קריירה ולימודים

טלטלה בטיקטוק: בכיר בחברה פוטר מסיבה מוזרה

האם שהיה אחראי לרוב המהלכים הנועזים של טיקטוק בשנה האחרונה פוטר ממנה לאחר שהתברר כי כל אותם מהלכים שעליהם הכריז לא היו חלק מהתוכניות של ההנהלה
יאיר מור | 
טיקטוק (צילום unsplash)
בכיר בטיקטוק הודח לאחרונה בצעד דרמטי, לאחר שראשי החברה מאסו בהתנהלותו ה"פרועה" ללא כל אישור או התייעצות בצוות ההנהלה, כך מדווח העיתון ניו-יורק פוסט.
ניק טראן, סמנכ"ל השיווק העולמי של טיקטוק, הגיע לחברה לפני פחות משנתיים משירות הזרמת הווידאו האמריקאי הולו, אך בחודשים האחרונים הכריז בשם החברה על מהלכים תמוהים יותר ויותר, שהרגיזו את הנהלת החברה עד כדי כך שלבסוף הוא פוטר ממנה.
 
לדברי עובדים בחברה הסינית שהשתתפו בשיחת וידאו בה נכחו 200 עובדים לאחר ההדחה של טראן, בכירי החברה מאסו במה שהם הגדירו כשיווק של האפליקציה באמצעות "תעלולים" שמהווים "הסחות דעת". כך, למשל, ביולי האחרון הוא הכריז על פרויקט "TikTok Resumes", במסגרתו מעלים משתמשים באפליקציה סרטונים עם סיבות להעסיק אותם במטרה למצוא עבודות בחברות שהבטיחו לכאורה להעסיק משתמשים עם טיעונים משכנעים במיוחד; באוקטובר הכריז טראן על פרויקט ליצירת אוסף NFT (אמנות מבוססת קריפטו) בהשתתפות כוכבי טיקטוק כמו הראפר ליל נאז X והחיילת-לשעבר בלה פורץ'; השיא הגיע בחודש שעבר, כאשר הוא הדליף לעיתונות בארה"ב כי טיקטוק יוצאת בפרויקט "מטבח טיקטוק", במסגרתו תציע משלוחי אוכל מ-1,000 מסעדות וירטואליות בארה"ב שיכינו מתכונים שהפכו לוויראליים ברשת החברתית.
בכיר בחברה הדגיש בשיחת הווידאו לעובדים כי אף אחד מהמהלכים הללו לא אושרו מול הנהלת החברה, והוסיף כי "איננו בעסקי המסעדנות, ואיננו מתכוונים להעמיד פנים שבכוונתנו להיכנס אליהם".
החברה מסרה בתגובה לעיתון כי "אנחנו יכולים לאשר שניק טראן אינו בטיקטוק יותר ואנחנו מאחלים לו כל טוב בתפקידיו העתידיים". היא לא הוסיפה דבר לגבי נסיבות הפרידה. עד למציאת מחליף קבוע תמלא את מקומו ונסה פאפאס, סמנכ"לית התפעול העולמית של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה