שיווק ופרסום

בנק הפועלים בהטבות ענק לצעירים - וזה הכוכב הישראלי שמצטרף לקמפיין

השחקן אורי ורד מצטרף בקמפיין לצעירים של בנק הפועלים עם הפרזנטוריות הילה קורח וליאת הר לב, כאשר בבנק יוצאים שוב במהלך הייחודי וההיסטורי של חלוקת מניות - והפעם: הטבות משמעותיות לצעירים - בלי עמלות מסחר ובלי דמי ניהול. צפו בקמפיין החדש | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
אורי ורד בקמפיין בנק הפועלים (צילום מסך)
לאחר ההצלחה חסרת התקדים של המהלך ההיסטורי של חלוקת מניות ללקוחות, בנק הפועלים יוצא שוב ביוזמה של מניה במתנה למיליון לקוחות הבנק, והפעם: הטבות מאוד משמעותיות לצעירים, לעידוד השקעות ולקיחת אחריות עתידית, בקמפיין חדש והצטרפות של השחקן אורי ורד למהלך.
נזכיר: בנק הפועלים מודיע היום על מהלך נוסף לחלוקת מניות של הבנק כאשר לקוחות זכאים יוכלו לבחור בין קבלת שתי מניות של הבנק בשווי כ-138.9 שקל (השווי נכון לסיום המסחר אתמול, ושווי המניה עשוי לעלות או לרדת) לבין קבלת מענק כספי בסך 125 שקל.  
התוכנית היא חלק מההטבות שבנק הפועלים מעניק ללקוחותיו ברבעון הרביעי במסגרת מתווה ההקלות של בנק ישראל, ועל שתי המניות שיתקבלו יינתן פטור מעמלות למשך 20 שנה או עד למכירת שתי מניות של הבנק, המוקדם מבניהם. 
מנכ"ל בנק הפועלים, ידין ענתבי, התייחס לכך ואמר כי "אנחנו גאים לחזור על היוזמה החדשנית הראשונה מסוגה בישראל, שבה חברה ישראלית מחלקת מניות שלה במתנה ללקוחות שלה. המהלך הקודם, שאפשר למאות אלפי לקוחות להיחשף לראשונה באופן ישיר לשוק ההון, זכה לעניין רב מצד לקוחותינו והוביל לשיח מקצועי בתחום החינוך הפיננסי בציבור. נמשיך ליזום כל העת מהלכים ייחודיים, חדשניים ופרו-אקטיביים ללקוחות שלנו".
בכל הקשור לשיח מקצועי בתחום החינוך הפיננסי בציבור, בבנק הפועלים לוקחים את המהלך צעד אחד קדימה והפעם עבור הלקוחות הצעירים עם הטבות של 0 עמלות מסחר ו-0 דמי ניהול בניירות ערך, עם הסלוגן "צעירים משקיעים בחינם".
מי שיוביל את הקמפיין הנוכחי, יחד עם הפרזנטוריות של הבנק הילה קורח וליאת הר לב, הוא השחקן העולה אורי ורד בן ה-27, שמוכר לנוער מהסדרה "האחיין שלי בנץ" - שגם קיבלה אולי קריצת עין בקמפיין עצמו של גיתם BBDO, שמתייחסים לורד כאחיין של הדמות של הר לב. מי שבנה את עצמו מסרטוני רשת ויראליים, לוהק השנה לראשונה גם לפסטיגל, ואף יככב בסדרה של כאן 11"הפשוטע".
 

הקמפיין של בנק הפועלים: משרד פרסום גיתם BBDO, במאי: אסף הראל, חברת הפקה: מיעלמא הפקות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה