קריירה ולימודים

בגלובלנט מגייסים עובדים ושוכרים קומה שלמה במגדל בבני ברק

המשרדים החדשים יהיו פרוסים על פני שטח של 808 מ"ר בקומה ה-24 במגדל הכשרת הישוב ברובע העסקים והמסחר BBC, שנמצא במפגש הערים בני ברק ורמת גן על פני 900 דונמים

מערכת ice | 
אוהד וייגמן ודן דבורי גלובלנט (צילום אפי יוספי)

קבוצת גלובלנט תעתיק את משרדיה ממגדל אטריום שברמת גן למגדל הכשרת הישוב בבני ברק כדי לגייס עובדים נוספים ולהרחיב את היקף הפעילות, כך על פי הודעת הקבוצה היום (ראשון). המעבר מתבצע כדי לאפשר את הגידול וההתרחבות בכוח האדם עם הגידול המשמעותי בהיקף העובדים וגיוסי הכספים ההולכים וגדלים בכל אחת מהקרנות.
המשרדים החדשים של החברה יהיו פרוסים על פני שטח של 808 מ"ר בקומה ה-24 מתוך 40 קומות של מגדל המשרדים והמסחר היוקרתי. הבניין החדשני צופה למגדלי הבורסה המפורסמים ונמצא ברובע העסקים והמסחר ה-BBC, שנמצא במפגש הערים בני ברק ורמת גן על פני 900 דונמים.
 
ע"פ התוכניות מתחם BBC, יכלול כ-15 מגדלי משרדים ומסחר בשטח כולל של 660-550 אלף מ"ר, וכבר כיום הוא כולל נגישות רחבה לכבישים מהירים ותחבורה ציבורית, שמחברת אותו לערי המרכז הסמוכות. המעבר של עובדי גלובלנט אל המשרדים החדשים צפוי להתרחש באמצע חודש מרץ 2022.
דן דוברי, יו"ר קבוצת החברות של גלובלנט: "המעבר לבניין המשרדים החדש, הוא חלק מהתרחבות הפעילות שלנו בייחוד בשנתיים האחרונות, בהן ראינו יותר ויותר מעבר של לקוחות אל השקעות אלטרנטיביות. מתחם ה-BBC שכולל אקו-סיסטם עסקי רחב, יהיה נגיש מאוד להגעה של לקוחות לפגישות, שיתופי פעולה וחיבורים עסקיים שיקדמו אותנו עוד בתהליכי ההתרחבות והצמיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה