פרויקטים

"הזמן הכי טוב לרכוש דירה היה לפני חמש שנים" – עבור רוב הישראלים חלון הזמנים לקניית נכס הולך ומצטמצם

בפרק החמישי של #מה_בנדלן? נדבר על עליית הריביות של בנק ישראל, איך זה ישפיע על שוק הדירות והמשכנתאות, ויחד עם הפרשנית, עו"ד בלה ברדה ברקת, ננסה להבין איך נראית בנייה ירוקה במיטבה ואיך היא תציל את הכדור שלנו?


קרדיט צילום הדמיות: Viewpoint
ביום שלישי, 21.6 בשעה 21:00 -  עו"ד בלה ברדה ברקת יחד עם מרב מילר, מגישת תכנית, יגיעו יחד לטוקהאוס שבתל אביב, להרצאה מרתקת, מעשירה ופרקטית, עם כל העדכונים החמים על השקעות נדל"ן
לכרטיסים לחצו כאן!

עליית הריביות בבנק ישראל, זו שהגיעה לאחר המקבילה הפדרלית בארה"ב, לא הפילה אף אחד מהכיסא. לאור אינפלציה הולכת וגואה, היה זה צעד צפוי מראש. מי שלא צפה את זה, אלו רוכשי הדירות ולוקחי המשכנתאות שגילו, בבוקר בהיר אחד, כי ההחזר החודשי שלהם מקפץ בעוד כמה מספרים.
"כמובן שיש לשים לב לעליית הריביות ולהוסיף את זה לטבלאות האקסל שלכם" אומרת עו"ד בלה ברדה ברקת, מומחית לעירוניות והשקעות בנדל"ן.  "בעת השקעה ברכישת נכס, חשוב לוודא שאכן השכירות תוכל להחזיר את המשכנתא"
עורכת הדין בלה ברדה ברקת מלווה משקיעים המעוניינים להשקיע בנדל"ן למגורים בישראל. בניית תכנית אסטרטגית מתוך ראייה לטווח ארוך ותוך התייחסות לצורכי המשקיע ושאיפותיו לעתיד. ליווי כולל שת"פ עם עורכי דין בתחום דיני המקרקעין, המיסים והמשפחה, יועצי משכנתאות וחברת מימון למשקיעים הממנפים נכסים קיימים.

צפו בפרק המלא!