קריירה ולימודים

המורים זוכים לתמיכה בשביתה: "שכר ההוראה לא הולם"

יו״ר איגוד העובדות הסוציאליות ענבל חרמוני במכתב תמיכה ליפה בן דוד: "מאבקכם צודק וראוי -משרד האוצר כגולם שקם על יוצרו מנהל את מדינת ישראל כולה ולא מותיר מקום לשיקולים מקצועיים בתחומים השונים, בשלה העת ללכד כוחות על זכויותיו של האדם העובד שכיום לא יכול להתחיל את החודש לא כל שכן לגמור אותו"
מערכת ice | 
מחאת המורים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יו״ר איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים עו״ס ענבל חרמוני במכתב תמיכה שנשלח ליפה בן דוד: ״שכר עובדי ההוראה, צעירים וותיקים כאחד- אינו הולם, בוודאי שלא עבור עובדי ההוראה, שאמונים על היקר לכולנו מכל, ועל פניה העתידיים של מדינת ישראל".
עוד נכתב: "מדינת ישראל בוחרת פעם אחר פעם שלא להשקיע בתשתיות הציבוריות: בחינוך, בבריאות, ברווחה, בדיור ובתחבורה. עניין זה משפיע עמוקות על החברה הישראלית כולה. מדינה שלא משקיעה בתשתיות האזרחיות הללו אינה ברת קיימא".
 
״כמי שעומדת בעצמה בראשות איגוד של תחום קרוב- עבודה סוציאלית, אני מודעת באופן הכי קרוב וכואב לקושי שמציב האוצר בפני המנסים והמנסות לשנות את סדרי העדיפויות של מדינת ישראל. לצערי, לצער כולנו, משרד האוצר, כגולם שקם על יוצרו- מנהל כבר שנים ארוכות את מדינת ישראל כולה ובכך לא מותיר מקום לשיקולים מקצועיים בתחומים השונים. דרושים כוחות עצומים על מנת לעמוד בראש מאבק כזה. בשמי ובשם העובדות והעובדים הסוציאליים, אני רוצה לחזק אותך ואת המורים, המורות, הגננים והגננות. אני מאחלת לכם וגם לכולנו, שמאבקכם, מאבק שאמור להיות בנפשנו של כולנו- יישא פירות מטיבים.
לסיום טענה: ״אני סבורה כי בשלה העת ללכד כוחות ולצאת למאבק כולל על סדרי העדיפויות במדינה, על זכויותיו של האדם העובד שכיום לא יכול להתחיל את החודש לא כל שכן לגמור אותו, ולמען השקעה גבוהה בהרבה מהקיים בכל התשתיות הציבוריות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה