בארץ

לראשונה ברחובות: מועדון חברתי לצעירים מאוכלוסיות מיוחדות

חברי וחברות הקבוצה ייפגשו לפעילות מהנה במועדון אחת לשבוע לטובת רכישת מיומנויות חברתיות, הכנה לזוגיות והיכרויות, כולל טיולים בארץ ובחו״ל, מסיבות ואירועים
מערכת ice | 
רחמים מלול (צילום הדס פרוש פלאש 90)
החברה העירונית רחובות, פתחה לראשונה בעיר מועדון חברתי למבוגרים בני ובנות 29-18 על הרצף האוטיסטי, בעלי קושי נפשי או לקויות למידה הסובלים מחרדה חברתית, ביישנות וחוסר ביטחון עצמי. חברי וחברות הקבוצה ייפגשו לפעילות מהנה במועדון אחת לשבוע לטובת רכישת מיומנויות חברתיות, הכנה לזוגיות והיכרויות, כולל טיולים בארץ ובחו״ל, מסיבות ואירועים. את המועדון החברתי לאנשים מיוחדים תפעיל ותנחה עמותת "לבב", בעלת ניסיון של 32 שנה של פעילות חברתית. מאחורי היוזמה המבורכת עומדת חברת מועצת העיר רחובות, אורית שרגאי, מחזיקת תיק הורים ואוכלוסיות מיוחדות, שגיבשה תוכנית ייעודית לטובת אוכלוסיות המיוחדות והוריהם ובשיתוף המרכז העירוני להורים ומשפחה, האגף לשירותים חברתיים ועמותת "לבב". הקבוצה נפגשת בימי רביעי, בין השעות 18:30-17:00, בקמפוס רחובות, גיבורי ישראל 2.
רחמים מלול, ראש העיר: "עיריית רחובות גאה להשקיע בהקמת מועדון חברתי לאנשים מיוחדים בעיר. זהו צעד טבעי ומתבקש בעיר שמאפשרת לכל אחת ואחד מתושביה להתפתח, ללמוד ולבלות". רבקה שטאובר, מנהלת מחלקת שיקום נכויות, האגף לשירותים חברתיים: "אני שמחה על הקמת הקבוצה. זהו צעד נוסף להרחבת השירותים המוצעים לקהילה. אני מודה על שיתוף הפעולה המוצלח, המאפשר את הדיוק לרצונות ולצרכים של התושבים המשתתפים והמועמדים לקבוצה".
אורית שרגאי, מחזיקת תיק הורים ומשפחות מיוחדות במועצת העיר רחובות: "אני שמחה על הוצאתן לפועל של תוכניות מקצועיות ופתיחת המועדון החדש לאוכלוסיות כל כך חשובות. אני גאה על פתיחת המועדון ועל הסדנאות לבני משפחותיהם של ילדים עם צרכים מיוחדים. אני שמחה על העבודה המשותפת, בהובלת המרכז להורים ומשפחה רחובות, בין המחלקה לשיקום ונכויות, האגף לשירותים חברתים ופורום לאוכלוסיות מיוחדות רחובות".
אודי קדם, מנהל הקמפוס והמרכז העירוני להורים ומשפחה בחברה העירונית: "המרכז העירוני להורים ומשפחה שמח להרחיב את שיתופי הפעולה עם האגפים והיחידות המקצועיות של הרשות המקומית. עידן פוסט הקורונה הוא עידן של שיתופי פעולה והצלחנו ביחד לתת מענה נוסף עבור קהל יעד משמעותי וחשוב מאוד. מוזמנים לבוא למפגש ניסיון בתיאום מראש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה