שיווק ופרסום

נס וסטילה בקרב על המילקי: אלו הפרסומות הטובות של השבוע

הקמפיין החדש של מעדן החלב 'מילקי' מבית שטראוס, בכיכובם של נס וסטילה, רשם הצלחה רבה במהלך השבוע. באמצעות שיתוף פעולה עם הצמד המוזיקלי ומשפיענים צעירים, הצליח המותג לשבות את ליבו של קהל היעד הצעיר | דירוג הפרסומות הטובות 
מערכת ice |  1
נס וסטילה (צילום משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי)
הפרסומת החדשה של מילקי מבית שטראוס משכה את תשומת ליבם של צופים רבים במהלך השבוע האחרון. הקמפיין שלווה על ידי הצמד המוסיקלי נס וסטילה, כיכב במדיה החברתית ובערוצי הטלוויזיה השונים. 
בכדי למשוך את תשומת ליבם של קהל היעד הצעיר, הוחלט להוביל סדרת סרטונים ברשתות החברתיות, במהלכה נס (נסיה לוי) מנסה להבין מי האדם האמיץ שהחליט לגנוב ממנה את מעדן החלב המפנק.  על המהלך הפרסומי אחראי משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי. 
בסדרת הסרטונים הקצרה, החליטו מיטב המוחות במשרד הפרסום לצרף כמה משפיענים בולטים שאהובים במיוחד על הצופים הצעירים במדיה החברתית. בין המשתתפים בקמפיין של מילקי, ניתן למנות את הזמרת ענבל רז וכוכבי הרשת יסמין אביתר עוזרי. 
 

בכדי לשווק את המוצר האהוב של קבוצת שטראוס בצורה הנכונה והיעילה ביותר, במשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי הבינו כי יש להנגיש את השפה השיווקית לקהל היעד, להפיק סרטונים קצרים, קליטים ומעניינים שיעודדו את הצופים הצעירים להמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות. מהלך אסטרטגי זה נועד לייצר קרבה והזדהות עם מעדן החלב המוכר ולהטמיע את המסר השיווקי בצורה היעילה והחכמה ביותר. 
 

דבר המשרד
מכירים את זה שאתם מחכים להגיע הביתה, להוריד נעליים, להירגע על הספה ולהתפנק עם המילקי שלכם אז פתחתם את המקרר וגיליתם שהוא נעלם? באותו רגע, גיליתם שמישהו גנב אותו.  מי יכול לגנוב מילקי? בעצם, מי לא?! כולם הרי אוהבים את המילקי של שטראוס. מכאן, נולד הפיצוח לבריף, שמביא את "הקרב על המילקי" המיתולוגי בגרסת 2025. 
ההנגשה ללקוחות
החלטנו להתמקד בדור ה-Z, אבל לא רק להתמקד, אלא להיות אובססיביים אליהם, ללמוד אותם ולעבוד איתם כל הדרך. כדי להיות רלוונטיים לקהל שלנו, שיתפנו אותם במגוון פאנלים של בני נוער לאורך התהליך, שדייקו אותנו משלב האסטרטגיה ועד הקרייאטיב. 
הקהל שלנו בחר את האסטרטגיה, בחר את הפרזנטורים וליווה אותנו בשלב הקרייאטיב מהכתיבה ועד העלייה לאוויר. בנוסף, התמקדנו במדיה שבה הקהל שלנו נמצא והשקנו את השפה במהלך טיקטוק, עם סדרת רשת של 5 פרקים עם המשפיענים והטיקטוקרים הגדולים בישראל לצד נס וסטילה. משם, המשכנו להשקה הקלאסית בטלוויזיה. בכל פיסת תוכן במהלך ההשקה, נס וסטילה היו שותפים מלאים לכתיבת התסריטים ולבחירת המשפיענים שכיכבו איתם בסושיאל.
סיפור מבניית הקמפיין 
נס וסטילה הם לא רק הבחירה של הקהל שלנו (פה אחד), הם גם יודעים בדיוק איך לדבר לקהל הזה. לכן, מעבר להיותם הפרזנטורים החדשים שלנו, הם היו שותפים לדקויות של כל מילה ומילה.
 מה שהוליד הרבה מאד שעות אולפן, כתיבה ושיופים, שגם זרמו לפעמים לשעות הקטנות של הלילה. כמה קטנות? בואו נגיד, שקצת לפני שפרצה האזעקה הראשונה עם איראן, היינו בעיצומו של סשן כתיבה שנעצר לאותו הלילה אבל המשיך מיד אחרי.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
חשבנו שלקחת את נס וסטילה לעולמות של טקסטים ומשחק יהיה לא פשוט. בתכל'ס, גילינו שהם אנשים מצחיקים מאד, ואפילו שחקנים מציינים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
אב אבא ש'לך!
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
האינטראקציה בין נס וסטילה על הסט.
דבר הבמאי של קמפיין הטלוויזיה 
"תהליך הפיתוח של הפרויקט הפעם היה הפוך מהרגיל. בדרך כלל,  בנרטיב עם טקסטים כותבים תסריט, מצלמים ואז עורכים ומעבדים. כאן, עוד לפני הצילומים - הטקסט נכתב והוקלט באולפן במקביל וביחד עם העיבוד המוסיקלי. 
קצת כמו שנס וסטילה רגילים לעשות כשהם עובדים על שיר. רק שהפעם זה לא היה שיר. בעצם ערכנו את הסרט ברזולוציות הכי גבוהות שאפשר, עוד לפני שיצאנו ליום צילום ואחר כך חזרנו חלילה". 
דבר נס וסטילה
"פרויקט שמרגיש שאלוהים נגע בו. כנגד כל הסיכויים, הדחיות, המלחמות והאיראנים - בסוף איכשהו הכל יצא לפועל על הצד הטוב ביותר. העבודה המשותפת עם שטראוס, רומן הבמאי של פרסומת הטלוויזיה, עידו הבמאי של סדרת הטיקטוק והחבר׳ה ממשרד הפרסום - הייתה יוצאת מן הכלל. נהנינו מכל רגע, החל מהרעיון הראשוני ועד הלילות הלבנים באולפן. אם רק הייתם יודעים כמה ארגזי מילקי פירקנו. לסיכום, זה כבוד גדול עבורנו להפוך טעם ילדות לפרסומת".
קרדיטים 
אדלר חומסקי:
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מנהל קריאייטיב: קובי כהן
ניהול לקוח: ליאור גלעד, קרן רייבנבך, ליאל טוביהו
מפיק: דור לב
מנהלת קריאייטיב דיזיין: ג'ני חודורקובסקי
מנהל קריאטיב דיגיטל: ניתאי שמלצר
מנהל ממשקים: ליאור בן-שלום הירש
במאי טלויזיה: רומן בוצ'אצקי
במאי סושיאל: עידו קציר
חברת הפקה טלויזיה: POV
הפקה מוזיקלית: ישי סוויסה
בית פוסט טלויזיה: Screen
ראש תחום סושיאל: שובל לוי
מנהל קרייטיב סושיאל: יובל גבאי
צוות קריאייטיב סושיאל: סהר קמר
ניהול משפיענים והפקת סושיאל: Attention
מנכ״לית Attention: עדי ארז
ניהול פרויקט סושיאל: מיטב הספרי, מור אשר
חברת הפקה סושיאל: אור ארצי הפקות
בית פוסט סושיאל: זבוב
שטראוס:
מנהלת תקשורת שיווקית שטראוס ישראל: מיכל צוקרמן
מנהל שיווק מחלבות שטראוס: לירז סופרין
מנהלת תחום מעדנים: נעמה גל שבת
מנהלת תקשורת שיווקית: הילה פרדיארו
מנהלת מותג: הילי ארנון
מנהלת תוכן: סנדרה ולר - אסף
צוות הפקה שטראוס: שירה לוי ונועה אביאני
מנהלת מחלקת מדיה: מאיה כהן פורטי
מנהל מדיה 360: עומר בקרמן
מנהל מחלקת דיגיטל: עדי גבאי

(צילום: shutterstock)
במהלך השבוע, נחשפו הצופים לשלל פרסומות הן במדיה החברתית והן בערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו. הקמפיין החדש של חברת Wolt, המפעילה שירות מקוון להזמנת מזון ואספקתו, לווה במשפיענים בולטים. בין הכוכבים שהופיעו בקמפיין של Wolt, ניתן למנות את מגישת הטלוויזיה ירדן הראל, אושיית הרשת קורין גדעון והשחקנית יובל שרף. על סדרת הסרטונים שפורסמה בסושיאל, אחראי משרד הפרסום Havas Blink.
 
לצד הפרסומות ששודרו על מסכי הטלוויזיה, נחשפנו גם לסדרת סרטונים מיוחדת שפורסמה במדיה החברתית.  הוחלט להיעזר בפופולריות הרבה של כוכבים רבים בישראל ולהציג כיצד חברת Wolt יכולה לסייע באופן משמעותי בעת חירום ובכך להציל אותם מהתמודדות עם רגע לא פשוט.
באמצעות הצגת סיטואציות שאיתן כל ישראלי יכול להזדהות, הצליחה Wolt להעביר את המסר השיווקי לקהל היעד ולהציגה כחברה שמסוגלת לספק את הצרכים של לקוחותיה בעת חירום. 
במקום השלישי, ניצבת הפרסומת של בנק דיסקונט בכיכובם של רותם סלע והיוטיובר עידן תלם. באמצעות שיתוף הפעולה עם כוכב הנוער המצליח, דיסקונט מציג את השירות החדש שהוא מעניק לבני 14 ומעלה. מעתה, יוכלו בני 14 ומעלה לפתוח חשבון בנק בדיסקונט וליהנות משלל הטבות. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי. 
בין היתר, המצטרפים ייהנו מפיקדון גמיש בריבית קבועה של 4% לתקופה של 12 חודשים ועד 20 אלף שקלים עם תחנת יציאה שבועית. חבילת ההטבות כוללת פטור מעמלות עו"ש עיקריות ומעמלת דמי כרטיס. יתרה מכך, המצטרפים ייהנו מתוכנית הטבות נוספת שבנק דיסקונט עבור הצעירים - מפתח 14-18. התוכנית מעניקה 15% הנחה במגוון רשתות. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תת רמה חדשה
    קרוק 09/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת הזיה שמורידה מהרמה של המורשת . זוג ילדים חופר ומדבר לא ברור . העיקר לסגור חוזה …. איך שטראוס אישרו דבר כזה????
    סגור