קריירה ולימודים

בשורה לאקדמאים: מגוון קורסים חדשים לגמולי השתלמות

הקורסים, הפתוחים גם לכלל הציבור, הם בהיקף של בין 100-40 שעות אקדמיות. סגל המורים של הקמפוס הוא מהטובים בשוק היודעים לשלב חום אנושי ומקצועיות
מערכת ice | 
הקמפוס רחובות (צילום אודי קדם)
הקמפוס רחובות, בניהולה של החברה העירונית, מציע מגוון רחב של מסלולי לימוד לתושבי רחובות והסביבה. הקמפוס רחובות נערך לפתיחת עונת ההרשמה לגמולי השתלמות א' ו-ב' של עמיתי הסתדרות המח"ר לחורף תשפ"ג החל מחודש ינואר 2023. הקורסים, הפתוחים גם לכלל הציבור, הם בהיקף של בין 100-40 שעות אקדמיות. סגל המורים של הקמפוס הוא מהטובים בשוק היודעים לשלב חום אנושי ומקצועיות, ובהם: עמליה נודל, טימור כסיף, רמי גזולי, תדהר לב, זאב שניידר, רון הדס, דרורית בר חנין, אופיר גילאור ושאול זילברשטיין.  
בסמסטר הנוכחי ייפתחו לראשונה גם קורסי בוקר. בין הקורסים הפתוחים להרשמה:
יישומי מחשב: הקורס יקנה למשתמשים הדרכה שיטתית שתפתח מיומנויות בסיסיות הנדרשות למשתמשים במחשב בחיי היומיום בעבודה ובשעות הפנאי.
מבוא לכלכלת ישראל: החלטות כלכליות משפיעות על איכות חייהם של כל אזרחי ישראל. בקורס יוצגו הכוחות הפועלים במשק והממשקים ביניהם ומידת ההשפעה האחד על השני.
שיפור השירות: העמקת תודעת השירות ליצירת שביעות רצון הלקוחות, הרחבת מיומנויות השירות לטיפול יעיל במצבי שירות מורכבים, הרחבת מיומנויות ודפוסי התנהגות העוסקים בתחום במגעים עם לקוחות פנימיים ו/או חיצוניים.
ניהול זמן: הכרת עקרונות ושיטות לניצול וניהול יעיל של משאב הזמן. לימודים עיוניים משולבים בסדנאות דינאמיות.
מבוא לפסיכולוגיה: הכרת והבנת הגישות השונות לחקר החברה בישראל, הבנת התופעות הסוציו-פוליטיות שהביאו למיסוד החברה בישראל.
אסרטיביות: הכרות עם מאפייני האסרטיביות, הכרת כלים לשימוש באסרטיביות להשגת מטרות, שילוב מושגים, עקרונות, שיטות ומיומנויות להתערבות ולהערכה.
שיפור תדמית אישית/עסקית: הכרת הכלים והמיומנויות לצמיחה והעצמה תוך מימוש הפוטנציאל האישי, לימודים עיוניים משולבים בסדנאות, תרגול וסימולציות.
רחמים מלול, ראש העיר: "עיריית רחובות בשיתוף החברה העירונית והקמפוס רחובות דואגים עבור תושבי העיר למגוון קורסי לימוד איכותיים ומקצועיים, החשובים להתפתחותם האישית והמקצועית, שיזכו אותם בגמול ראוי".
עודד עמרם, חבר מועצה ומחזיק תיק התרבות: "אנחנו שמחים לאפשר לתושבי רחובות והסביבה, לעמיתים של הסתדרות המח"ר ולציבור הרחב ללמוד קורסים איכותיים הרלוונטיים לסביבת העבודה המשתנה בקצב מהיר. עלויות הקורסים שוות לכל כיס".
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש: "בזכות הקורסים עובדים ומנהלים יכולים להתפתח מקצועית ואישית ולמצוא את היתרון היחסי בארגון. הקמפוס רחובות היא אחת מהמכללות הטובות באזור ואני מזמין אתכם להירשם לקורסים המוצעים".
אודי קדם, מנהל הקמפוס: "הלימודים במסלול גמולי השתלמות מעניקים לעמיתים המשתלמים יתרון יחסי בשוק המשתנה והתזזיתי בעידן הנוכחי. הקורסים, המנוהלים על ידי סגל מרצים מובחר ועדכני, מונחים על ידי שיטות למידה מתקדמות הכוללות סימולציות, סדנאות, שילוב של אמצעים טכנולוגיים ולמידה פרונטאלית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה