שיווק ופרסום
עומר אדם מציג את מהפכת השירות של בנק לאומי: דירוג הפרסומות הטובות
בנק לאומי מציג מהפכה בשירות: המוקדים יהיו זמינים ללקוחות בטלפון ובהתכתבות במשך 24 שעות ביממה. ביחס לימי שישי וערבי חג, השירות יינתן עד השעה 13:00. אלו הפרסומות הטובות של השבוע
הפרסומת החדשה של בנק לאומי, בכיכובם של גל תורן ועומר אדם, משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. בקמפיין החדש, עומר אדם וגל תורן מכריזים על המהלך המהפכני של בנק לאומי. לראשונה במערכת הבנקאית, המוקדים יהיו זמינים ללקוחות בטלפון ובהתכתבות במשך 24 שעות ביממה באמצע השבוע לצורך קבלת שירות מקצועי מהבנקאים של לאומי.
במקביל לכך, הבנק יפעיל את מוקד השירות הטלפוני ביום שישי עד השעה 13:00. מלבד זאת, בנק לאומי החליט להפעיל את מוקדי השירות הטלפוני גם במוצאי שבת, מהלך שטרם נראה במערכת הבנקאית בישראל.
זו לא הפעם הראשונה שהבנק הוותיק מאתגר את המתחרות שלו בשוק. בין המהלכים האסטרטגיים שקידם הבנק עבור לקוחותיו, ניתן למנות את שירות הוואטאספ הייחודי, במסגרתו הלקוחות יכולים לפנות למנהלי סניפי הבנק לצורך פתרון בעיה אישית.
בנוסף, בנק לאומי הקים את "סיירת מנכ"ל" אשר מיועד לטיפול בפניות שלא נענו תוך יום. כזכור, בכדי לסייע ללקוחות שמתקשים בביצוע פעולות בחשבון הבנק, הוקם "מוקד בפעם הראשונה". שירות זה מאפשר ללקוחות ליצור קשר עם הבנקאים של לאומי לצורך קבלת הסבר ביחס לפעולות שהם מעוניינים לבצע בחשבון הבנק האישי שלהם.
אין ספק, מהלך אסטרטגי זה נועד לאתגר את המתחרות של בנק לאומי ביחס לאופי השירות שהן מעניקות ללקוחותיהם. בכדי שמסר שיווקי זה יועבר בצורה האפקטיבית ביותר לקהל היעד, משרד הפרסום "מקאן" הוביל מהלך יצירתי מעניין במיוחד.
הלהיט "אף אחד לא יושב פה" של הזמר עומר אדם, הוביל את הקמפיין של בנק לאומי. מיטב המוחות במשרד הפרסום "מקאן" יצרו גרסה חדשה ללהיט הענק, אותו כתב אבי אוחיון והלחין אסף צוריה. בפרסומת, מכריז עומר אדם כי בעקבות מהפכת השירות של לאומי, אף נציג בנקאי לא יעצום את עיניו ויפעל במלוא המרץ למלא אחר בקשותיהם של לקוחות בנק.
דבר המשרד
איך אומרים ללקוח "אנחנו כאן בשבילך, תמיד"? זה בדיוק מה שניסינו לפצח בבריף. שירות 24 שעות ביממה הוא לא רק טכני – הוא הבטחה. חיפשנו דרך להפוך את ההבטחה הזו לחוויה רגשית וזכירה, כזו שתהפוך את הזמינות של הבנק למשהו גדול ומה יותר גדול מגל תורן עם להיט ענק של עומר אדם?
איך אומרים ללקוח "אנחנו כאן בשבילך, תמיד"? זה בדיוק מה שניסינו לפצח בבריף. שירות 24 שעות ביממה הוא לא רק טכני – הוא הבטחה. חיפשנו דרך להפוך את ההבטחה הזו לחוויה רגשית וזכירה, כזו שתהפוך את הזמינות של הבנק למשהו גדול ומה יותר גדול מגל תורן עם להיט ענק של עומר אדם?
סיפור מבניית הקמפיין
זה התחיל במשהו קטן – משפט שעלה באחד הבריפים":הלילה אף אחד לא ישן פה." מישהו אמר את זה כבדיחה ופתאום נהיה שקט בחדר. תוך שנייה זה הפך לאובססיה. האם נוכל לקחת שיר כל כך מזוהה עם עומר אדם ולתת לו פרשנות חדשה, בנקאית? ברגע שעומר נכנס לתמונה, הבנו שזה אפשרי. כשהוא הקליט את השורה בסשן הראשון, הבנו שיש לנו את זה.
זה התחיל במשהו קטן – משפט שעלה באחד הבריפים":הלילה אף אחד לא ישן פה." מישהו אמר את זה כבדיחה ופתאום נהיה שקט בחדר. תוך שנייה זה הפך לאובססיה. האם נוכל לקחת שיר כל כך מזוהה עם עומר אדם ולתת לו פרשנות חדשה, בנקאית? ברגע שעומר נכנס לתמונה, הבנו שזה אפשרי. כשהוא הקליט את השורה בסשן הראשון, הבנו שיש לנו את זה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
האתגר הגדול ביותר היה איך להעביר את המסר ויזואלית, הבחירה להפיק עם תזמורת אמיתית הייתה מורכבת מאד אך הביאה את הפרסומת לגבהים חדשים. היינו צריכים לוודא שיש לנו נגנים שיודעים לעמוד מול מצלמה, יודעים לנגן, יודעים להגיע כולם באותו זמן לחזרה וצילומים ושהכל יעבוד עם קטע השירה של עומר.
האתגר הגדול ביותר היה איך להעביר את המסר ויזואלית, הבחירה להפיק עם תזמורת אמיתית הייתה מורכבת מאד אך הביאה את הפרסומת לגבהים חדשים. היינו צריכים לוודא שיש לנו נגנים שיודעים לעמוד מול מצלמה, יודעים לנגן, יודעים להגיע כולם באותו זמן לחזרה וצילומים ושהכל יעבוד עם קטע השירה של עומר.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
הלילה אף אחד לא ישן פה.
הלילה אף אחד לא ישן פה.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיבור עם עומר אדם. זה לא הפרויקט המשותף הראשון יחד אך כאן ממש נדרשה הפקה מוזיקלית בשיתוף צמוד עם עומר אדם. מהרגע הראשון הוא הבין את הרעיון, את הגישה, ונתן את כל כולו. הכימיה בין הצוות, הלהיט המקורי והרעיון החדש – הפכו את העבודה לזורמת ומדויקת.
החיבור עם עומר אדם. זה לא הפרויקט המשותף הראשון יחד אך כאן ממש נדרשה הפקה מוזיקלית בשיתוף צמוד עם עומר אדם. מהרגע הראשון הוא הבין את הרעיון, את הגישה, ונתן את כל כולו. הכימיה בין הצוות, הלהיט המקורי והרעיון החדש – הפכו את העבודה לזורמת ומדויקת.
קרדיטים
לקוח: מיטל שירן הראל, נאור דהן, מיכל ורמוס קריאייטיב: רוני אזולאי, מוש דובצקי, נתנאל חג'ג', אורי חסון, ירון פרל. ניהול לקוח: עמית הוכדורף, רותם שטראוס, יובל הרצוג, אלכסה אבידן. אסטרטגיה: מיכל גלברד, אופיר נמרוד. הפקה: בן ויניק. במאי: אוהב פלנץ. חברת הפקה: אודי ושושי
לקוח: מיטל שירן הראל, נאור דהן, מיכל ורמוס קריאייטיב: רוני אזולאי, מוש דובצקי, נתנאל חג'ג', אורי חסון, ירון פרל. ניהול לקוח: עמית הוכדורף, רותם שטראוס, יובל הרצוג, אלכסה אבידן. אסטרטגיה: מיכל גלברד, אופיר נמרוד. הפקה: בן ויניק. במאי: אוהב פלנץ. חברת הפקה: אודי ושושי
במקום הראשון של דירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע, מככב בנק לאומי בזכות השירות החדש שהוא מעניק לכלל לקוחותיו. בקמפיין המוסיקלי החדש, הכריזו הפרזנטורים גל תורן ועומר אדם כי מעתה כלל המוקדים יהיו זמינים ללקוחות בטלפון ובהתכתבות במשך 24 שעות ביממה. ביחס לימי שישי וערבי חג, השירות יינתן עד השעה 13:00.
את המקום השני קוטפת חברת דמרי, העוסקת בתחום הנדל"ן היזמי למגורים ובנדל"ן מניב. בקמפיין החדש של חברת הנדל"ן הישראלית, אשר עלה בהשקעה של 6 מיליון שקלים, עידן עמדי מספר על חשיבות הדרך הארוכה בכל מה שנוגע להשגת מטרות בחיים.
מנגינת הלהיט "חלק מהזמן" ליוותה את הפרסומת המרגשת של חברת הנדל"ן, אשר הציגה את סיפור ההיכרות של בני זוג, שעבדו יחד בכדי להגשים את חלומם המשותף. "הזרעים ששתלתם בעבודה קשה מתחילים לתת פירות", ציין עמדי בחיוך רחב.
במקום השלישי מככבת קופת החולים מכבי וזאת בזכות השירות החדש שמוענק לכלל לקוחותיה באפליקציית UPAPP. בפרסומת החדשה, בה השתתפו השחקנים יניב ביטון, יעל שרוני ושירה נאור, נחשפו הצופים לעובדה כי הפלטפורמה הדיגיטלית מציעה למנויים שלל סדנאות וריטריטים לטובת שיפור בריאות הנפש.
כחלק מהשקת השירות החדש, קופת החולים מכבי הודיעה כי המנויים יוכלו ליהנות מ-40% הנחה בעלויות של הסדנאות השונות המוצגות באפליקציה. לצד זאת, משתמשי האפליקציה יוכלו ליהנות ממבחר אימונים ופעילויות שונות דרך ה-VOD, שירות חינמי שניתן למנויים. על הפרסומת של מכבי אחראי משרד הפרסום "מקאן".
כחלק מהשקת השירות החדש, קופת החולים מכבי הודיעה כי המנויים יוכלו ליהנות מ-40% הנחה בעלויות של הסדנאות השונות המוצגות באפליקציה. לצד זאת, משתמשי האפליקציה יוכלו ליהנות ממבחר אימונים ופעילויות שונות דרך ה-VOD, שירות חינמי שניתן למנויים. על הפרסומת של מכבי אחראי משרד הפרסום "מקאן".
בנק ONE ZERO, אשר נמצא בבעלותה של חברת פינ-דיגיט בע"מ, הצליח לאתגר כהוגן את המתחרות שלו בשוק. בקמפיין החדש, הזמר גלעד כהנא סיפר על מתווה ההקלות הייחודי של בנק המיועד למשרתי המילואים. כחלק מהשירות הייעודי, משרתי המילואים יוכלו ליהנות ממסלול חשבון חינמי לכל החיים.
מדובר במסלול בעלות חודשית של 49 שקלים בחודשים, בחינם לכל החיים. בשנתיים הראשונות, המבוטחים לא יחויבו ללא כל תנאי. החל מהשנה השלישית ואילך, התנאים יישמרו והמסלול יוצע ללא עלות לכל החיים, זאת בכפוף להעברות חודשיות של 5,000 שקלים בחודש בלבד. על הפרסומת של בנק ONE ZERO אחראית סוכנות הפרסום pressman-baruch.
עוד ב-
הפרסומת המוסיקלית של בזק, בה כיכבו צמד הקומיקאים והשחקנים עדי אשכנזי ואסי כהן, משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. חברת התקשורת הישראלית מציגה את נתב ה-Be החדש, בו מוטעמת טכנולוגיית ה-AI, שנועד לשמור על אבטחת הרשת הביתית מפני איומי סייבר, התחזות, זיופים ופריצות. על הפרסומת של בזק אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



