בריאות

מכבי שירותי בריאות ברכש חדש: זו המשנה החדשה למנכ"ל

ענת ליכטיג-אחיעז מונתה למשנה למנכ"ל וראש חטיבת שירות ושיווק במכבי שירותי בריאות
מערכת ice | 
ענת ליכטיג אחיעז (צילום גיל חרמוני)
ענת ליכטיג-אחיעז מונתה למשנה למנכ"ל וראש חטיבת שירות ושיווק החדשה במכבי שירותי בריאות. ליכטיג-אחיעז בת ה-44 שימשה בתפקידה האחרון במשך שלוש שנים כמשנה למנכ״ל וכמנהלת חטיבת שירות ומשאבים בחברת מגדל ביטוח, ולפני כן כמנהלת ענף בקרה וניהול סיכונים בבנק דיסקונט, בו עבדה כ-8 שנים. ליכטיג-אחיעז מחליפה בתפקידה את עופר חברוני.
ליכטיג-אחיעז מגיעה עם ניסיון רב שנים בעולמות השירות, פניות הציבור וחווית לקוח, ותחתיה יפעלו מערכי השיווק, השירות, חווית מטופל ודיגיטל, מוקדי השירות והמידע, סקטור המינהל, ופניות הציבור. ליכטיג-אחיעז בעלת תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. 
מנכ״לית מכבי סיגל דדון-לוי התייחסה למינוי ואמרה: ״אני מודה לעופר חברוני על העשייה בתפקידו ומאחלת לו הצלחה בדרכו החדשה. אני מברכת על מינויה של ענת ליכטיג-אחיעז, שמביאה עמה ניסיון רב שנים בתחומי הניהול והשירות וכן יכולות אישיות גבוהות. ענת מצטרפת לשדרת הניהול הבכירה של הארגון ואני מאחלת לה הצלחה רבה בתפקידה״.
 
ענת ליכטיג-אחיעז מסרה לאחר מינויה: "בתום תקופה של שלוש שנים מלאות עשיה וענין רב במגדל ביטוח, ברצוני להודות למנכ״ל ולהנהלת מגדל, ליו"ר ולחברי הדירקטוריון ובראש ובראשונה למנהלים והעובדים המדהימים בחטיבת שירות ומשאבים שבלעדיהם לא היינו צולחים את האתגרים הרבים עימם התמודדנו. עם הרבה גאווה וסיפוק, אני ממשיכה לאתגר הבא, נרגשת מאד עם הצטרפותי למכבי שרותי בריאות, מודה ומצפה להזדמנות לעמוד באתגרים הרבים העומדים בפניי ובפני החטיבה. אני רוצה להודות ליו״ר מכבי מר רן סער ולמנכ״לית מכבי סיגל דדון-לוי על האמון שנותנים בי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה