רכילות עסקית

בעלי בית ההשקעות "גלובלנט" אירח 40 אנשי מקצוע באוקספורד

כארבעים מתכננים פיננסים וסוכני ביטוח מישראל יצאו לעיר אוקספורד באנגליה להשתתף בסמינר של שלושה ימים שארגן צוות ההנהלה של בית ההשקעות גלובלנט
מערכת ice |  1
כנס גלובלנט אוקספורד (צילום יחצ)
בשבוע שעבר אירחו דן דוברי ואוהד וייגמן, הבעלים של בית ההשקעות גלובלנט, 40 אנשי מקצוע ישראלים בעיר אוקספורד באנגליה. יחד עם צוות ההנהלה של החברה הם ארגנו קורס של 3 ימים, שהעניק ידע ופרקטיקה בעולמות התכנון הפיננסי וההשקעות האלטרנטיביות.
במסגרת הביקור נערך גם סיור בנכסים שמנהלת גלובלנט כחלק מקרנות ההשקעה האלטרנטיביות שלה בעולמות הדיור המוגן והנתמך בבריטניה.
הקורס עסק בתורת ההשקעות האלטרנטיביות, בהתאם למתודות העבודה האקדמיות העדכניות ביותר. בין הנושאים שנדונו בקורס: "הבנת שפת השווקים הפרטיים" (Private Equity), אסטרטגיות הערכת שווי נכסי נדל"ן, מינוף ומכירה של נדל"ן, מבט חדש על מבנים פיננסים, כגון: חשבונות IRA, השקעות בעולם הבריאות, מגה טרנדים בעולם ההון הפרטי, הערכת השקעות חלופיות - הון פרטי, חוב פרטי, קרנות גידור ונדל"ן - וזיהוי האלמנטים המגדירים שלהן, כגון: גודל, סיכון ונזילות, פיתוח האמון והיכולת להעריך אפשרויות השקעה פוטנציאליות ולמקסם את ערך תיקי ההשקעות, השקעה באשראי בר קיימא לאבטחת תיק ההשקעות, אסטרטגיות לבחירת השקעות חלופיות ועוד.
פרופ' לודוביץ פליפו, חוקר ומומחה עולמי מבית הספר SAID, באוניברסיטת אוקספורד, כותב רב מכר "הון פרטי בעירום" היה בין מרצי הקורס.
דן דוברי, יו"ר בית ההשקעות "גלובלנט" מסר כי "קבוצה מדהימה ומוכשרת של אנשי מקצוע ישראלים באנגליה ובאוניברסיטה. זוהי תחילת הדרך בנכונות שלנו להעניק ערך ולשתף את השוק ואנשי המקצוע בידע הצבור שלנו, במטרה לעזור לאזרחי ישראל לחיות חיים של ביטחון וכבוד"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה קטע... הם בלי מסכות.
    רן 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבתי שיש מגיפה שמשתוללת
    סגור