שיווק ופרסום

קרן מור חוזרת למסכים: זה הקמפיין החדש בו תככב

בית ההשקעות מור בחר בקרן מור להוביל את הקמפיין שלה שיכלול תשדירים בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות. הקמפיין מושק במקביל לפתיחת קרן הפנסיה הנבחרת של החברה-הבת, מור גמל ופנסיה
מערכת ice |  1
קרן מור (צילום שי פרנקו)
קרן מור, השחקנית והקומיקאית הישראלית, זוכת פרס התיאטרון ופרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, היא הפרזנטורית החדשה של מור בית השקעות, ותוביל את פעילות הפרסום של הקבוצה.
בית ההשקעות בחר בשחקנית להוביל את הקמפיין, שיכלול תשדירים בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות. הקמפיין מושק במקביל לפתיחת קרן הפנסיה הנבחרת של החברה-הבת, מור גמל ופנסיה.
 
לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות, יש גם אג'נדה חברתית מאחורי המהלך: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב. לצד זאת, אנו מקווים שנוכחות נשית בתשדירים של גופים פיננסים תסייע לשבירת הפרדיגמה המגדרית של עולם ההשקעות. אנו שמחים וגאים לצרף את קרן למשפחת מור בית השקעות".
מור בית השקעות, שמנהל נכון ל-15 במרץ 2022 כ-68.3 מיליארד שקלים, הוקם בשנת 2006 ונסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל משנת 2017. הקבוצה, שנהנית מצמיחה משמעותית, מציעה קופות גמל וקרנות השתלמות, קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, קרנות השקעה ללקוחות כשירים וקרן פנסיה שפעילותה מתחילה השבוע.
חברת הגמל וההשתלמות של מור הובילה בשנת 2021 את הגיוסים עם גיוס כספים ממתחרים (העברות נטו חיוביות) שהסתכמו בכ-12.9 מיליארד שקלים. המגמה ממשיכה גם בשנה הנוכחית, עם צבירה נטו חיובית של כ-3.7 מיליארד שקלים בחודשיים הראשונים של 2022. 
סמנכ"לית שיווק: הדר רז
משרד פרסום: סיטימדיה
במאי: אוהב פלנץ
הפקה: אוג הפקות
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עורך גאון
    משה 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרן מור לקרן מור…וואהו, ליהוק מתבקש. ועורך הידיעה יכול לסמן וי על שנינות וחדות עין. מור ומור…וואלה, יש לכם עורך גאון.
    סגור