שיווק ופרסום

קמפיין דיגיטלי חדש: מתייגים באינסטגרם ומצילים חיים

הקמפיין "הסיפור ממשיך" ,של פייסבוק ישראל ומרכז ההשתלות, מחבר לראשונה בין סיפוריהם של תורמים למושתלים באמצעות תיוג תמונות באינסטגרם. המטרה: עידוד האוכלוסייה לחתום על כרטיס אדי
אילן שניג |  1
פייסבוק ישראל ומרכז ההשתלות בקמפיין משותף (צילום פייסבוק/כרטיס אדי, freepik)
המרכז הלאומי להשתלות ופייסבוק ישראל בקמפיין משותף לעידוד חתימה על כרטיס אדי . הקמפיין "הסיפור ממשיך" מחבר לראשונה בין סיפוריהם של תורמים למושתלים על ידי שימוש בפיצ'ר תיוג תמונות באינסטגרם. התיוג אמור להמחיש את המשמעות האדירה שיש לתורם אחד על חייהם של אנשים רבים.
הקמפיין ,בשיתוף שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר, מביא בין היתר  את סיפורם של נילי דרוקר ששון ז"ל, מלכת היופי לשעבר ויאיר יחזקאל חלבלי ז"ל, שנפטר בתאונת צלילה,  לצד טירן חמצני מושתל ריאות וגל קורין מסיקה מושתלת לבלב, שחייהם ניצלו בזכותם.
נכון להיום, בישראל ישנם קרוב למיליון  חתומים על כרטיס אדי המהווים כ-15% מהאוכלוסייה הבוגרת. במקביל ישנם כ- 1200 חולים המחכים לתרומת איברים. כל אדם מגיל 17 ומעלה יכול לחתום על כרטיס אדי ללא קשר למצבו הבריאותי. מדינת ישראל היא הראשונה בעולם שמעניקה לחותמים על כרטיס אדי ולקרוביהם עדיפות ברשימת ההמתנה להשתלה, אם יזדקקו חלילה להשתלה בעתיד.
 
קראו עוד ב-ice
אודי אביטל, מנהל קריאטיב פייסבוק ישראל: "קמפיין ׳הסיפור ממשיך׳ בשיתוף משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר,  עושה שימוש פשוט בפיצ׳ר התיוג על תמונה באופן שממחיש לכל אחת ואחד עד כמה משמעותית תרומת איברים של אדם אחד על חיים של אנשים רבים.  הקמפיין מחבר בין אלו שאינם לאלו שחייהם ניצלו בזכותם ומחדד לנו עד כמה פלטפורמה כמו אינסטגרם יכולה לבטא חיבור אמיתי ואותנטי בין אנשים, רעיונות והובלה לשינוי".
ד"ר תמר אשכנזי, מנהלת המרכז הלאומי להשתלות: "צוות המרכז להשתלות נרגש מהמחווה לקידום ההשתלות בישראל באמצעות קמפיין החתימה על כרטיס אדי. הקמפיין מציג באופן ברור ומוחשי את הקשר בין חתימה על כרטיס אדי לבין הצלת חיים. כולנו תקווה להמשיך ולרתום את החברה הישראלית למשימה החשובה ולהמחיש כי חתימה על כרטיס אדי היא חתימה לחיים".
לחתימה על כרטיס אדי: bit.ly/adi_card
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עולמי
    מימון קלאסי 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלק עולמי
    סגור