שיווק ופרסום

איש השיווק של החודש: אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר

בזכות תסריט יצירתי, בחירה בשיר אייקוני וליהוק הטאלנטים הגדולים בישראל, פרטנר משכה את תשומת ליבם של הצופים והשיקה בהצלחה את "Direct Fiber", אינטרנט הסיבים האופטיים בקמפיין שהשתלט על המסכים. אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, הוא איש השיווק של החודש
מערכת ice | 
אסף אביב, סמנכל השיווק של פרטנר (צילום ינאי יחיאל)
הפרסומת החדשה של קבוצת התקשורת פרטנר, בניהולה של אבי גבאי, בה כיכבו סטטיק, אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול בחודש ספטמבר האחרון, משכה את תשומת ליבם של הצופים.
באמצעות תסריט יצירתי, בחירה בשיר אייקוני וליהוק של הטאלנטים הגדולים בישראל, בחרה חברת התקשורת הישראלית להשיק את "Direct Fiber", אינטרנט הסיבים האופטיים. מדובר בסיב המחובר ישירות לשרתים של ענקיות האינטרנט בעולם, ביניהן Google, Facbook, Netflix ועוד, היושבים בחוות השרתים של פרטנר בישראל. חיבור זה מבטיח חוויית גלישה מהירה ויציבה עם שיהוי נמוך, שמושפע פחות מעומסי תעבורה בינלאומיים. 
במהלך הפרסומת המוסיקלית, אשר בוימה על ידי רומן בוצ'אצקי בהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב ובהפקת ראבל הפקות, רביעיית המוסיקאים הצעירה (אגם בוחבוט, סטטיק, סטפן לגר ושחר סאול) מציגה ביצוע מחודש ל"שיר השכונה", מאת היוצרים חיים חפר וסשה ארגוב. בביצוע העדכני, סטטיק, המשמש כפרזנטור הרשמי של חברת התקשורת, קורא לחבריו להימנע מעיכובים ותקלות במהלך הגלישה באינטרנט ולהצטרף לפרטנר. 

(צילום: מיכה לובטון)
זו לא הפעם הראשונה שפרטנר בוחרת לקדם מהלכים פרסומיים שמלווים בשיר קצבי וקליט, זאת לצורך העברת המסר השיווקי לקהל היעד. כזכור, במרץ 2025 החברה יצאה בקמפיין מיוחד אשר לווה עם השיר "על הראסי" של סטטיק והתכתב עם מבצע הביפרים המפורסם.
הקמפיין הציג את הטלפונים הניידים כמכשירים "טיפשים", כל עוד הם אינם מחוברים לרשת partner private 5G של חברת התקשורת הישראלית. המהלך האסטרטגי נועד להגדיל את מספר ההכנסות מהמנויים בסלולר של פרטנר. 
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, מוביל בהצלחה רבה את המהלכים הפרסומיים והשיווקיים של קבוצת התקשורת. הוא עושה זאת מתוך ההבנה כי שימת הדגש על הרגש, שימוש בשיר מוכר או קצבי, ליהוק טאלנטים והתייחסות לאירועים שזוכים לשיח ציבורי / תקשורתי רחב היקף - מסייעים באופן משמעותי להעברת המסר השיווקי בקרב הצרכנים. בנוסף, קידום מהלכים אסטרטגים שכאלו תורמים להעמקת תחושת ההזדהות והקרבה עם המותג הישראלי. 
זו הסיבה שאביב הוא מבין הבודדים שזוכים לתואר איש השיווק באתר ice זו הפעם השנייה, וכאשר פרטנר השיקה רק לאחרונה את האפליקציה החדשה עם ערוצים בלעדיים - פרטנר TV+, נראה שלפנינו עוד הפתעות רבות בקרוב.
 

מי אתה אסף אביב? 
סמנכ"ל השיווק והתוכן של קבוצת התקשורת פרטנר, בן 51, נשוי +2, גר ברמת השרון. אני אוהב לטייל בעולם, עושה הרבה ספורט (בעיקר קרוספיט וטניס) ואוהד מושבע של הפועל תל אביב בכדורסל.
מה הוביל אותך לעולם השיווק?
 למדתי תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. מאז ומעולם, עולם השיווק וההשפעה על לקוחות ריתק אותי. התחלתי את דרכי המקצועית במכירות אבל המעבר לשיווק היה טבעי. התפקיד הראשון שלי היה מנהל השיווק בבזק בינלאומי והשאר היסטוריה.
לצורך קידום קמפיין "Direct Fiber", העוסק באינטרנט הסיבים האופטיים של החברה, קבוצת התקשורת פרטנר גייסה את הכוכבים שחר סאול, סטפן לגר ואגם בוחבוט לצידו של הפרנזטור הרשמי סטטיק (לירז רוסו). מה הייתה מטרת העל בצירוף הטאלנטים לקמפיין של פרטנר?
כשמשרד הפרסום הציע את "שיר השכונה", ישר ידענו שיש לנו כאן פיצוח. שיר השכונה הוא נכס צאן ברזל בתרבות הישראלית וידענו שרק צריך להתאים אותו לימינו אנו ולכן חיברנו את זה לטאלנטים שסובבים את סטטיק, שהם בעצם החברים שלו. יצרנו שיר סוחף ועדכני להצטרפות לאינטרנט הסיבים המהיר של פרטנר. גילינו מסקרים שלקוחות פרטנר מרוצים יותר והתובנה שלנו הייתה שהם לבטח ירצו שגם החברים שלהם יהיו מרוצים, אז הזמנו אותם להמליץ להם על פרטנר.
ספר על התגובות שקיבלתם על הקמפיין המוסיקלי, אשר במהלכו נרשם ביצוע מחודש ל"שיר השכונה" המפורסם עליו אחראים היוצרים חיים חפר וסשה ארגוב.
התגובות על הקמפיין היו נלהבות באופן חוצה קהלים – ממבוגרים שגדלו על השיר ועד צעירים שאוהבים את הגרסה הצעירה, עם הכוכבים הגדולים. הרעיון לקחת שיר שהוא קלאסי, עם משמעות של חיבור בין חברים - רלוונטי ומתחבר למסרים שלנו. ממחקרים שעשינו אחרי הקמפיין לבדיקה של אפקטיביות ראינו שהלקוחות התחברו למסר והייתה לנו עליה בתפיסות התדמיתיות כמעט בכל הפרמטרים.
התחרות בעולם התקשורת מול שחקנים ותיקים (סלקום, HOT, פלאפון ועוד) איננה פשוטה בעידן הדיגיטלי המתפתח הדורש מהחברה ומהגוף המפרסם אותה חדשנות, יצירתיות וערך מוסף. כיצד פרטנר פועלת בכדי לבדל את עצמה דרך מהלכים פרסומיים שונים, זאת במטרה להגדיל את קהל הלקוחות שלה, לשפר את תדמיתה בקרב הצרכנים, ולהבטיח מוצר / שירות ייחודי שאינו קיים אצל המתחרות?
יש לנו יתרון שהפרזנטור שלנו הוא מוסיקאי מוכשר, גיימר ומאוד מחובר לחדשנות וטכנולוגיות. לקמפיינים שלנו יש שפה מאוד ייחודית ומזוהה, צבעוניות, מוסיקליות, קליפיות, משחקי מילים. יחד עם זה, בכל קמפיין אנחנו מנסים להפתיע עם משהו חדש וזה עובד לנו.
מהו מנהל שיווק טוב בעינייך?
מי שלא מפסיק ללמוד, להתעדכן, להתקדם, להתפתח, לחפש רעיונות חדשים, לרדת לשטח, לעקוב אחרי טרנדים חדשים. רעיון טוב יכול להגיע מכל אחד בסביבה שלך וצריך להקשיב.
איזה טיפ היית נותן למנהלי שיווק בתחילת דרכם?
להבין מתחילת הדרך ששיווק אמיתי זה להבין את הלקוחות, להכיר אותם, לגדול איתם ולהשתנות איתם. צריך לזכור שאנחנו מתעסקים הרבה במותג ובתדמית אבל המשימה המרכזית שלנו היא לדאוג לשורת ההכנסות של החברה ובכל בוקר שקמים צריך לחשוב מה עושים היום כדי לשפר אותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה