קריירה ולימודים

רותם סלע מרגשת: "בכל הטירוף של החיים, אני עוצרת"

הכוכבת חוגגת את יום הולדת ה-39 עם ברכה מרגשת לעצמה: "הלוואי ונהיה בריאים. שנהנה, שנשמח, שנצחק, שנאהב ושנדע להעריך את הכל. גם את הדברים הקטנים. יומולדת שמח לי", ומה איחל לה אסי עזר?
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום אינסטגרם/ רותם סלע)
אולי לא רואים, אבל רותם סלע כבר חוגגת 39. הכוכבת ואשת הטלוויזיה מהמובילות בישראל החליטה לעשות חשבון נפש לרגע היום המרגש שלה, יממה בלבד אחרי שצילומים לעוד עונה של הכוכב הבא שהגיעו לסיומם.
סלע כתבה: "מתעוררת הבוקר אחרי צילומים אתמול לכוכב הבא שהסתיימו בשתיים עשרה בלילה, בדרך לצילומי סדרה עד אחה"צ ומשם ללילה של נינג'ה. ובתוך כל הטירוף הזה שנקרא החיים שלי אני עוצרת רגע להודות על הכל".
 
סלע הסבירה: "על האנשים הנהדרים שאני זוכה לעבוד איתם, על ההורים המדהימים שלי, על החברים המיוחדים שלי, על אריאל שהוא הנס הכי גדול שלי ובעיקר על הילדים המתוקים שלי שהם האושר הכי גדול, הגאווה הכי גדולה והשליטים הבלתי מעורערים של הלב שלי. הלוואי ונהיה בריאים. שנהנה, שנשמח, שנצחק, שנאהב ושנדע להעריך את הכל. גם את הדברים הקטנים. יומולדת שמח לי".
 
גם החבר הטוב והקרוב אסי עזר בירך: "מזל טוב רותם. שנמשיך לעלות יחד במעליות תשושים, אחרי ימי צילום ארוכים מאד, ואז לשבת יחד במרפסת ולשתות כוס יין ולרכל. שנמשיך להצחיק אחד את השני לתמיד אוהב אותך, אסי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה