שיווק ופרסום

הבורסה לתכשיטים חוגגת 50 שנה בקמפיין טלוויזיוני ראשון

הבורסה לתכשיטים יוצאת בקמפיין לכבוד ציון 50 שנה לקיומה. היהלומן אריה פוזיילוב, המשמש כבעל הרשת, מככב בפרסומת ומספר על איכות היהלומים שמציעה החברה ללקוחותיה
מערכת ice | 
יהלומים (צילום shutterstock)
רשת הבורסה לתכשיטים, הפועלת לייצור וייבוא תכשיטים בישראל ונכון לשנת 2022 ב-15 סניפים ברחבי הארץ, יוצאת בקמפיין טלוויזיוני ראשון לכבוד ציון 50 שנה לקיומה. היהלומן הוותיק, אריה פוזיילוב, המשמש כבעל רשת הבורסה לתכשיטים, משתתף בפרסומת החדשה ומספר על איכות היהלומים שמציעה הרשת. 
קרדיטים: 
משרד- To be מדיה ( טובי כוכב) 
במאי - דובב אלפרסון
הפקה - בבושקה הפקות בבעלות חן דוידוף
מפיק - אילון שני טל
מנכ"לית - נועה גל
ניהול לקוח - ספיר לנדאו לברן
הפרסומת החדשה לא רק באה לציין את חגיגות ה-50 שנה, אלא גם את העובדה שרשת הבורסה לתכשיטים כאן כדי להישאר. לאחר שהפרסומאי טובי כוכב קטף ב-ice את הפרסומת הטובה ביותר בעקבות הקמפיין עם ליאור רז ואייל ברקוביץ' לחברת בריטניה ישראל, הוא מוביל את הפרסומת החדשה של רשת הבורסה לתכשיטים. הקמפיין יעלה בערוצים קשת ורשת ובמדיות השונות. 
כידוע, הבורסה לתכשיטים נוסדה בשנת 1975 על ידי הזוג עופר ואיה עזריאלנט בשיתוף אחיו אבי. השלושה ניהלו באותה התקופה רשת לממכר תכשיטים שהובאו מהמזרח הרחוק. בשנת 1981, התפרקה השותפות המשפחתית לאחר שהזוג עזריאלנט עזב לארצות הברית. במסגרת המהלך הזה, השניים החליטו כי הם משאירים את הניהול בידיו של אבי עזריאלנט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה