שיווק ופרסום

בהשקעת מיליון שקל: פרסומת מבוססת AI תככב בטלוויזיה הישראלית

בחודשים האחרונים תופסת תאוצה השימוש בבינה מלאכותית, כעת מטבחי רגבה יוצאים בצעד מהפכני עם קמפיין סוף שנה חדשני שנוצר כולו ב-AI - בהשקעה של מיליון שקל
מערכת ice | 
מטבחי רגבה בינה מלאכותית (צילום מטבחי רגבה)
בחודשים האחרונים תופסות תאוצה פרסומות שנוצרות באמצעות בינה מלאכותית, ומטבחי רגבה מצטרפת למגמה עם קמפיין סוף שנה חדשני שנוצר כולו ב-AI על ידי חברת פיגמנט. העלות הכוללת של ההפקה מוערכת בכרבע מעלות הפקה רגילה, מה שמאפשר לחברה להוציא קמפיין רחב היקף בתקציב נמוך משמעותית מהסטנדרט בתעשייה.
הפרסומת החדשנית של רגבה תנסה להדגיש את השילוב בין מסורת של 80 שנות ייצור ישראלי של החברה לבין עולמות תוכן טכנולוגיים מודרניים, ומשקף את ההתמקדות של החברה בהובלת חדשנות בתחום עיצוב המטבחים, לדברי ההנהלה. הקמפיין יוצג במקביל בכל אמצעי המדיה: טלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות ברחבי הארץ, ומאפשר לצרכנים לרכוש מטבחים החל מ-599 שקל לחודש. 
יפית יצחק, סמנכ"לית השיווק והפיתוח במטבחי רגבה, מסרה: "הבחירה בקמפיין מבוסס AI אינה רק שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, אלא הצהרה אסטרטגית שממקמת את רגבה בחזית החדשנות. אנחנו משלבים בין מסורת בת 80 שנה לבין חשיבה יצירתית ועתידית שמרחיבה את גבולות הדמיון בעולם העיצוב, ומאפשרת לנו להגיע ללקוחות בצורה מודרנית ומקורית".
קמפיין סוף השנה של רגבה יימשך בכל המדיות עד סוף השנה, כחלק ממדיניות החברה למנף חדשנות ולהציע פתרונות עיצוב איכותיים המותאמים לעידן הטכנולוגי. מדובר בצעד שמציג את רגבה לא רק כמובילה בתחום המטבחים, אלא גם כחברה שמיישמת את המיטב של כלי הדור החדש כדי לשפר את חוויית הלקוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה