רכב

שביתה בתחבורה הציבורית: אלו האוטובוסים שלא יעבדו

לאחר משא ומתן עם משרד התחבורה שלא הניב תוצאות, האיומים של נהגי האוטובוס התממשו, והם הכריזו מחר על שביתה. אלו האוטובוסים שלא יפעלו
מערכת ice |  2
אוטובוסים אילוסטרציה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
ארגון כוח לעובדים שמאגד חלק מעובדי התחבורה הציבורית הודיע על שביתה מחר בבוקר (שני) בין השעות 5:00-8:30. השביתה באה כמחאה על תנאי העסקתם של נהגי האוטובוסים בישראל, ועל מחסור בכ-4,000 נהגי אוטובוס. 
החברות שישבתו הן סופרבוס ואפיקים תחבורה 2022 (לשעבר אגד תעבורה). בין השאר ישותקו מרבית קווי עוטף ירושלים, המטרונית בחיפה, הקווים בעפולה, טבריה, מגדל העמק וקווים בין עירוניים לירושלים ולבאר שבע.
 
כזכור, גם ארגון נהגי האוטובוסים וההסתדרות הלאומית מחו על תנאי העבודה של הנהגים. צעדי המחאה של הנהגים לקראת השבתה כוללת המשיכו כאשר בשבוע שעבר הונחו במקום מספרי לוחויות הרישוי, לוחיות מחאה נגד שרת התחבורה מרב מיכאלי, שעליהן נכתב: "מרב - 0 - בתחבורה". 
לפני הפגנת הנהגות ביום שלישי שעבר מחוץ לביתה של שרת התחבורה מירב מיכאלי, הודיע ארגון נהגי האוטובוסים כי "לפי התנהלות המשא ומתן ניראה שמשרד התחבורה מנסה למשוך זמן ולא באמת מנסה להביא פתרון למען אלפי הנהגים. אנחנו מאוכזבים מהתנהלות הזו שלא משאירה לנו ברירה אלא לחזור לבית הדין ולצאת לשביתה ענקית שתרעיד את המדינה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מירב מיכאלי את כישלון בתחבורה
    בר דעת 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השרה מירב מיכאלי אוהבת טיקטוק כל היום מתעסקת בטיקטוק לא בתחבורה ציבורית לא במשבר הנהגים לא באיומים של השביתה שתרעיד את המדינה כי בלי נהגים אין תחבורה ציבורית. אבל השרה מירב מיכאלי שהיא אפס בתחבורה מעדיפה למדוד טמפרטורה של המזגן ברכבת ועוד כמה שטויות במיץ שיראו כאילו היא עושה משהוא בשביל להצדיק את השכר המטורף שהיא מקבלת בכנסת. אבל להעלות לנהגים את השכר בעוד כמה שקלים מה פתאום אין כסף לממשלת אוכלי החינם.
    סגור
  • 1.
    למען הציבור
    חזי 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק בתחבורה הציבורית צריך להשבית את כל הארץ על יוקר המחיה לאן היגענו דלק כמעט 8 שקל סולר מתקרב ל10 שקל השם ירחם גזל ציבורי בעליל איך אפשר לחיות ככה במדינתנו במידנת היהודים איפה החמלה איזה לב אבן יש לכם אתם לא יהודים יהודי הוא רחמן טהור קדוש יותר גרועים מהגויים ..העיקר להלחם נגד התורה הקדושה ובעם הלומד תורה..
    סגור