שיווק ופרסום

טיקטוק במהלך דרמטי: תאפשר ליוצרים לזעזע את הרשת ולהיעלם?

טיקטוק מודיע על פיתוח חדש בסטוריז שאתם מעלים: מעכשיו כל סטורי יוכל להיכנס לפיד ה-"פור יו" ולהיות ויראלי, עד שהוא ייעלם אחרי 24 שעות
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay)
הרשת החברתית הפופולרית TikTok הכריזה על שינוי בתכונת הפיד שלה: מעכשיו סטוריז ייכנסו ל-"פור יו" יחד עם הסרטונים הרגילים. תכונה זו עדיין לא זמינה לכולם בפלטפורמה. מי שיזכה להכניס את הסטוריז שלו לפור יו של כלל המשתמשים כרגע הם רק משתמשים עם תג וי כחול.
לא מזמן טיקטוק הצטרפה לסנאפצ'ט ולאינסטגרם באפשרות להעלות פוסט שנמחק אחרי 24 שעות, שאתם מכירים בתור "סטורי". הפורמט החדש בטיקטוק ייקרא " Quick" . לפני כן, הסטוריז בטיקטוק (שעדיין נקראים (story היו נצפים רק על ידי החשבונות שעוקבים אחרי הפרופיל. העוקבים היו צריכים לפתוח את הדף כדי לראות את סמל הסטורי הקטן בין הפוסטים האחרים.
אולם כעת, כפי שכתב בטוויטר יועץ הסושיאל מאט נבארה, סטוריז יעברו מהפרופיל ויצטרפו לפיד ה-פור יו, יחד עם כל שאר הפוסטים והלייבים בעמוד הראשי בטיקטוק. הדרך להבדיל בין פוסט רגיל לבין סטורי תהיה על ידי סמליל כחול קטן בצד הסרטון שיעיד עליו שהוא "story".
 
השינוי המדובר עשוי להתברר כפחות פופולרי, שהרי סטורי נתפס כמשהו יותר אינטימי ומוקדש לעוקבים, ולא משהו שאתה רוצה לסחוף איתו את הרשת כמו פוסט. עם זאת, יהיה מעניין לראות כיצד הגעתם של סטוריז לפיד הראשי תשנה את הנוף בטיקטוק. מה יעשו יוצרים בטיקטוק עם אפשרות לפוסט ויראלי אך שיכול להיעלם אחרי 24 שעות? האם משפיען רשת יוכל לסחוף את הרשת בפוסט שזמנו קצוב? 
 
בכל אופן, טיקטוק תישאר אחת מהאפליקציות הפופולריות והאטרקטיביות ביותר לשיתוף וצפייה בתכנים, והמיתוג החדש בשם quick, אולי רומז על כוונה שלה למתג את הסטורי כמשהו חדש לגמרי, ושונה מהפורמט שאינסטגרם העלתה לראשונה. נותר לראות אם זה יהיה שינוי לטווח ארוך עבור האפליקציה, שסטוריז ניתנים כעת לצפייה לכולם ולא רק לעוקבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה