שיווק ופרסום
יהודה לוי כובש את המסך בקמפיין לפלאפון | דירוג הפרסומות הטובות
בקמפיין החדש, חברת התקשורת הישראלית משיקה את המודל הצרכני והסביבתי 'Pele Cash'. במסגרתו, לקוחות כל החברות יוכלו להחזיר את מכשירי הסלולר הישנים לסניפי פלאפון ולקבל בעבורם תשלום ישירות לחשבון הבנק | דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
חברת פלאפון יצאה בקמפיין חדש בכיכובו של יהודה לוי ובמסגרתו היא משיקה את 'Pele Cash' - מודל צרכני וחסכוני שנועד לשרת את שני הצדדים - הצרכן והחברה עצמה. בפרסומת החדשה, פלאפון מכריזה כי לקוחות כל חברות התקשורת יוכלו להחזיר את הסמארטפונים הישנים לטובת תשלום שיועבר לחשבון הבנק או ישירות לכרטיס האשראי, זאת ללא התחייבות לרכישה נוספת.
השירות ניתן בכל סניפי פלאפון ברחבי בארץ, כאשר כל לקוח יכול להחזיר עד שלושה מכשירים סלולריים בשנה קלנדרית ולקבל עבורם סכום כולל של עד 5,520 שקלים תוך 14 ימי עסקים.
כאמור, מהלך זה מעניק יתרון לשני הצדדים: הן לצרכן הישראלי והן לחברת התקשורת הישראלית. מכשירי הסלולר הישנים שיועברו לידי פלאפון, יימכרו על ידה כמכשירי יד שנייה והיתר ימוחזרו על ידי תאגיד מא"י.
.jpeg)
בתמונה: יהודה לוי ודרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. (קרדיט: באדיבות פלאפון)
אין ספק, מהלך אסטרטגי זה לא מתורגם רק לבשורה צרכנית אלא גם ליוזמה סביבתית חשובה. על הקמפיין של חברת פלאפון, שעלותו מוערכת ב-4 מיליון שקלים, אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי".
דבר המשרד
כשפלאפון סיפרו לנו על Pele Cash'', לא האמנו שהם באמת מחלקים כסף ללקוחות, גם כאלה שלא מנויים בפלאפון. חיפשנו את הקאצ' ואת האותיות הקטנות, אבל באמת שאין. אז איך גורמים לכולם להבין זאת? תמיד טוב שיש תוכנית מגירה ואת יהודה לוי.
דבר המשרד
כשפלאפון סיפרו לנו על Pele Cash'', לא האמנו שהם באמת מחלקים כסף ללקוחות, גם כאלה שלא מנויים בפלאפון. חיפשנו את הקאצ' ואת האותיות הקטנות, אבל באמת שאין. אז איך גורמים לכולם להבין זאת? תמיד טוב שיש תוכנית מגירה ואת יהודה לוי.
סיפור מבניית הקמפיין
כשהעלנו את התובנה שרבים שומרים מכשירים ישנים במגירה "רק למקרה ו...", כולם ישר הזדהו והתוודו שבאמת יש להם מגירה כזו בבית. הבנו שאנחנו עם של אגרנים ששומרים דברים הזויים ולא רלוונטיים במגירה ליתר ביטחון.
כשהעלנו את התובנה שרבים שומרים מכשירים ישנים במגירה "רק למקרה ו...", כולם ישר הזדהו והתוודו שבאמת יש להם מגירה כזו בבית. הבנו שאנחנו עם של אגרנים ששומרים דברים הזויים ולא רלוונטיים במגירה ליתר ביטחון.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
למצוא סמארטפונים ישנים שאפשר לצלם. ככה זה כשכולם כבר רצו להחזיר את שלהם לפלאפון, רק כסף בראש שלהם.
למצוא סמארטפונים ישנים שאפשר לצלם. ככה זה כשכולם כבר רצו להחזיר את שלהם לפלאפון, רק כסף בראש שלהם.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"אשכרה כסף בחזרה".
"אשכרה כסף בחזרה".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
כל הכבוד למי ששימן את הצירים של המגירה. בזכותך, יום הצילום עבר הכי חלק שיכול להיות. נקווה שזה יעודד עוד הרבה ישראלים לפתוח את המגירות בבית שלהם, להוציא את הסמארטפונים הישנים שלהם ולקבל עבורם כסף בסניפי פלאפון.
כל הכבוד למי ששימן את הצירים של המגירה. בזכותך, יום הצילום עבר הכי חלק שיכול להיות. נקווה שזה יעודד עוד הרבה ישראלים לפתוח את המגירות בבית שלהם, להוציא את הסמארטפונים הישנים שלהם ולקבל עבורם כסף בסניפי פלאפון.
דבר הבמאי
כשקבלתי את הבריף לפרסומת, יכולתי בקלות להתחבר ולהזדהות. גם לי יש מגירה עם ארכיון פלאפונים שאני שומר ״שיהיה״ וגם כי אני מכיר עוד הרבה אנשים כמוני. היה לי ברור שזה צריך לעבור בצורה קלילה, פשוטה ונגישה ויהודה כמו יהודה יודע להקסים גם מגירה.
כשקבלתי את הבריף לפרסומת, יכולתי בקלות להתחבר ולהזדהות. גם לי יש מגירה עם ארכיון פלאפונים שאני שומר ״שיהיה״ וגם כי אני מכיר עוד הרבה אנשים כמוני. היה לי ברור שזה צריך לעבור בצורה קלילה, פשוטה ונגישה ויהודה כמו יהודה יודע להקסים גם מגירה.
קרדיטים
פלאפון:
מנכ"ל: אילן סיגל
סמנכ"ל שיווק: דרור בהט
מנהלת אגף תקשורת שיווקית: נויה ינאי ישראלי
מנהלת מחלקת פרסום: מירי גוטמן
מנהלת פרסום: מור לייב
פלאפון:
מנכ"ל: אילן סיגל
סמנכ"ל שיווק: דרור בהט
מנהלת אגף תקשורת שיווקית: נויה ינאי ישראלי
מנהלת מחלקת פרסום: מירי גוטמן
מנהלת פרסום: מור לייב
אדלר חומסקי:
מיכאל קוטקס, טל ויסבוך, יובל פרחי, חן ורדי, איילת אראל, ניתאי שמלצר, רותם סיני, שי פודגראנו
במאי: איתמר שירי לידר
חברת הפקה: מולה
בית פוסט: אלעד רוזנטל אונליין
מיכאל קוטקס, טל ויסבוך, יובל פרחי, חן ורדי, איילת אראל, ניתאי שמלצר, רותם סיני, שי פודגראנו
במאי: איתמר שירי לידר
חברת הפקה: מולה
בית פוסט: אלעד רוזנטל אונליין
על פי דירוג הפרסומות הטובות השבוע של אתר ice, הפרסומת החדשה של בנק לאומי, בכיכובם של גל תורן ועומר אדם, משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון.
בקמפיין המוסיקלי של לאומי, הבנק מכריז על מהפכת השירות שהוא מוביל. לראשונה במערכת הבנקאית בישראל, המוקדים יהיו זמינים ללקוחות בטלפון ובהתכתבות במשך 24 שעות ביממה באמצע שבוע. ביחס לימי שישי וערבי חג, הבנק יפעיל את מוקד השירות הטלפוני עד השעה 13:00.
במקום השני, ניצב הקמפיין המשעשע של חברת דור אלון בהשתתפותו של השחקן והקומיקאי אמיר שורוש. הפרסומת החדשה, שעלתה ברשתות החברתיות ובערוצי הטלוויזיה השונים, מציגה את פעילות ההגרלה נושאת הפרסים של דור אלון תחת הכותרת "קניות לשנה מתנה".
במקום השני, ניצב הקמפיין המשעשע של חברת דור אלון בהשתתפותו של השחקן והקומיקאי אמיר שורוש. הפרסומת החדשה, שעלתה ברשתות החברתיות ובערוצי הטלוויזיה השונים, מציגה את פעילות ההגרלה נושאת הפרסים של דור אלון תחת הכותרת "קניות לשנה מתנה".
ההגרלה תתקיים בין התאריכים 27.5-27.6 והיא תתאפשר ברכישה של 30 שקלים ומעלה בסניפי אלונית / מיני סופר אלונית או בתדלוק של 20 ליטר ומעלה באחת מתחנות הדלק הפרוסות ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות, יוגרלו עשרה זוכים בפרס הראשון והם ייהנו מקניות לשנה מתנה.
100 הזוכים הנוספים בפעילות ההגרלה של דור אלון, יקבלו שובר תדלוק בסך 200 שקלים. בכדי להעביר את המסר השיווקי לקהל היעד, מיטב המוחות במשרד הפרסום מנצ' החליטו לצרף לצידו של ראמזי, הדמות המפורסמת מסדרת הטלוויזיה "קופה ראשית", בובת פיתום קטנה העונה לשם "דודא". מהלך יצירתי זה נועד לעורר את תחושות החיבור וההזדהות של הצרכנים עם ערכיו של המותג הישראלי.
במקום השלישי מככבת חברת דמרי, העוסקת בתחום הנדל"ן היזמי למגורים ובנדל"ן מניב. בפרסומת החדשה, אשר עלותה מוערכת ב-6 מיליון שקלים, הזמר עידן עמדי מספר על חשיבות הדרך הארוכה שכולנו עוברים בכל מה שנוגע להשגת מטרותינו בחיים. מנגינת הלהיט "חלק מהזמן" ליוותה את הקמפיין של חברת דמרי והצופים נחשפו לסיפור ההיכרות המרגש של בני זוג שעבדו יחד בכדי להגשים את חלומם המשותף.
במקום החמישי מככב בית ההשקעות מור, זאת בזכות הקמפיין החדש שבו השתתפו השחקנית קרן מור והג'ודוקא פיטר פלצ'יק, זוכה מדליית ארד אולימפית מפריז 2024. על הפרסומת של בית ההשקעות אחראית סוכנות הפרסום Citymedia.
בקמפיין, קרן מור מוצגת כאמו של הג'ודוקא הישראלי אשר מקריאה לו סיפור מיוחד לפני השינה. בספר "פיטר והזאב במסע לפנסיה", מספרת קרן מור על השירות שמעניק בית ההשקעות ללקוחותיו.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



