שיווק ופרסום

זו הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית

כך עולה מדירוג הצופים מבין הפרסומות שעלו לשידור בחודש אפריל בערוץ הטלוויזיה הערבי: קמפיין רשת סולתם במקום הראשון, אל המקום השני הגיעה הפרסומת של רשת ביג סייל בקיבוץ מזרע ובמקום השלישי קמפיין רשת קפה נח’לה
מערכת ice | 
סולתם (צילום צילום מסך)
קמפיין רשת סולתם לקידום כלי בישול ואביזרי מטבח איכותיים היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש אפריל, כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice. 
 
הפרסומת המנצחת של רשת סולתם, בהובלת משרד הפרסום אסוואק, מבקשת לקדם את אביזרי המטבח האיכותיים של הרשת, הידועה בכלי הבישול והמטבח המקצועניים שהיא מציעה. הקמפיין של הרשת נוגע ללב של החברה הערבית בישראל ויוצר חיבור בין המטבח הערבי המפורסם והדומיננטי בשילוב המוצרים המתקדמים והאיכותיים של סולתם. 
 
למקום השני הגיעה הפרסומת של למקום השני הגיעה פרסומת חדשה על המבצעים של רשת 'ביג סייל' בקיבוץ מזרע שבעמק יזרעאל. הפרסומת הציגה את שלל המבצעים שנערכו למוצרים המובילים: מזגנים, תנורים, מקררים, טלוויזיות ועוד. 
 
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא פרסומת של מותג הקפה נח’לה, המציעה קפה שחור אותנטי ואיכותי עם פרסומת שעושה חשק לכוס קפה אמיתית. 
 
לאחרונה דיווח כי ערוץ הלא TV (אפיק 30) מקבוצת Panet יכנס כחבר רשמי בוועדת המדרוג. בנוסף, מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 23% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.

קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה