רכב

רכב חשמלי: זה הדגם החדש שצלח את התקנות המחמירות

דגם ה- Aiways U6 SUV-Coup? החדש מסיים את מבחני החורף לתקינה האירופית בהצלחה רבה.  Aiways השלימה לדגם החדש והמסקרן שלושה חודשים של בדיקות חורף מפרכות
מערכת ice | 
הדגם החדש של Aiways
הכירו את הדגם החדש והמסקרן של Aiways , כאשר החברה מדווחת כי סיים בהצלחה מרובה את מבחני החורף לתקינה האירופית המחמירה. המבחן ההנדסי המקיף בחן את ביצועי הסוללה של ה- U6 SUV-Coupé בקור קיצוני, כולל בדיקה של מערכות הכוח, ההיגוי, הבלימה, המתלים והחשמל ונסיעה של 15,000 קילומטרים בטמפרטורות מתחת למינוס 30 מעלות צלזיוס.
 
נוחות המשתמש היא בחזית פיתוח מוצרי Aiways, וכל מרכיב של בדיקות החורף נועד לספק חווית משתמש יוצאת מן הכלל עבור הבעלים העתידיים של Aiways U6 SUV-Coupé החדש. מהירויות טעינה משופרות, חיי סוללה ממושכים וטווח מצוין, הם גורמים מכריעים בעת שימוש הסוללה ברכב חשמלי, והביצועים החזקים הללו בכל מרכיבי מבחן החורף ממחישים את המומחיות הטכנית של Aiways.
רכב ה-SUV-Coupé U6 יימכר בשווקים המקומיים והבינלאומיים של Aiways בחציון השני של שנת 2022. הדגם המעוצב מיועד לאנשים המחפשים פתרון לניידות אקולוגית בעיצוב הייטקיסטי, סטייל, ואיכות שאינה מתפשרת.
 
ד"ר אלכסנדר קלוז, סמנכ״ל Aiways שווקים בינלאומיים, אמר: "המסע האירופי של Aiways רק מתחיל. עם הצגת רכב השטח U5 בשנת 2020, Aiways הפכה ליצרנית הרכב הסינית הראשונה שהביאה רכב EV לאירופה. כעת אנו מוכנים להמשיך עם ההצלחה הזו עם עוד דגם שממלא את שאיפות המותג שלנו. ה-U6 SUV-Coupé החדש מסמן את השלב הבא בצמיחת החברה, ומבחנים הנדסיים כמו זה מבטיחים את מובילות המותג בבמה הבינלאומית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה