קריפטו

רותם סלע ואסי עזר במהלך מפתיע: זה השת"פ החדש

חברת הנכסים הדיגיטליים שהקימו צמד מגישי הטלוויזיה תשתף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה סמסונג ותשיק אביזרים עם פריטים מתוך קולקציה ייחודית שיצאה בחברה
מערכת ice |  2
אסי עזר ורותם סלע (צילום פייסבוק)
לאחר שהשיקו במהלך חסר תקדים את 101 היצירות הנדירות ביותר בקולקציה בחינם, ישיקו מחר בני הזוג דביר את קולקציית XOXO במלואה הכוללת 10,101 פריטים. במסגרת שיתוף הפעולה עם סמסונג יוטעמו אביזרים כמו Galaxy watch, אוזניות Buds ומכשירי Galaxy Z ב-101 יצירות אשר יזכו את המחזיקים המאושרים באותם המוצרים. 
קולקציית XOXO נוצרה מתוך זיהוי כוחה הגדול של פלטפורמת ה-NFT ככלי אפקטיבי ליצירת קשר ומתן ערך מוסף לקהל אוהדיהם של מאיה ויהודה דביר. לאור כך, עמלה חברת PickCherry (אותה הקימו אסי עזר ורותם סלע), בחודשים האחרונים על יצירת חיבורים עסקיים עם מספר חברות במטרה להעניק לחברי הקהילה יוטיליטיז ייחודיים. מלבד החיבור עם סמסונג, לאחרונה רשת בתי האירוח סלינה יצאה בשיתוף פעולה במסגרתו יוענקו כ-100 לילות למחזיקי הקולקציה באתרים אקסקלוסיביים ברחבי העולם. 
בישראל כבר נוצרו מספר קולקציות בולטות כמו זו של השף יובל בן נריה, והרוזלך של רשת לנדוור שהפכה למעין סמל של התחום בישראל, בשל היותה הקולקציה הישראלית הראשונה של מותג מסחרי. כעת, חברת PickCherry בייסודם של אסי עזר ורותם סלע, יחד עם סמדר ועידו רגב מסמנים בשיתוף הפעולה עם סמסונג אבן דרך משמעותית נוספת אל עבר יצירת קהילת NFT עשירת תוכן והטבות איכותיות.
עידו רגב מנכ"ל PickCherry מספר: "שיתוף הפעולה עם ענקית טכנולוגיה כמו סמסונג מעיד על הכיוון הייחודי אליו עולם ה-NFT פונה, וביסוסו ככלי שיווקי נהדר עבור חברות היכולות לחזק קשרים עם לקוחות ולייצר קהילות נאמנות". 
 
מיה סגל דוברת סמסונג ישראל מוסיפה: "סמסונג גאה לקחת חלק בקולקציית הNFT הגדולה והמיוחדת ביותר שיצאה עד כה מישראל. סמסונג כענקית טכנולוגיה מובילה, גאה לקחת חלק בפרויקט כה מתקדם וטכנולוגי ואני סבורה כי זוהי רק הסנונית הראשונה של שיתופי הפעולה של סמסונג ועולם הweb 3".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שילכו לעסקים שלהם ויעשו מיליארדים - העיקר שיתנו קצת שקט (ל"ת)
    רונן 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הם נמאסו על כל העולם ואישתו
    מוטי 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיעופו לנו כבר מהעיניים
    סגור