שיווק ופרסום
ברוקנר משיק את Connect: סוכנות דיגיטל בניהול מידן צויבל
הסוכנות החדשה תציע שירותים בדגש על לקוחות שמרכזים את רוב פעילותם הפרסומית בגזרת הדיגיטל - בהיקפי תקציב שעומדים על עד 3 מיליון שקל בשנה
משרד הפרסום ברוקנר יער לוי בבעלותם של טל ברוקנר, עפר יער ויורם לוי, חובר לאיש הדיגיטל מידן צויבל להשקת CONNECT סוכנות דיגיטל שתוחזק בשותפות בין הצדדים ותנוהל על ידי צויבל.
הסוכנות החדשה תציע שירותים בדגש על לקוחות שמרכזים את רוב פעילותם הפרסומית בגזרת הדיגיטל - בהיקפי תקציב שעומדים על עד 3 מיליון שקל בשנה. בחברה שהחלה לעבוד לאחרונה מועסקים כיום 8 עובדים ובין לקוחותיה נמנים מותגים כגון רב-קו אונליין, מועדון האשראי של לאומי קארד לסטודנטים UNIQ, חלק מהפעילות של אוניברסיטת תל אביב, חברות נדל"ן בתחום המגורים והמסחרי, משרד הביטחון ועוד.
צויבל, שינהל את הסוכנות, הוא נציג בולט של דור אנשי הדיגיטל הצעירים בישראל. ב-4 השנים האחרונות הוא מנהל את המדיה הפרוגרמטית במשרד הפרסום ובמסגרת זו "ניהל פרויקטים אסטרטגיים מורכבים" כך לפי משרד הפרסום. "CONNECT מחברת בין אנשים, צרכים ויעדים עסקיים לכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר הקיימים היום בשוק”, אומר צויבל לאייס. "היא תעניק ללקוח כלים ופתרונות טכנולוגיים שלא היו לו עד היום - מתוך הבנה עמוקה ויסודית של הצרכים והאתגרים הניצבים בפניו".
מברוקנר יער לוי נמסר: "מידן הוא אחד הטאלנטים הבולטים והמבטיחים בתעשיית הדיגיטל ואנחנו בטוחים שביחד, נצמח ונצליח".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.הם נותנים מקצועיות והגינות ברמה שהשוק הישראלי לא מכיר (ל"ת)יגאל 12/2019/01הגב לתגובה זו8 0סגור
-
5.יאללה יאללה (ל"ת)ירדנה 07/2019/29הגב לתגובה זו0 7סגור
-
4.קצת יקרים, אבל מקצועיים ברמה הכי גבוהה בשוק (ל"ת)רועי 07/2019/29הגב לתגובה זו4 1סגור
-
3.בית נפרד לדיגיטל? אנחנו ב-2012? (ל"ת)innovator 07/2019/28הגב לתגובה זו0 11סגור
-
גם ב-2012 זה היה טיפשיאייל 07/2019/28הגב לתגובה זו0 12גם ב-2012 הפרדה של הדיגיטל משאר פעילות הפרסום היתה החלטה מטופשת. ב-2019 זו סתם הזיה. מה עושים שאר לקוחות המשרד שהם לא 100% דיגיטל אלא ״רק״ 50%? ואיך בכלל עושים את ההפרדה, לפי תקציבי המדיה? הרי היום עובדים בסינרגיה מלאה של כל הערוצים והפלטפורמות. ולמה עד 3 מיליון ש״ח? אם מגיע לקוח שתקציב הדיגיטל שלו הוא 8 מיליון? זה כבר הולך ״למקצוענים״ של האופליין?? :-)סגור
-
2.בחירה מעולה ונכונה (ל"ת)אור 07/2019/25הגב לתגובה זו13 0סגור
-
1.חיבור מעניין ומסקרן (ל"ת)רון 07/2019/25הגב לתגובה זו12 0סגור


