שיווק ופרסום

סטטיק, אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול מככבים: הפרסומות הטובות

סטטיק מארח את אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול בקמפיין החדש של חברת פרטנר. הרביעייה מספרת על אינטרנט הסיבים האופטיים, המבטיח חווית גלישה מהירה. בנק לאומי מכריז על הורדת ריבית הפריים וקבוצת דלק השיקה שירות חדש עבור קהל המצטרפים
מערכת ice |  1
קמפיין פרטנר לדיירקט פייבר (צילום מיכה לובטון)
הקמפיין החדש של חברת התקשורת פרטנר, המפעילה רשת סלולרית תחת המותג "Partner 5G", הצליח למשוך את תשומת ליבם של צופים רבים במהלך השבוע. הזמר סטטיק (לירז רוסו), המשמש כפרזנטור הרשמי של קבוצת התקשורת, מארח לראשונה את האמנים האהובים על בני ובנות הנוער בישראל -  אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול. 
בפרסומת החדשה, חבורת הכוכבים הובילה ביצוע מחודש ל"שיר השכונה" של להקת התרנגולים, אשר הוכתר כשיר השנה במצעד הפזמונים העברי השנתי תשכ"ג (1963). מיטב המוחות במשרד הפרסום מקאן בחרו להעביר את המסר השיווקי של פרטנר (אינטרנט הסיבים האופטיים) באמצעות שימוש בשיר מוכר וקליט ובליהוק חד פעמי של הזמרים הצעירים והמצליחים בישראל. בכך, החברה ביקשה לפנות לקהל היעד הצעיר ולשכנע אותו ליהנות מהמוצר החדש שלה. 
מדובר באינטרנט הסיבים האופטיים של פרטנר, תחת המיתוג 'Partner Direct Fiber' – סיב המחובר ישירות לשרתים של ענקיות האינטרנט בעולם, ביניהן, Google ,Facbook Netflix ועוד, היושבים בחוות השרתים של פרטנר בישראל. המוצר החדש מבטיח ללקוחות חווית גלישה מהירה ויציבה עם שיהוי נמוך, שלא מושפע באופן משמעותי מעומסי תעבורה בינלאומיים. הפרסומת החדשה בוימה על ידי רומן בוצ'אקי בהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב ובהפקת ראבל הפקות. 
 



דבר המשרד 
אינטרנט הסיבים של פרטנר, פרטנר דיירקט פייבר, זכה לתואר אינטרנט הסיבים המומלץ ביותר בישראל.  לטובת אלה שעוד לא קיבלו את ההמלצה, החלטנו הפעם להזמין את לקוחות פרטנר לקרוא גם לחברים שלהם שתקועים על אינטרנט מעפן להתקדם לפרטנר דיירקט פייבר. נאה דורש נאה מקיים, ובמסגרת הקמפיין סטטיק קורא לחבר'ה שלו גם לעבור לפרטנר ועוד איזה חבר'ה.

סיפור מבניית הקמפיין
היה ממש כיף ללכת הפעם על שיר כל כך אייקוני כמו "שיר השכונה" של לא פחות מחיים חפר וסשה ארגוב ולתת לו את הטאץ' העכשווי.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
למצוא יום פנוי לצילומים ביומן העסוק של סטטיק, אגם, שחר וסטפן זה חתיכת אתגר.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"חבר'ה חבר'ה, רגע רגע".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
עם קאסט של תותחים כל היום צילום זרם מושלם.
דבר הבמאי
חוויה מדהימה לעבוד עם 4 טאלנטים כאלה גדולים, שונים אחד מהשני ויחד עם זאת מאוד מחוברים אחד לשני ולייצר יחד עם מקאן וצוות פרטנר עולמות ויזואליים משוגעים ועדין להצליח לשמור על זהות והערכים של המותג.
דבר הלקוח:
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר: "חיפשנו להעביר בצורה חוויתית את ההבדל בין גלישה תקועה לגלישה מהירה, יציבה ואמינה. אחרי שגילינו בסקר שהאינטרנט של פרטנר הוא המומלץ בישראל, חשבנו ממי הכי כיף לקבל המלצה ושתהיה אמינה. 
התשובה ברורה לכולנו: מחברים. אז החלטנו לחבר לראשונה במסך את החברים הטובים של סטטיק הפרזנטור שלנו. כמו שהוא דואג לעצמו, כדאי שידאג שגם לחברים שלו יהיה את האינטרנט הטוב ביותר של פרטנר. והכי חשוב - במחיר חברי".
קרדיטים 
ניהול לקוח: מאי אפרת, מאי מימון, דביר וינוגרד, יעל רביד, רתם פירני
קריאייטיב: אסא קרן, יונתן טייטל, שירן דמרי, קובי לביא, ליאל קרייסרמן, גבע גרשון
אסטרטגיה: מיכל גלברד, עילי ברוך
הפקה: אושרי תורג'מן, בן ויניק
לקוח: אסף אביב, יונתן רגב, שירן רחמים, ברק אבנר, יהל מיכו, טליה קוק דורון
יוניברסל: דורון זכאי, אור דרור
סטודיו: מקאן, אליעזר דוד
חברת הפקה: ראבל
במאי: רומן בוצ'אצקי
מקאן דיגיטל: יוליה מרום, שרון קליש הרינג, לי לייבל

לצד הקמפיין של חברת התקשורת פרטנר, נחשפו הצופים ללא מעט פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות שהציגו לראווה שירות או מוצר חדש עבור קהל הלקוחות שלהן. בנק לאומי יצא במהלך פרסומי מסקרן במהלך השבוע, במסגרתו הכריז הגוף הפיננסי על הורדת ריבית הפריים ב-0.25%.

על פי ההודעה שפרסם בנק לאומי לקהל לקוחותיו, ריבית הפריים, שעומדת כיום על 6%, תעמוד על 5.75% ותוזיל את גובה ההחזר החודשי של בעלי משכנתא או הלוואה צרכנית במסלול הפריים. ההטבה לקהל לקוחות לאומי החלה מה-1 בספטמבר. עוד נודע, כי ההטבה תשוקף בחשבון של הלקוחות הזכאית החל מה-1 באוקטובר ולקוחות לאומי בעלי משכנתא ואו הלוואה על בסיס ריבית הפריים שיעבירו משכורת לאחר ה-1.9 - ייהנו מההטבה. 
 


היוזמה הכלכלית הינה חלק מההטבות שלאומי מעניק ללקוחותיו במסגרת מתווה בנק ישראל. בין היתר, הבנק מאפשר מתן של ריבית בשיעור של 2% על יתרת זכות בחשבון, לקוחות עם יתרה של עד 10,000 שקל ייהנו מהוזלה של 1% בשיעור הריבית הנגבית על יתרת החובה בחשבון, פתיחת פיקדון אוטומטי ועוד. על הקמפיין החדש של בנק לאומי אחראי משרד הפרסום מקאן. 
 


הפרסומת החדשה של קבוצת דלק בכיכובו של סולן להקת "רד בנד", משכה את תשומת ליבם של הצופים. החברה מספרת על השירות החדש שמוענק ללקוחות במסגרת מועדון ג'ו דלק. החברה הכריזה כי המצטרפים החדשים יכולים ליהנות מצבירה של 10% לארנק הדיגיטלי בכל קנייה או טעינה בתחנת הדלק.

 



בנוסף, המצטרפים למועדון ג'ו דלק ייהנו מ-10 אגורות צבירה על כל ליטר תדלוק. בכדי למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים, קבוצת דלק ציינה כי המצטרפים יוכלו ליהנות ממגוון רחב של הטבות בחנות ההטבות של מועדון ג'ו דלק ואלו יהיו זכאים גם לקבלת מתנת יום הולדת ומתנה הצטרפות. על הקמפיין המוסיקלי של דלק אחראי משרד הפרסום GO. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב מאוד פרסומת גרוע מאוד
    שלמה קרעי פרסומת 09/2025/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחו שיר ישראלי זה חיקוי של חברת סיבים בה חבנה לשלם יקר זה שלמה קרעי פרסם את הפרסומת
    סגור