שיווק ופרסום

שחר חסון ולבנה זוהרים בבשורה להורים בישראל | דירוג הפרסומות הטובות

מקס איט פיננסים מציגה פתרון חכם עבור ההורים בישראל ומשיקה את הכרטיס הנטען My Max, המאפשר להם לעקוב אחרי התנהלותם הכלכלית של ילדיהם. חברת נגה ומשרד האנרגיה והתשתיות מעודדים את הציבור ליהנות מחיסכון בחשבון החשמל ובנק הפועלים מודיע על חלוקת מניות או מענק מיידי ללקוחותיו | דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
מערכת ice | 
שחר חסון (צילום משרד הפרסום מקאן)
הקמפיין החדש של חברת מקס איט פיננסים, אחת משלוש חברות כרטיסי האשראי בישראל, עורר שיח נרחב ברשתות החברתיות. מדובר בפרסומת שהוצגה לראווה במדיה החברתית, בה כיכבו הקומיקאי שחר חסון ופליטת הריאליטי לבנה גוגמן, שפרצה אל חיינו לפני 12 שנים בעקבות השתתפותה בתוכנית הטלוויזיה "האח הגדול". כידוע, בימים אלו כוכבת הריאליטי מתחזקת עסק לשיווק צעצועים ואביזרים למסיבות המכונה "לבנה זוהרים".
בקמפיין המדובר, חברת כרטיסי האשראי מנצלת את השיח על טרנד בובת הלבובו, זאת בכדי למשוך את תשומת ליבם של ההורים ובני הנוער למסר השיווקי שהיא מעוניינת להעביר.
שחר חסון, המשמש כפרזנטור חברת מקס, גילם בפרסומת דוד שמאס בטרנדים השונים שאליהם חשופים בני ובנות נוער בישראל. הקומיקאי נאלץ להתמודד עם מסכת השכנועים של אחיינו אשר ביקש ממנו לפנק אותו במתנה מיוחדת. 
במקביל לשיח שהשלושה קיימו סביב הטרנדים השונים שמהם מושפעים בני הנוער, החברה השיקה את הכרטיס הנטען My Max. באמצעותו, הורים רשאים להעביר לילדיהם דמי כיס בקלות ובנוחות. מהלך זה, תורם להתנהלות כלכלית חכמה ומאפשר להורים ולילדים לעקוב אחר יתרת הכרטיס ופירוט ההוצאות. 
הכרטיס הנטען מאפשר שימוש מוגן ובטוח, זאת נוכח העובדה כי באמצעותו ההורים יכולים לקבוע את המסגרת של הכרטיס הנטען. ניתן להטעין את הכסף בקלות באופן חד פעמי או בטעינה קבועה ואוטומטית מדי חודש.
מחזיקי הכרטיס My Max נהנים מפטור מדמי כרטיס, פטור מעמלת טעינה למשך של שלושה חודשים והנחות קבועות לרשתות אהובות. על הקמפיין המוצלח של חברת מקס איט פיננסים, אחראי משרד הפרסום "מקאן". 
 
@levanazoharim4 בתור אמא לילד , אין כמו לגדל את הילדים שלנו ולתת להם תחושה של עצמאות 💪 לחוחו היום, טרנד חדש מחר? תנו לילדים כרטיס נטען MyMAX ולמדו אותם להתנהל לבד מגיל צעיר 💪 בהצלחה♥️ בשיתוף @max.co.il #לבנהזוהרים #foryou ♬ צליל מקורי - לבנה זוהרים


דבר המשרד 
האתגר היה לדבר לשני קהלים במקביל – גם להורה שמוציא את הכסף וגם לילד שרוצה את הכרטיס אחרי שהוא רואה אותו בטיקטוק. חיפשנו דרך לעשות סרט שהמבוגרים יתחברו אליו ויצחקו, אבל שגם ידבר לילדים ויעשה להם חשק. זה התחבר לנו עם המציאות שהטרנדים מתחלפים היום בקצב פסיכי, והורים כבר לא עומדים בזה. הפתרון הפשוט היה – ההורה קובע תקציב, והילד כבר מחליט לבד על מה לבזבז.

סיפור מבניית הקמפיין 
עבדנו עליו בחופש הגדול, כשהילדים של העובדים הסתובבו במשרד. לבובו בכל פינה. משם הדרך לפיצוח הייתה קצרה. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
לייצר תוכן שמצד אחד נראה הכי נייטיבי לפלטפורמת הטיקטוק ומצד שני עדיין מופק ברמה גבוהה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
אהבת חינם.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
להוציא מלבנה זוהרים את הלבנה זוהרים של הטיקטוק. איך שהמצלמה מופעלת, הקסם קורה.
קרדיטים 
מקאן: 
קריאייטיב: עומרי צידון, חן עזראי, בן קייל, רן אלון.
ניהול לקוח: מעין ענבי, יובל ערן.
הפקה: בן ויניק.
מקס: גלית הראל הכט, נעמה טהורי, תומר אסולין.

לצד הקמפיין של חברת מקס איט פיננסים, נחשפו הצופים ללא מעט פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות שהציגו לראווה שירות או מוצר חדש עבור קהל הלקוחות שלהן. מגישת הטלוויזיה מירי נבו נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של נגה ומשרד האנרגיה והתשתיות, המתמקד במהפכת החשמל ששני הגופים מקדמים.

בפרסומת, מירי נבו פונה לצופים ומכריזה כי באמצעות החלפת ספק חשמל, ניתן ליהנות מחיסכון משמעותי של עד 40% בחשבון החשמל. כידוע, הרפורמה שהחלה ביולי 2024, תאפשר שיוך של צרכנים לספקים גם ללא מונם חכם, וכך יוכל כל משק בית להתקשר עם אחת משמונת החברות המספקות חשמל באופן פרטי, גם טרם התקנת מונה חכם בביתו. 
על הקמפיין המדובר, אחראי משרד הפרסום משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" וחברת המדיה Publicis.
 


בנק הפועלים יצא בבשורה אדירה לקהל לקוחותיו והכריז כי בשבועות הקרובים הוא יחלק במתנה ליותר ממיליון איש מניות או לחילופין מענק מיידי של 100 שקל. במסגרת המהלך, שנועד לקדם התנהלות כלכלית חכמה ובקיאות בעולם שוק ההון, הלקוחות של הבנק יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הגוף הפיננסי בשווי של כ-124 שקלים או מענק כספי בסך 100 שקלים. 

התוכנית האסטרטגית לוותה תחת המסר "לא רק פועלים, יוזמים" והיא חלק מההטבות שהבנק מעניק ללקוחותיו ברבעון השלישי במסגרת מתווה ההקלות של בנק ישראל. על הקמפיין המוצלח, בו כיכבו הטאלנטיות הילה קורח וליאת הר לב, אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO". 
 

@poalimbank

לראשונה בישראל: בנק הפועלים מחלק מניות מתנה ליותר ממיליון לקוחות.

♬ צליל מקורי - בנק הפועלים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה