רכב

מהפכה בתחבורה הציבורית: זה השירות החדש באפליקציית MOOVIT

מעתה, תוכלו להשתמש ב-Moovit ולשתף איתו את המסלול, צעד אחר צעד. תוכלו לשתף עם חברים שלכם את המסלול גם אם הם אינם משתמשים באפליקציית Moovit
מערכת ice |  1
נתיב תחבורה ציבורית (צילום דוברות נתיבי איילון ; לביא תצלומי אוויר)
באפליקציות התחבורה הציבורית השיקו פיצ'ר חדש בשם "שיתוף' פרטי המסלול שלכם עם חברים", Avatar Moovit Support, שישרת את המשתמשים בדרך ובעיקר אלו שצריכים עזרה בהגעה ליעד מסוים.
בהסבר לפיצ'ר החדש נכתב: "בפעם הבאה שתצטרכו להסביר למישהו איך להגיע למקום מסוים בתחבורה ציבורית, תוכלו להשתמש ב-Moovit ולשתף איתו את המסלול, צעד אחר צעד. תוכלו לשתף עם חברים שלכם את המסלול גם אם הם אינם משתמשים באפליקציית Moovit".
 
כיצד עובד שיתוף מסלול? תחילה, שתפו בקלות את המסלול שלכם לכל יעד באמצעות 3 צעדים פשוטים. תכננו מסלול: חפשו יעד ובחרו את המסלול המועדף עליכם ע"י לחיצה עליו. לאחר מכן ייפתח מסך 'הנחיות מסלול'.
לאחר מכן, עליכם לבחור בכפתור 'שתף' בתחתית המסך על מנת לשלוח את פרטי המסלול. ואז, בחרו באיזו פלטפורמה לשלוח את פרט המסלול - דוא"ל, WhatsApp, Messenger ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוביט אחלה אפליקצייה
    גיל 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפליקצייה מעולה אני משתמש בה בכל טיול באירופה מראה את כל הדרכים להגיע ליעד בכל סוגי התחבורה הציבורית מראה גם את מספר התחנות וכמה תחנות עוד נותרו ליעד,היה נחמד אם יהיה אפשר גם לשלם על הנסיעה בחו"ל כמו בארץ,אני לא משתמש בתחבורה ציבורית בארץ ולכן אין לי רב קו פעם הייתי צריך להוציא רב קו אנונימי ולהטעין אותו בכדי לבצע נסיעה היום זה ממש תענוג משלמים באפליקציה במקום לרכוש רב קו
    סגור