שיווק ופרסום

ניגוד העניינים של מנכ"לית משרד התקשורת: לא תוכל לעסוק בקשת, ברשת ובתאגיד

ההסדר קובע כי לירן אבישר בן-חורין תוגבל בטיפול בגופי השידור, אך תוכל לטפל במינויים. התחייבה שלא לעסוק בענייני לקוחות משרד יחסי הציבור של בעלה. תוכל לטפל במינויים ובמהלכי חקיקה 
אילן שניג |  2
לירן אבישר בן-חורין (צילום דוברות משרד התקשורת)
מנכ"לית משרד התקשורת הנכנסת עוד לא נכנסה לתפקיד וכבר מוגבלת מלעסוק בגופים תקשורתיים מרכזיים רבים: לירן אבישר בן־חורין, תוגבל מעיסוק בעניינים המשפיעים מהותית על קשת, רשת, חברות החדשות ותאגיד השידור. כמו כן לא תוכל לעסוק בעניינים מהותיים הקשורים ללקוחות משרד יחסי הציבור של בעלה שותף בו – בו-חורין אלכסנדרוביץ'.
כך עולה ממסמך ניגוד העניינים שעליו חתמה.  בן חורין התחייבה להעביר אחת לשלושה חודשים לידי היועצת המשפטית של משרד התקשורת רשימה מעודכנת של לקוחות משרד היח"צ. עד לאחרונה ייצגו בן־חורין אלכסנדרוביץ' את גולן טלקום ואת קבוצת דלק של יצחק תשובה, השותף בקשת.
בן חורין תהיה מנועה מלעסוק ישירות גם בכל הקשור לחדשות 12, וזאת בשל קשרי החברות שלה עם עו"ד דקלה בירן, היועצת משפטית של החברה. בנוסף התחייבה להימנע מעיסוק בכל עניין שעשויה להיות לו השפעה על גופים המושפעים מהרגולציה של משרד התקשורת ושעשויים להיות להם ממשקי עבודה עם בן־חורין אלכסנדרוביץ'. נכון לעכשיו אין ממשק כזה אבל היא תהיה מחוייבת לעדכן את היועצת המשפטית. מדובר על גופים כמו ערוץ הכנסת, גלי צה"ל ועוד.
בן חורין לא תוכל לעסוק בעניינים הנוגעים לכספים שעל הגופים לשלם למשרד התקשורת או כספים שמיועדים לעבור לגופים אלו. עם זאת, תוכל לטפל, במינויים המצויים באחריות השר לרבות בתחום השידורים, ובכלל זה במינויים ברשות השניה ובמועצה לשידורי כבלים ולווין, וכן במהלכי חקיקה הנוגעים למבנה גופי האסדרה בתחום השידורים. בן־חורין תיכנס לתפקיד באופן ב־1 ביולי, לאחר חפיפה עם המנכ"ל היוצא, נתי כהן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז יוצא שהיא לא תוכל לעשות כלום! שימו מישהו אחר (ל"ת)
    מה זה 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אז מה תעשה בתפקידה?
    פזית 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סחטנות תקשורתית הביתה. תביאו אנשים ראויים בלי ניגוד אינטרסים. העיקר מציקים לתאגיד. חטא היוהרה.
    סגור