רכב

מהפכת הרכבים הסינית: זה הרכב החשמלי החדש שבדרך לישראל

מטרו מוטר ביצעה מהלך אסטרטגי משמעותי, כשחתמה על הסכם זכיינות עם מותג רכב סיני. אילו דגמים יגיעו לארץ?
מערכת ice | 
רכבים חשמליים (צילום unsplash)
מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי הגדולה בישראל, הודיעה כי תרחיב את פעילותה בתחום ענף הרכב החשמלי, זאת לאחר שחתמה השבוע על הסכם זכיינות ושיווק של רכבי המותג הסיני Leapmotor. במעמד החתימה שהתקיים באון ליין, נכחו כל בכירי החברה ובראשם מנכ"ל מטרו מוטור תומר קומרוב, כמו גם מנכ"לי המכירות והשיווק הבינלאומיים של תאגיד הרכב הסיני. במטרו, שנבחרה על ידי החברה לייצגה בישראל, רואים בהסכם מול החברה הסינית מהלך אסטרטגי עם מנוע צמיחה עצום.
 
החברה נערכת לכניסה לשוק, ובשבועות הקרובים תתחיל בהקמת אולם התצוגה המרכזי ומרכז שרות. בשני המתקנים ישולבו חווית לקוח עם יכולת מקצועית מהמתקדמת בעולם. במסגרת ההסכם, יגיעו בשלב הראשון לארץ שלושה דגמים כאשר החברה הסינית צפויה בשלוש השנים הקרובות להשיק עוד מספר דגמים נוספים שפונים אל מרכז השוק. בסוף 2021 חתמה מטרו על הסכם הפצה עם יצרן מכוניות היוקרה תוצרת KARMA ששיווקם יחל במקביל לקראת רבעון 4.
 
תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "ההסכם עם LEAPMOTORS והכניסה לתחום הרכב הוא מנוע צמיחה משמעותי וצעד נוסף בהפיכתה של מטרו לחברה שמציעה פתרונות תחבורה בכל התחומים. מטרו מתכוונת להרחיב את פעילות הרכב בחברה ולהוות שחקן משמעותי גם בתחום זה. בכוונתנו לרכז את כל המשאבים הנדרשים על מנת להיות גורם משמעותי בשוק הרכב בישראל בשנים הקרובות".
כעת נותר להמתין ולראות את ההשפעה של הדגמים החדשים מבית התאגיד הסיני על שוק הרכב בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה