שיווק ופרסום

משה פרץ וסנו חוטפים אש מהעיתונאית הוותיקה: "לא הריח שקיוויתם"

העיתונאית הוותיקה לינוי בר גפן שמה לב למשהו לא נעים בפרסומת שרצה לאחרונה: "חברים ב"סנו", הפרסומת שלכם לנוזל כביסה עם משה פרץ שמגיע לכבס עם נשים (כמובן...) מפונות במלון? לא נראה לי שהיא מדיפה את הריח שקיוויתם"
מערכת ice |  1
משה פרץ (צילום פייסבוק/ משה פרץ)
בתקופה זו, רוח ההתנדבות מקיפה את הנזקקים וחברות רבות נוספות נרתמו למאמץ התרומות למען ולטובת תושבי ויישובי הדרום. חברת סנו תרמה אלפי מוצרים בכל הקטגוריות ובכל המותגים, לתושבי הדרום, לחיילי צה''ל ולמרכזי הסיוע והפיקה פרסומת מושקעת עם משה פרץ המדברת על הנושא.<
אבל העיתונאית הוותיקה לינוי בר גפן שמה לב למשהו לא נעים: "חברים ב"סנו", הפרסומת שלכם לנוזל כביסה עם משה פרץ שמגיע לכבס עם נשים (כמובן...) מפונות במלון? לא נראה לי שהיא מדיפה את הריח שקיוויתם".
 
במקביל, לצד התרומה של סנו גם חברת ההיי טק 'מטריקס' ועובדיה תרמו יחד 800 אלף שקל, שהועברו באמצעות פורום העסקים לתמיכה בתושבי עוטף עזה. חברת 'פריוריטי' הקימה חמ"ל התנדבות לעובדים לתרומה לקהילה.

התרומה שלהם כוללת רכישה של ציוד לילדי מפוני העוטף, כולל איסוף פריטים לחיילים בשטח, תרומת דם למד"א ותורמת 400 מנות לעמותת אח"י אשר מעניקה מזון לחיילים בשטח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מבין
    משה 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לינוי-זה מה שמפריע לך?לא מבין אותך...
    סגור