מינויים

מינויים חדשים בבית ההשקעות: זה המנכ"ל החדש

המנכ"ל, שמאחוריו ניסיון של קרוב ל-25 שנה בתחום הביטוח והפיננסים, במהלכן שימש, בין היתר, יכהן כמנכ"ל בית ההשקעות GlobalNET ויממש את אסטרטגיית הצמיחה של החברה
מערכת ice | 
דן דובר ואוהד וייגמן (צילום יחצ)
GlobalNET, בית השקעות גלובלי מומחה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות, הודיע על סבב מינויים לקראת מהלכים משמעותיים. אוהד וייגמן שכיהן עד כה כמנכ"ל החברה יקודם לתפקיד היו"ר, תפקיד שמילא עד כה דן דוברי.
דוברי, עבר לפני מעל שנה לצורך פיתוח העסקים החדשים באירופה ובבריטניה. וייגמן, אחד מבעלי המניות בחברה בעל ניסיון של קרוב ל-25 שנה רובם בגופים מוסדיים, יוביל כיו"ר את הפיתוח העסקי והתרחבות קבוצת GlobalNET בתחומי הגמל והאשראי.
בכוונת הקבוצה להתרחב בתחום קופות הגמל בניהול אישי (קופות IRA) והאשראי הצרכני, ומתכננת מספר מהלכים אסטרטגיים בתחומים אלה בתקופה הקרובה.
המינוי של אילוז, נועד לסייע ל-GlobalNET להמשיך ולהעצים את מגמת הצמיחה המשמעותית, שבית ההשקעות רושם בשנים האחרונות ועתיד להוביל אותו למספר מהלכים משמעותיים מאוד. כבר כיום בית ההשקעות מעניק מגוון רחב של פתרונות פיננסיים גלובליים, בדגש על השקעות אלטרנטיביות עם מתאם נמוך ככל הניתן לשוקי ההון, המיועדים הן למשקיעים מקצועיים והן לכלל הציבור בישראל.
בשנה שעברה השיקה הקבוצה תעודות המאפשרות השקעה במגוון קרנות השקעה גדולות בעולם, המשקיעות בנכסים לא סחירים ובפיזור רחב. התעודות משווקות על ידי חברת שיווק ההשקעות המחזיקה ברישיון מתאים מטעם רשות ניירות ערך.
במציאות כיום בה שווקי ההון תנודתיים ולא יציבים, עולה יותר ויותר הצורך בקרב ציבור המשקיעים והחוסכים, לגוון ולפזר את תיק ההשקעות שלהם. אפיקי ההשקעה האלטרנטיביים, שמציע בית ההשקעות, נותנים לכך מענה, כשהם מסייעים ליצירת תשואה ו/או הכנסה ברמות סיכון נמוכות. 
מטרת GlobalNET היא לסייע למשפחות לעמוד ביעדים הכלכליים בכבוד ובביטחון, באמצעות פתרונות פיננסים המייצרים אף הכנסה נוספת. בית ההשקעות עושה זאת, בין היתר, באמצעות איתור והקמה של קרנות השקעה בינלאומיות, ברובם גם מושקעים גופים מוסדיים גדולים מהארץ ומהעולם, תוך התחשבות בפרופיל הסיכון התואם את היעדים הספציפיים של כל משפחה בתנאי השוק הנוכחים. הצוות הניהולי של החברה מורכב מאנשי מקצוע מתחום שוק ההון, הביטוח והפנסיה בישראל עם עשרות שנות ניסיון מצטבר.
 
אוהד וייגמן, יו"ר GlobalNET: "זו זכות גדולה עבורי להוביל את אחד מבתי ההשקעות המשמעותיים והצומחים ביותר בישראל. יחד עם צוות המומחים והשותפים, עתיר הניסיון, שמקיף את GlobalNET אני מאמין שנוכל להמשיך ולספק את הפתרונות הפיננסיים המתקדמים בישראל. דברים גדולים עומדים על הפרק עבור קבוצת GlobalNET ואני מאמין שבקרוב מאוד, נשיק פלטפורמות ומוצרים חדשים שיאפשרו לנו להגיע להרבה משפחות בישראל. אני מברך את גיא על כך שבחר להצטרף ולנהל את החברה. אני סמוך ובטוח שיביא איתו את כל הניסיון למימוש התוכנית האסטרטגית של החברה, להפוך לאחד מהגופים המוסדיים הגדולים והמשפיעים בישראל."
דן דוברי, מייסד שותף ב-GlobalNET: "המינויים של גיא ואוהד הם נקודת ציון משמעותית וחשובה מאוד עבורנו, כשאנחנו נמצאים בשלב של צמיחה משמעותית. הניסיון, הכישורים והידע הרב שהם מביאים איתם, יכולים לסייע לנו להתרחב ולספק פתרונות פיננסיים שטרם נראו כמותם בישראל. המגמה המסתמנת כיום של מעבר של ציבור החוסכים והמשקיעים לעבר ההשקעות האלטרנטיביות, היא נכונה והכרחית ויכולה לסייע לתיק ההשקעות שלהם להיות עמיד יותר בפני הטלטלות וחוסר היציבות שנרשמת בשווקי ההון לאחרונה".
גיא אילוז, מנכ"ל  GlobalNET ישראל: "אני מודה על האמון ונרגש להוביל את החברה להתרחבות המתוכננת. זו זכות גדולה להיות בצומת של שינוי מהותי בענף הפיננסי, שיותר ויותר משפחות מבינות את הצורך המהותי בהשקעה בקרנות אלטרנטיביות, ומכאן הגידול המשמעותי של החברה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה