפיצוח של דודא מצליח להביא הפרעה סופר-חזקה וקריאייטיבית, גם אחרי 4 קמפיינים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
-"זה לא אני, זה דודא!"
-"תגיד רם, מוקרם!"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הלקוח. תענוג לעבוד עם לקוחות שנותנים למשרד להתפרע בקריאייטיב (כל עוד הוא רלוונטי למותג) ואמיר שורוש, הפרזנטור האגדי שהופך כל דבר טוב למצוין. אגב, אמיר שורוש קלט תוך רגע את כל הטכניקה המורכבת של ההפעלה של בובת הפיתום ועשה את זה בצורה מושלמת – כמו כל דבר שהוא עושה.
קרדיטים
• פרזנטור: אמיר שורוש
•כותבים קופה ראשית: יניב זוהר, נדב פרישמן
•מנהלי קריאייטיב: רועי לינדנבוים, קובי אדרי
•ניהול לקוח: דריה נטל, גל עופר
•ארט: תומר בן שאול
•קופי: אסף בן דוד
•הפקה: נעמה בלז, עדי בוטוין
•אסטרטגיה: תמר צינמון
•סטודיו: לירן מג'ר, ניב יצחקוב, גיא רונן, מיכל מזור פרי
•דיגיטל: רעות גיא, דנה אברנאל, יובל רפפורט, נועם דוד, ריבה ניישולר לוי
•לקוח דור אלון-אלונית: יפעת סטאל, לימור לריאה, אלמוג רוזנשטרו ם
•חברת הפקה: שמונה הפקות
•במאי: אורן שקדי
•צלם: טובי הוכשטין
•מפיקה בפועל: מיכל טל
•מפיק פוסט: אופיר אורן
•אופליין: שי אפלברג
•אונליין ואפטר: דובב אלפרסון
•סאונד: יעל היים
•עורך ובמאי קולות: שרון כהן
הקמפיין החדש של חברת שיכון ובינוי נדל"ן, בכיכובם של הזמר קובי אוז והג׳ודוקא האולימפית רז הרשקו, מתברגת במקום השני בדירוג 5 הפרסומות הטובות של השבוע של אתר ice. החברה הישראלית יצאה בקמפיין מיוחד, במהלכו היא משיקה את פרויקט המגורים החדש הנקרא OLAM, אשר יוקם באזור נווה אילון שבאור יהודה.
 
הספורטאית האולימפית רז הרשקו וסולן להקת "טיפקס" קובי אוז נבחרו להוביל את הקמפיין של חברת הנדל"ן הישראלית נוכח העובדה כי הם מגלמים את ערכי הפרויקט שלה; תרבות, ישראליות, מצוינות, חוסן חברתי וקהילתיות.
בפרסומת של חברת שיכון ובינוי, קובי אוז ביצע גרסה חדשה ללהיט של "איזה עולם" של להקת "טיפקס". נזכיר, השיר המפורסם שוחרר בשנת 1997 והוא אף נבחר לשמש כשיר הפתיחה של סדרת הטלוויזיה "שמש", בו כיכבו בין היתר הזמר אליעד נחום ומגיש הטלוויזיה צביקה הדר. 
באמצעות מהלך פרסומי זה, ביקשה חברת הנדל"ן לספר על פרויקט המגורים החדש שלה המכונה OLAM. במסגרתו, יוקמו 600 יחידות דיור, כאשר 252 מהן ישווקו לקהל במסגרת מסלול "מחיר למשתכן". על הקמפיין המוסיקלי אחראית סוכנות השיווק Market Blend. 
במקום השלישי מככבת הפרסומת של בנק מזרחי טפחות, בה ממשתתפים הזמרת נסרין קדרי והשחקנים חם אמסלם ודביר בנדק. נסרין קדרי, שמחליפה את בגדיה הצבעוניים בין סצנה לסצנה, מגלמת את המתחרות של בנק מזרחי טפחות.
בכך, מבקש הגוף הפיננסי לאתגר את הבנקים הפועלים, לאומי ודיסקונט ואף להזכיר ללקוחותיהם לבחור בשירות נגיש, אנושי ויעיל. הקמפיין לווה בשיר הילדים "נומי נומי" בביצוע מיוחד של  הזמרת נסרין קדרי.
 
בקמפיין, בנק מזרחי טפחות מספר ללקוחותיו על השירות החדש - וואטאספ ישיר לבנקאי האישי. השירות מאפשר ללקוחות הבנק להתכתב באופן ישיר עם הבנאי בצורה פשוטה ולבקש ממנו מידע או להורות לו לבצע פעולות בחשבון האישי. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן". 
אחריה, מככבת הפרסומת של חברת התעופה הישראלית ארקיע, בה משתתף הקומיקאי והשחקן אוראל צברי. כידוע, אוראל צברי מככב בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" לצד עלמה זק, מריאנו אידלמן, אלי פיניש וערן זרחוביץ'. במסגרת שיתוף הפעולה, שילווה את פעילות החברה בארץ ובחו"ל במהלך שנת 2025, הקומיקאי האהוב יככב בקמפיינים ובמהלכים תקשורתיים שונים. בקמפיין החדש, ארקיע מכריזה כי במהלך הקיץ היא תטוס לכ-30 יעדים ישירים. 
 
במקום החמישי מופיעה חברת התקשורת הישראלית פלאפון, שיצאה בקמפיין מיוחד במהלכו סיפר השחקן יהודה לוי על המודל הצרכני וחסכוני שלה. פלאפון השיקה את 'Pele Cash', שירות חדש שנועד לאפשר ללקוחות כל חברת התקשורת להחזיר את הסמארטפונים הישנים לטובת תשלום שיועבר לחשבון הבנק או ישירות לכרטיס האשראי, זאת ללא התחייבות לרכישה נוספת.
 

השירות יינתן בכל סניפי פלאפון הפרוסים ברחבי הארץ, כאשר כל לקוח יוכל להחזיר עד שלושה מכשירים סלולריים בשנה קלנדרית ולקבל עבורם בסכום כולל של עד 5,520 שקלים תוך 14 ימי עסקים. החברה הישראלית תדאג למכור את הניידים שיועברו לידיה כמכשירי יד שנייה בעוד שהיתר ימוחזרו על ידי תאגיד מא"י. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה