תקשורת ומדיה
לאחר היעדרותה הממושכת: מגישת ערוץ 14 חוזרת למסך
לפני כחודש המגישה בישרה כי היא שברה את רגלה, ומאז היא נאלצה לנוח בבית ולא יכלה להמשיך לשדר. כעת, היא הודיעה כי נגמרה ההחלמה והיא חוזרת להגיש את התוכנית
דרמה רפואית של ממש עברה בחודש שעבר על מגישת ערוץ 14, יערה זרד, שהיממה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות אחרי שהעלתה תמונה שלה בכיסא גלגלים, עם רגל חבושה בגבס לבן.
זרד, שנחשבת לאחת הדמויות הבולטות והלוחמניות על המסך הימני, מצאה את עצמה מסכמת את חג הפסח בפוסט ויראלי ומפתיע שהשאיר את העוקבים שלה פעורי פה. בשיאה של חגיגת המימונה, כשהמדינה כולה עסוקה בדבש ובבצק, זרד שיתפה תמונה שלה בכיסא גלגלים, עם רגל חבושה בגבס לבן ומסיבי, כשהיא מחייכת חיוך שמשדר "הכל לטובה" אבל גם לא מעט כאב. בטקסט שליווה את התמונה היא כתבה בהומור אופייני: "לסיכום החג: רגל בגבס. הפעם שבר ברגל שמאל. החיים קרנבל. תזכרו שהכל לטובה. מימונה שמח, תחגגו גם בשבילי".
הערב (חמישי) היא שיתפה פוסט אישי ומרגש בעמוד האינסטגרם שלה, והודיעה כי החל מיום ראשון הקרוב היא תחזור להגיש את התוכנית הקבועה שלה בשעה 17:00. בנוסף, היא שיתפה על ההתמודדות עם השבר, על הכאבים העזים שחוותה ועל הקושי בביצוע פעולות היום-יום. היא לא שכחה גם להודות לאנשים שליוו אותה לאורך התקופה.
"פוסט תודה. נתחיל מהסוף, ביום ראשון אני חוזרת למסך לתוכנית שלי בשעה 17:00", כתבה. היא הוסיפה: "אחרי חודש בבית עם רגל שבורה, זה הזמן לומר תודה לאלה שטיפלו בי במסירות ודאגו שאשמור על החיוך גם כשקשה".
"בימים הראשונים סבלתי מכאבי תופת, לא יכולה לזוז עם רגל מוגבהת. בחודש האחרון הקביים הפכו לחלק ממני", היא המשיכה ותיארה את הליך השיקום. "פעולות פשוטות הפכו למסובכות. ואני, שקשה לי לשבת יותר מדקה, נאלצתי לנוח ולנוח ולנוח", המשיכה.
היא ציינה כי לאורך כל התקופה היא הייתה מוקפת באנשים קרובים שעזרו לה וסייעו לה לצלוח את התקופה: "בכל הזמן הזה הייתי מוקפת במשפחה ובחברים שליוו אותי בכל רגע. אחותי נטע זרד, שאין כמוה, טיפלה בי במסירות. חברים הגיעו לשמח, לעזור עם קניות, דאגו לאביזרי עזר לבית וסייעו בכל עניין. תודה לכל מי שביקר, התקשר, סימס והציע עזרה".
עוד ב-
לסיכום דבריה היא שלחה מסר אופטימי: "אני מאמינה שכל דבר קורה מסיבה וגם הפעם, אין לי מושג למה שברתי רגל בדיוק שנתיים מאז הפציעה ברגל השנייה, אבל ברור לי שהתשובות עוד יגיעו". עוד אמרה: "בינתיים אני יודעת שזכיתי להיות מוקפת באנשים טובים ובהמון אהבה וצחוק. אז שוב, תודה מכל הלב. נתראה ביום ראשון על המסך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(37):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
33.יערה זרדיהוחי אסולין 05/2026/09הגב לתגובה זו0 0היא האהובה עלי איזה כי שהיא חוזרתסגור
-
32.שקיתטל 05/2026/09הגב לתגובה זו2 1למישהו פה יש שקית הקאה ?סגור
-
חבלאפי 05/2026/09הגב לתגובה זו0 0אין לי שקית בוא אלי מגעיל אקיא עליךסגור
-
31.סמוראיסמוראי 05/2026/09הגב לתגובה זו0 0ברוכה השבה??סגור
-
30.ברוכה השבהסיגי 05/2026/08הגב לתגובה זו3 0וברוך רופא חולים.סגור
- טען עוד
-
29.יערה, אלופה אוהבים אותךמירי 05/2026/08הגב לתגובה זו3 0ברוכה השבהסגור
-
28.יערה האהובה ..חגי היהודי 05/2026/08הגב לתגובה זו5 0ברוכה השבה ,התגעגנו לזיו פניך היפות , ולמילותיך חוצבות אש והרים , ברוך מרפא חולים,סגור
-
27.יערה מגישת טלויזיה מעולה (ל"ת)שלי 05/2026/08הגב לתגובה זו7 0סגור
-
26.היפיופה חוזרת? (ל"ת)איזה כיף 05/2026/08הגב לתגובה זו3 0סגור
-
25.איזה אנשים רעים וקנאיםאתי כהו 05/2026/08הגב לתגובה זו4 0בושה על התגובות כנראה שאתם מאד מאוכזבים מהחיים שלכם. יערה זרד תותחית על וזה מפריע לכםסגור
-
24.מי זו...??אייל לוי 05/2026/08הגב לתגובה זו0 3מי זו?סגור
-
23.סימפונית, אין לה את הכלים להגיש תכנית (ל"ת)אור 05/2026/08הגב לתגובה זו0 3סגור
-
22.את מי זה מענייןבן 05/2026/08הגב לתגובה זו0 2לא מכירסגור
-
21.משום מה לא חשנו בחסרונךזרת 05/2026/08הגב לתגובה זו0 6בערוץ התרעלה הביביסטיתסגור
-
20.לא הרגשנו החברה, מדובר בגבר עם שמלה (ל"ת)זרג נדיר 05/2026/08הגב לתגובה זו1 7סגור
-
19.קארמהא 05/2026/08הגב לתגובה זו0 0הורדה של 10 קילו תסדר את אפקט השופרות.סגור
-
18.בריאות שלמה נסיכהיוסי.ט 05/2026/08הגב לתגובה זו6 0הרבה בריאות התגעגענו אליך מאודסגור
-
17.את חסרהאליקו 05/2026/08הגב לתגובה זו6 0רפואה שלימה מתחילה עם חיוך בוהק.סגור
-
16.יתגעגעו , ברוכה השבה. (ל"ת)עזיז 05/2026/08הגב לתגובה זו6 0סגור
-
15.ברכה לבריאותאורח 05/2026/08הגב לתגובה זו6 0ליערה החמודה והאהובהחסרת לנו בערוץ והתגעגענו לחיוך המגניב שלך.מחבנם חשובך בריאות מלאה אמן.סגור
-
14.יערהאןרח 05/2026/08הגב לתגובה זו11 0יערה האהובה והיקרה, התגעגענו אלייך יקרה ומחכים לשובך.רפואה שלמה והחלמה מהירה אמן.סגור
-
13.התגעגעתייי!!! איזה כייף שאת חוזרת!!!!! (ל"ת)חני מהדרום 05/2026/08הגב לתגובה זו7 1סגור
-
12.ערוץ המלךאלי 05/2026/08הגב לתגובה זו3 2מרוקאים לא יתנו לזה לקרות יש לנו את הצדיקים שלנוסגור
-
11.החלמה מהירהיערה 05/2026/08הגב לתגובה זו5 0מגף מיוחד ישדרג את הגבס וללא קבייםסגור
-
10.כיףעוזי 05/2026/08הגב לתגובה זו10 0התגעגענו אלייך יערה ... כיף שאת חוזרת .סגור
-
9.המגישה עם חיוך הכי מקסים שיש (ל"ת)דוד 05/2026/08הגב לתגובה זו17 1סגור
-
8.אלופה,רון 05/2026/08הגב לתגובה זו16 0יערה האלופה,חיוך של בת מלך,ומגישה בחסד,תבורכי,וממתינים לראותך שוב ב 14 הערוץ היהודי של עם ישראל,סגור
-
7.אמן שתתחתני השנהמלכה 05/2026/08הגב לתגובה זו14 0את אישה יפיםיה ומיוחדתסגור
-
6.מגישה מקסימה ! (ל"ת)איתי 05/2026/08הגב לתגובה זו12 0סגור
-
יערהמשה דיין מחולון 05/2026/08הגב לתגובה זו8 0מקסימה רהוטה אמיתיתסגור
-
5.זרד יערה חוזרת לאחר העדרותגולן 05/2026/08הגב לתגובה זו8 0רפואה שלימה יש חור שאת לא שםסגור
-
4.יערהדבורה 05/2026/08הגב לתגובה זו9 0החלמה מהירה לך יקירה את תותחית תחזרי מהר מהר למסך כי כולם התגעגעו אליךסגור
-
3.רק בריאות - אבל בכלא עם כל השופרות (ל"ת)דן1 05/2026/07הגב לתגובה זו3 18סגור
-
אם אתה נמצא שם, אתה רוצה שגם כולם יגיעו לשם?חני מהדרום 05/2026/08הגב לתגובה זו0 0הזוי… מה שהקינאה עושה…סגור
-
בהצלחה אם את חושבת ! מסכנים השמלאנים (ל"ת)יוני פ 05/2026/08הגב לתגובה זו5 0סגור
-
2.פשוט לפרגןבשורות טובות 05/2026/07הגב לתגובה זו10 1התגעגענו לפוסטים השנונים שלך! החלמה מהירה.סגור
-
1.התגעגנו אליך מבריקה חיזרי אילינו במהרה (ל"ת)אבי 05/2026/07הגב לתגובה זו16 1סגור



