שיווק ופרסום

בתום מכרז: טוויסטד זכה בתקציב הפרסום של מכללת רידמן

משרד הפרסום יטפל מעתה בכל תקציב המכללה בהיבטי הפרסום, בנוסף לדיגיטל
משה בנימין |  3
טוויסטד. מימין: אייל גן מור, קרן פרידמן ואלון מוליאן (צילום כפיר זיו)
תקציב הפרסום של מכללת רידמן, ללימודי רפואה משלימה, יטופל בטוויסטד. הבחירה במשרד מגיעה לאחר מכרז שהתנהל בין מספר משרדי פרסום ודיגיטל - כך נודע לאייס. משרד הפרסום יטפל מעתה בכל תקציב המכללה בהיבטי הפרסום.
ניר פרימו, משנה למנכ"ל רידמן מסר: "בחרנו בטוויסטד לאחר שבחנו מספר משרדים בתקופה האחרונה. התרשמנו מאוד מהיכולות של טוויסטד ומהשילוב הייחודי בין משרד פרסום יצירתי לבין יכולות תוכן ורכש מדיה פרוגרמטי. אנחנו מאמינים שטוויסטד יהיו שותף אמיתי לעשייה, ליצירת תוצאות ולהצלחות השנה".
אלירן אסרף, מנהל השיווק במכללה: "המהלך כולו מגיע בדיוק בתזמון הנכון וזאת לאחר שבשנה האחרונה המכללה במגמת צמיחה וגידול בסטודנטים המגיעים אלינו ובמסלולי הלימוד שאנחנו מציעים. החיבור עם טוויסטד נועד להשיג מהלכים מעניינים, קריאטיביים וזכירים בכל מגוון המדיות וחיזוק מעמדה הקיים של מכללת רידמן כמכללה וותיקה ומובילה בתחומה מזה שנים רבות".
אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד: "אנו שמחים ונרגשים על ההזדמנות לעבוד עם המותג המוביל בישראל בתחום הרפואה המשלימה. אין ספק שבתחום הלימודים יש המון חשיבות לעבודה חכמה במודל שמשלב פרסום, תוכן ופרפורמנס. תודה גדולה לצוות השיווק של רידמן על הבחירה. מבטיחים לא לאכזב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וברצינות
    בובו 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהצד של הלקוח בחיים לא עשיתי מכרז וניהלתי תקציבים נחמדים של 3\4 מיליון בשנה לא חושב שזה הוגן לטרטר משרד פרסום לעבוד עד 2 לפנות בוקר בשביל קראיטיב
    סגור
  • 2.
    מכרז מגוחך. לא כל דבר שווה לפרסם (ל"ת)
    נו באמת 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מכרז בשקל וחצי
    אלון 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל לקוח בלי תקציב עושה "מכרז" אבל כיף לסגור ריטיינר קטן ונחמד
    סגור