שיווק ופרסום

בנק One Zero בבשורה אדירה לישראלים: דירוג הפרסומות הטובות

בקמפיין החדש, בכיכובו של הזמר והשחקן גלעד כהנא, בנק One Zero משיק כרטיס אשראי שלא כולל עמלות מט"ח. בזכות הבחירה בדמות אהובה על הקהל הישראלי, שירות חדש שעשוי לאיים על המתחרות והעברת המסר השיווקי ללא תיאטרליות יתר - הצליח הבנק למשוך את תשומת ליבם של הצופים | דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
מערכת ice | 
גלעד כהנא (צילום משרד הפרסום פרסמן ברוך)
בנק One Zero ממשיך לאתגר את מתחריו: בפרסומת החדשה של הבנק שהחל לפעול ב-2021, נחשפו הצופים לכרטיס אשראי שלא כולל עמלות מט"ח. לאחר שהבנק השיק מסלול חשבון חינמי למשך שנתיים עבור משרתי המילואים כאות הוקרה על פועלם, הגוף הפיננסי משיק מוצר חדש לקהל הישראלי. 
המצטרפים החדשים לבנק One Zero ייהנו מכרטיס ללא עמלת המרת מט״ח וללא דמי כרטיס. כלומר, כל ההוצאות במט״ח הן ללא עמלת המרה. בעת מסע השופינג בחופשה מפנקת בחו״ל, לקוחות הבנק יוכלו לבצע רכישה בסך מצטבר של עד 100 דולר לקבל עד 100 דולר בחזרה לחשבון הבנק. 
על פי הנהלת One Zero, כרטיס האשראי חוסך עד אלפי שקלים במהלך החופשה בחו"ל הודות למספר הטבות נוספות. לקוחות הבנק ייהנו מביטוח נסיעות חינם לחו"ל.  המטיילים לא יחויבו בתשלום על חמישה ימים ראשונים, כל זאת מתנת חברת AIG. 
בנוסף, תינתן הנחה על חבילות גלישה בחו"ל. מדובר ב-15% הנחה על חבילות גלישה בחו"ל דרך חברת Airalo. מלבד זאת, לקוחות הבנק ייהנו מ-15% הנחה על ליווי אישי בשדה התעופה, מהצ'ק אין ועד העלייה למטוס.
הקמפיין החדש לווה על ידי השחקן והמוסיקאי גלעד כהנא, סולן להקת "ג'ירפות". באמצעות בחירה בדמות מוכרת ואהובה על ידי הקהל הישראלי ותסריט קליל ויצירתי, המעביר לקהל היעד את המסר בצורה ברורה וללא תיאטרליות יתרה - הצליח בנק One Zero למשוך את תשומת ליבם של הצופים. על הקמפיין המוצלח אחראית סוכנות הפרסום "פרסמן ברוך". 
 

דבר המשרד 
בנק One Zero נפתח בכדי להציע אלטרנטיבה הוגנת, חכמה ומשתלמת בשוק הבנקאות המסורתי - בנק שמשרת את הצרכים של הלקוחות שלו, והכסף שלהם. רוב האנשים לא בוחרים את הבנק שלהם - הם נולדים אליו, ונתקעים איתו.
במהלך השנים, הם לומדים לספוג את העמלות (שהם בטוחים שהם לא משלמים), ולהנמיך ציפיות. הבנקים המסורתיים בונים על השאננות הזו ועל חוסר הידע של הציבור. כדי לשנות את המצב, לא מספיק להציע תנאים טובים - צריך לנער, לחשוף , להזכיר שוב ושוב עד שאנשים ישאלו את עצמם: "רגע, למה אני עדיין שם?".
שפת המותג החדשה והקמפיין הנוכחי על הטבת המט"ח, בנויים בהתאם - בלי ללכת מסביב, בלי אוויר חם ובטח בלי שירים וריקודים. מתרגשים לפני החופשה לחו"ל? גם הבנק שלכם. אתם יוצאים לחופשה ובלי לשים לב פינקתם גם את הבנק בסיבוב השופינג שלכם.
ב- One Zero אין טריקים ושטיקים, אין שיטת מצליח. מה כן יש? הכרטיס היחיד בישראל בלי עמלת מט״ח. אתם יכולים להצטרף תוך כמה דקות, או שאתם יכולים להמשיך לפנק את הבנק שלכם - אין לחץ. כולה כסף. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
קודם כל היינו צריכים להתמודד עם מציאות בה אנשים כלל לא מודעים לעובדה שהם משלמים עמלות מט"ח, והמון. וגם אם מודעים, התחושה היא שמדובר בעלות בלתי נראית - אתה לא יודע כמה לוקחים לך ומתי לוקחים לך. 
רצינו לייצר אצל האנשים הבנה עד כמה עמלות המט"ח נוגסות להם בתקציב החופשה. 
משלב הזמנת הטיסה ובתי המלון, ועד השופינג, האטרקציות והמסעדות - לא סתם גלעד קוטע את הסרט ואומר "נו די!", זה בדיוק מה שמרגישים אחרי שמבינים איזה קופון גזרו עלייך עד עכשיו.   
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"מתי הוא מתחיל לשיר?" 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיבור של גלעד כהנא לשפת המותג – שניהם כנים, ישירים, אינטליגנטיים ושנונים במידה.

מתוך צילומי הקמפיין. (צילום: אוהד רומנו​)
דבר הבמאי 
המשימה שלנו הייתה לייצר בולטות מול הבנקים הגדולים. מעבר לתסריטים ולבחירת הפרזנטור בחרנו ללכת על שפה מינימליסטית ולבסס את כל הסרטים על מודל מוגדל של הלוגו שבנינו במספר גדלים שנוכל לשחק איתו לפי המוצרים השונים. גלעד כהנא הביא את השיק הרוקרי שלו, ומהווה נקודת הצבע היחידה בסרטים. ככה הוא בולט. הסרט בולט. וכולם בולטים ומרוצים.
קרדיטים:
משרד: פרסמן-ברוך
מנכ"ל ובעלים: נדב פרסמן
בעלים משותף: רם ברוך
ניהול לקוח: נועה אריאל, אסף פיש, מאי ברקוביץ'
קריאייטיב: ערן בר יוחאי, אלעד גרין, יובל צוקרמן, עודד ישעיהו
אסטרטגיה: אבשלום טוליפמן
טראפיק ומנהלת סטודיו: רביד פיטר
סטודיו: דיתי שי, ליאור נחמיאס, קסניה זולטרסקי
הפקה: הילה בן יעקב, שגב גינזבורג 
חברת הפקה: אוג הפקות
במאי: אסף הראל
צוות שיווק בנק One Zero: נירית בן קיש, מירי מלמד
פרזנטור: גלעד כהנא
דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
לצד הקמפיין המוצלח של בנק One Zero, נחשפו הצופים לשלל פרסומות מושקעות ויצירתיות נוספות שהכריזו על שירות חדש עבור קהל לקוחותיהם. בפרסומת החדשה של AIG, הפרזנטורים אסי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה מספרים לקהל הישראלי על השירות החדש של חברת הביטוח.
מעתה, מבוטחי החברה יוכלו להגיש תביעת רכב דרך הדיגיטל ולעקוב אחר התהליך מהשלב הראשון ועד לרגע בו הכסף יועבר לידיהם. חברת הביטוח מכריזה בזאת על חבילת "AIG טריפל", במסגרתה הלקוח ייהנה מרכב חלופי, שירותי גרירה וקבלת פנסים ומראות חדשים במחיר של 149 שקלים. על הקמפיין של חברת הביטוח הישראלית אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן". 
 
הפרסומת החדשה של בנק הפועלים זכתה אף היא להד תקשורתי רחב היקף. לאחר עבודה משותפת בת 4 שנים עם השחקן עמוס תמם, בנק הפועלים הציג לראווה את הפרזנטוריות החדשות שלו - הילה קורח וליאת הר לב.
בקמפיין החדש, עליו אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO", הבנק משיק את דן - העוזר הפיננסי החדש המסייע ללקוחות בהתנהלות הכלכלית. העוזר הפיננסי יעדכן את הלקוחות בהתפתחויות בחשבון בנק, ייזום תובנות, יעדכן על זכום כסף ששוכב זמן מה בעו"ש ועוד. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה