קריירה ולימודים

עידן עופר שופך כסף על העובדים, כמה אתם קיבלתם?

סקר המתנות לעובדים לרגל חג הפסח מתפרסם היום וחושף עלייה בסכומי המתנות לחג שהעניקו המעסיקים, עידן עופר שולט בפסגה עם סכום חסר תקדים שיקבלו העובדים לרגל החג
מערכת ice |  7
עידן עופר, תווי שי לחג (צילום פלאש 90/ משה שי, freepik)
סקר חדש שמפרסמת היום חברת "ועדים", שמרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית והחברתית של ועדי העובדים בישראל, מצביע על כך שחברות רבות כבר החלו לחלק את מתנת החג של פסח, ומדובר בהיקף סכומים גדול מאוד שזורם אל העובדים בענפים השונים בימים אלה.
על פי הסקר, ועדי העובדים וההנהלות הזרימו מעל 4.5 מיליארד שקלים, על רכישת מתנות, תווי קניה וכרטיסי מתנה דיגיטליים עבור העובדים. יעקב אלוש, מנכ"ל חברת וועדים, מציין כי על פי הסקר שהקיף השנה מעל 1800 מקומות עבודה, נראה כי "בעל הבית השתגע". הממצאים מצביעים על כך שהוועדים החזקים משכו את כל השוק כלפי מעלה וכי במרבית מקומות העבודה הגדילו השנה את תקציבי השי שיקבלו העובדים.
אלוש מוסיף כי גם כמות העובדים שיקבלו "שי לחג" בשווי גבוה מאלף ומאתיים שקלים מתארכת השנה. הסקר דירג מחדש את שיאני השי לחג. בראש טבלת הדירוג, ממוקמים כמו תמיד הוועדים החזקים. בתחתית ניצבים עובדי הקבלן והגמלאים. חברות היי-טק וסטארט-אפים ממוקמים במקום טוב באמצע.
החברות של עידן עופר שולטות בפסגה, כשמקום העבודה שיעניק לעובדיו את המתנה השמנה ביותר לרגל הפסח הוא מפעלי ים המלח שאם אתם נכללים בין עובדיו תזכו לקבל מתנה בשווי של 3,000 שקלים. במקום השני, עדיין אצל עופר - אדמה מכתשים עם מתנה בגובה 1,800 שקלים.
בקרב הבנקים, הבינלאומי רשם את המתנה היקרה ביותר עם 1,500 שקלים לעובד, והתמקם שלישי בשוק. במקום הרביעי בנק הפועלים שיעניק לכבוד הפסח מתנה בגובה של 1,200 שקלים לעובדים. בנק הפועלים חולק את שווי המתנה עם עובדי משרד ראש הממשלה שיקבלו גם הם מתנה בשווי של 1,200 שקלים.
 
עובדי עיריית רמת גן ועובדי עיריית תל אביב הם עובדי העיריות עם המתנה היקרה ביותר בשווי של 1,100  שקלים. רק מעט פחות מהם מתמקמים עובדי עיריות אשקלון ואשדוד עם מתנות בשווי של 1,000 שקלים לפסח. סכום זהה לאחרונות יקבלו גם עובדי משרדי החינוך, הכלכלה, האוצר והביטחון.
רכבת ישראל תעניק לעובדיה 900 שקלים לחג, ורק לשם השוואה - עובדי אגד יקבלו 300 שקלים בלבד. בין חברות הביטוח, מנורה מבטחים עם המתנה היקרה ביותר עם 800 שקלים לעובד.
עוד מצא הסקר כי 40% מהעובדים העדיפו לקבל לחג מתנה מוחשית, 38% העדיפו לקבל תווי קניה ו- 22% קבלו את השי לחג באפליקציה ייעודית. הסקר בדק ומצא כי מימון התקציב לרכישת השי לחג ממומן ברובו על ידי המעסיק, לפי החלוק הבאה: 75% במימון מלא של המעסיק, 7% במימון וועד העובדים ו- 18% במימון משותף.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פועלים להתקדם מפועלים
    שרה 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הפועלים מחלק כסף לעובדים מהגניבות שהוא עושה , נראה לכם שהם יתנו מהו מהרווחים,זה בנק הפועלים בבנק כזה אתם הלקוחות תמיד תישארו פועלים.
    סגור
  • 5.
    ממש נדבן
    אזרח 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מייבש את ים המלח, חי כמו מלך באנגליה על חשבון נכסים הציבור
    סגור
  • 4.
    איי.סי.אל בהצלחה יישר כח לעובדים
    חלום לעבוד בICL 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולעידן עופר תודה רבה לך
    סגור
  • 3.
    אדמה לא שייכת לעופר
    דרומי 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רצוי לבדוק ולדייק בעובדות.
    סגור
  • 2.
    חוצפה גדולה לתת לעובדי עיריה שי גדול
    גבר גבר 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מציע לשים לב טוב טוב איך מתנהלת העיריה עבורה אתם מצביעים...
    סגור
  • 1.
    אדמה שייכת לעופר???
    משה 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדייק
    סגור
  • שר..האוצר..פנחס..ספיר..הפרסי..נתן..למשפחת..עופר..את..ים
    אחא 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המבין...יבין
    סגור