תקשורת ומדיה

לאחר היעדרותה הממושכת: מגישת ערוץ 14 חוזרת למסך

לפני כחודש המגישה בישרה כי היא שברה את רגלה, ומאז היא נאלצה לנוח בבית ולא יכלה להמשיך לשדר. כעת, היא הודיעה כי נגמרה ההחלמה והיא חוזרת להגיש את התוכנית
יערה זרד (צילום ויקיפדיה/ מושיק שמע, יחצ)
דרמה רפואית של ממש עברה בחודש שעבר על מגישת ערוץ 14, יערה זרד, שהיממה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות אחרי שהעלתה תמונה שלה בכיסא גלגלים, עם רגל חבושה בגבס לבן. 
זרד, שנחשבת לאחת הדמויות הבולטות והלוחמניות על המסך הימני, מצאה את עצמה מסכמת את חג הפסח בפוסט ויראלי ומפתיע שהשאיר את העוקבים שלה פעורי פה. בשיאה של חגיגת המימונה, כשהמדינה כולה עסוקה בדבש ובבצק, זרד שיתפה תמונה שלה בכיסא גלגלים, עם רגל חבושה בגבס לבן ומסיבי, כשהיא מחייכת חיוך שמשדר "הכל לטובה" אבל גם לא מעט כאב. בטקסט שליווה את התמונה היא כתבה בהומור אופייני: "לסיכום החג: רגל בגבס. הפעם שבר ברגל שמאל. החיים קרנבל. תזכרו שהכל לטובה. מימונה שמח, תחגגו גם בשבילי".
הערב (חמישי) היא שיתפה פוסט אישי ומרגש בעמוד האינסטגרם שלה, והודיעה כי החל מיום ראשון הקרוב היא תחזור להגיש את התוכנית הקבועה שלה בשעה 17:00. בנוסף, היא שיתפה על ההתמודדות עם השבר, על הכאבים העזים שחוותה ועל הקושי בביצוע פעולות היום-יום. היא לא שכחה גם להודות לאנשים שליוו אותה לאורך התקופה. 
"פוסט תודה. נתחיל מהסוף, ביום ראשון אני חוזרת למסך לתוכנית שלי בשעה 17:00", כתבה. היא הוסיפה: "אחרי חודש בבית עם רגל שבורה, זה הזמן לומר תודה לאלה שטיפלו בי במסירות ודאגו שאשמור על החיוך גם כשקשה".
"בימים הראשונים סבלתי מכאבי תופת, לא יכולה לזוז עם רגל מוגבהת. בחודש האחרון הקביים הפכו לחלק ממני", היא המשיכה ותיארה את הליך השיקום. "פעולות פשוטות הפכו למסובכות. ואני, שקשה לי לשבת יותר מדקה, נאלצתי לנוח ולנוח ולנוח", המשיכה. 
היא ציינה כי לאורך כל התקופה היא הייתה מוקפת באנשים קרובים שעזרו לה וסייעו לה לצלוח את התקופה: "בכל הזמן הזה הייתי מוקפת במשפחה ובחברים שליוו אותי בכל רגע. אחותי נטע זרד, שאין כמוה, טיפלה בי במסירות. חברים הגיעו לשמח, לעזור עם קניות, דאגו לאביזרי עזר לבית וסייעו בכל עניין. תודה לכל מי שביקר, התקשר, סימס והציע עזרה".
 
לסיכום דבריה היא שלחה מסר אופטימי: "אני מאמינה שכל דבר קורה מסיבה וגם הפעם, אין לי מושג למה שברתי רגל בדיוק שנתיים מאז הפציעה ברגל השנייה, אבל ברור לי שהתשובות עוד יגיעו". עוד אמרה: "בינתיים אני יודעת שזכיתי להיות מוקפת באנשים טובים ובהמון אהבה וצחוק. אז שוב, תודה מכל הלב. נתראה ביום ראשון על המסך".
תגובות לכתבה(37):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    יערה זרד
    יהוחי אסולין 05/2026/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא האהובה עלי איזה כי שהיא חוזרת
    סגור
  • 32.
    שקית
    טל 05/2026/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למישהו פה יש שקית הקאה ?
    סגור
  • חבל
    אפי 05/2026/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי שקית בוא אלי מגעיל אקיא עליך
    סגור
  • 31.
    סמוראי
    סמוראי 05/2026/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוכה השבה??
    סגור
  • 30.
    ברוכה השבה
    סיגי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וברוך רופא חולים.
    סגור
  • טען עוד
  • 29.
    יערה, אלופה אוהבים אותך
    מירי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברוכה השבה
    סגור
  • 28.
    יערה האהובה ..
    חגי היהודי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ברוכה השבה ,התגעגנו לזיו פניך היפות , ולמילותיך חוצבות אש והרים , ברוך מרפא חולים,
    סגור
  • 27.
    יערה מגישת טלויזיה מעולה (ל"ת)
    שלי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 26.
    היפיופה חוזרת? (ל"ת)
    איזה כיף 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 25.
    איזה אנשים רעים וקנאים
    אתי כהו 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בושה על התגובות כנראה שאתם מאד מאוכזבים מהחיים שלכם. יערה זרד תותחית על וזה מפריע לכם
    סגור
  • 24.
    מי זו...??
    אייל לוי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מי זו?
    סגור
  • 23.
    סימפונית, אין לה את הכלים להגיש תכנית (ל"ת)
    אור 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 22.
    את מי זה מעניין
    בן 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מכיר
    סגור
  • 21.
    משום מה לא חשנו בחסרונך
    זרת 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    0 6
    בערוץ התרעלה הביביסטית
    סגור
  • 20.
    לא הרגשנו החברה, מדובר בגבר עם שמלה (ל"ת)
    זרג נדיר 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 19.
    קארמה
    א 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורדה של 10 קילו תסדר את אפקט השופרות.
    סגור
  • 18.
    בריאות שלמה נסיכה
    יוסי.ט 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הרבה בריאות התגעגענו אליך מאוד
    סגור
  • 17.
    את חסרה
    אליקו 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רפואה שלימה מתחילה עם חיוך בוהק.
    סגור
  • 16.
    יתגעגעו , ברוכה השבה. (ל"ת)
    עזיז 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 15.
    ברכה לבריאות
    אורח 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ליערה החמודה והאהובהחסרת לנו בערוץ והתגעגענו לחיוך המגניב שלך.מחבנם חשובך בריאות מלאה אמן.
    סגור
  • 14.
    יערה
    אןרח 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יערה האהובה והיקרה, התגעגענו אלייך יקרה ומחכים לשובך.רפואה שלמה והחלמה מהירה אמן.
    סגור
  • 13.
    התגעגעתייי!!! איזה כייף שאת חוזרת!!!!! (ל"ת)
    חני מהדרום 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 12.
    ערוץ המלך
    אלי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מרוקאים לא יתנו לזה לקרות יש לנו את הצדיקים שלנו
    סגור
  • 11.
    החלמה מהירה
    יערה 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מגף מיוחד ישדרג את הגבס וללא קביים
    סגור
  • 10.
    כיף
    עוזי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    10 0
    התגעגענו אלייך יערה ... כיף שאת חוזרת .
    סגור
  • 9.
    המגישה עם חיוך הכי מקסים שיש (ל"ת)
    דוד 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 8.
    אלופה,
    רון 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    16 0
    יערה האלופה,חיוך של בת מלך,ומגישה בחסד,תבורכי,וממתינים לראותך שוב ב 14 הערוץ היהודי של עם ישראל,
    סגור
  • 7.
    אמן שתתחתני השנה
    מלכה 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    14 0
    את אישה יפיםיה ומיוחדת
    סגור
  • 6.
    מגישה מקסימה ! (ל"ת)
    איתי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • יערה
    משה דיין מחולון 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מקסימה רהוטה אמיתית
    סגור
  • 5.
    זרד יערה חוזרת לאחר העדרות
    גולן 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רפואה שלימה יש חור שאת לא שם
    סגור
  • 4.
    יערה
    דבורה 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    החלמה מהירה לך יקירה את תותחית תחזרי מהר מהר למסך כי כולם התגעגעו אליך
    סגור
  • 3.
    רק בריאות - אבל בכלא עם כל השופרות (ל"ת)
    דן1 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    3 18
    סגור
  • אם אתה נמצא שם, אתה רוצה שגם כולם יגיעו לשם?
    חני מהדרום 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזוי… מה שהקינאה עושה…
    סגור
  • בהצלחה אם את חושבת ! מסכנים השמלאנים (ל"ת)
    יוני פ 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    פשוט לפרגן
    בשורות טובות 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    10 1
    התגעגענו לפוסטים השנונים שלך! החלמה מהירה.
    סגור
  • 1.
    התגעגנו אליך מבריקה חיזרי אילינו במהרה (ל"ת)
    אבי 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור