שיווק ופרסום

לידיעת אדיר מילר: משרד יחסי ציבור חדש למכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות בחרה בקבוצת דבי תקשורת למתן שירותי יחסי ציבור, ותנוהל תחת סמנכ"לית ממשל ותקשורת במכבי שיר כהן ודובר מכבי אורדן סוחמי
מערכת ice |  1
משה דבי יו"ר דבי תקשורת (צילום אסנת רום)
קבוצת דבי תקשורת נבחרה לספק שירותי יחסי ציבור למכבי שירותי בריאות, ותנוהל תחת סמנכ"לית ממשל ותקשורת שיר כהן ודובר מכבי אורדן סוחמי.
תיק מכבי שירותי בריאות ירוכז ע״י יועצת התקשורת הודיה שחר, לצד סמנכ"ל הלקוחות מיכאל מושקוביץ.
מכבי שירותי בריאות, אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל בחרה בקבוצת דבי תקשורת למתן שירותי יחסי ציבור. מכבי מונה למעלה מ-2.5 שני מיליון חברים ונחשבת לארגון מרכזי במערכת הבריאות בישראל.
 
משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה, מסר: "קבוצת דבי נרגשת מאוד לקראת העבודה המשותפת עם מכבי שירותי בריאות, ארגון המייצג חדשנות, מקצועיות וחשוב לא פחות – מלא בצוותי רפואה מומחים. כל אלו הופכים אותו לארגון בריאות מוביל בישראל, ואנו גאים על הבחירה בנו ובטוחים שיחד נגיע להישגים חדשים".
סמנכ״לית ממשל ותקשורת של מכבי שירותי בריאות, שיר כהן: "אני מברכת על הצטרפותה של קבוצת דבי למכבי שירותי בריאות. יחד נמשיך ונוביל את המאמצים לקידום מערכת הבריאות בישראל, ונקדם את הרפואה המונעת ורפואה מותאמת אישית לטובת בריאותם של כלל אזרחי המדינה".
קבוצת דבי, מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית, הוקמה לפני כ-18 שנים על ידי משה דבי. הקבוצה התרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. החברה מנוהלת על ידי המנכ"ל נדב ברקוביץ' והיא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman). הקבוצה מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות מובילות ממגוון מגזרים, כגון יוניליוור, NVIDIA, פאלו אלטו נטוורקס, קימברלי קלארק, IBM, רשות החדשנות ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זאת לא ההיא שהתחתנה במשרד של ביבי בקורונה?
    אלדד 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתפשרים במכבי
    סגור