שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: לאן נעלמו הנינג'ות? אמזון פריים וידאו בפרטנר טיוי
הנינג'ות התכנסו לפרסומת משותפת של פרטנר בשיתוף משרד הפרסום מקאן, מה שהביא לקידום ההשקה של אמזון פריים וידיאו לפרטנר בדרך יצירתית וקלילה, כמו שבישראל אוהבים. זו פרסומת השבוע של ice
פרטנר ומשרד הפרסום מקאן יצאו בפרסומת חדשה שמשיקה את הגעת אמזון פריים וידיאו לפרטנר, מי שהשתתף בפרסומת הם כוכבי נינג'ה יובל שמלא, אלכס חזנוב, גיל מרנץ, יוסי בן יוסף וספיר מאיר פישלזון. פרסומת מקורית ומרעננת בה כוכבי נינג'ה שכל מה שהם רוצים זה רק לרבוץ מול המסכים: "האימונים יחכו קצת" אומר שמלא ולאחר מכן נצפה על הכורסא אוכל גלידה. הפרסומת המקורית הדביקה אותנו למסך ואת האמת? אהבנו.
בסופו של דבר, אחרי שנה שכולנו ראינו כל סדרה אפשרית בטלוויזיה, זה בדיוק הזמן לתכנים חדשים. פרטנר, שתמיד מביאים את הדבר הבא בטלוויזיה, מביאים גם הפעם את הבשורה בעולם התוכן עם אמזון פריים וידאו, פלטפורמת תוכן מהצומחות בעולם עם מגוון תכנים איכותי ועצום שלא כ"כ מוכרים לקהל הישראלי. אז יצאנו עם הבטחה שעם אמזון פריים וידאו, גם הנינג'ות, הספורטאים הכי על-אנושיים בישראל - לא יוכלו לזוז מהטלוויזיה.
ולשמחתנו, יצא קמפיין חזק, כמעט כמו יובל שמלא.
היה ממש כיף
כראוי לשיר של Backstreet boys רצינו ריקוד סיום מפוצץ. אבל מה לעשות שהנינג'ות שלנו יושבים על כורסאות? אז החלטנו לעשות ריקוד כורסאות, ותאמינו לנו שלגרום לנינג'ות לרקוד בכורסאות לייזי בוי זה דבר מאתגר.
מנכ"ל: נדב פרסמן
סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
מנהלי קראייטיב: אסא קרן, יונתן טייטל
קופי: קובי לביא
ארטיות: שירן דמרי, אלינה שוורץ
סמנכ"לית לקוחות: דפנה אנגל
סופרוויזרית: דניאל אוחיון מידן
תקציבאית: ירדן אלבוחר
סמנכ"לית אסטרטגיה : אתי עבדי
מנהלת אסטרטגיה: רותם בריגה מנצור
אסטרטגיה: מיכל גלברד
מנהל מחלקת הפקה: גלעד גדיש
הפקה: רועי ישראל
סטודיו מקאן תל אביב
UMD : עמית כלפון, אלמוג אהובן, אביעד אשכנזי
יוניברסל מקאן : דורון זכאי, מור בר
בימוי: שחר סגל
חברת הפקה: POV
עיבוד מוזיקלי: סתיו בגר
סמנכ"לית שיווק ושירות פרטנר: תרי ישכיל
מנהלת אגף מרקום פרטנר: מאיה סלמון
מנהלת תחום פרסום פרטנר: מירי מלמד
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מביךמביך 04/2021/11הגב לתגובה זו0 0פרסומת שאולי מצליחה אבל הופכת את הבטן ערכיתסגור